Reclamatii
Rezolvat

Blocare cont+pierderea punctelor vip

10 iulie 2018, 11:49
3

Revin cu o reclamatie legata de aceasta casa de pariuri. In luna Iulie am jucat la aceasta casa de pariuri,ruland foarte multi bani,prin urmare am acumulat foarte multe din punctele acelea vip care sunt oferite pe site catre orice parior in functie de miza pe care ok,dupa care imi este blocat contul,deoarece eu locuiesc acum in Germania,cu sugestia de a ma inregistra pe ,ok,zis si facut,dupa mailul in care sunt anuntat ca imi este inchis contul,in secunda 2 am si intrebat ce se intampla cu punctele mele vip,deoarece cumparasem vreo 300 de bilete la acea tombola pe care o au ei lunar,mi s-a raspuns la mail si mi s-a spus ca in cazut castigului la tombola,mi se vor livra banii in contul prin care am ,am zis e bine. cand ua aparut pe site rezultatele tombolei,bineinteles ca nu castigasem,si am zis hai macar sa ma uit pe unde eram,si cand introduc adresa de mail,observ ca nici macar nu a fost introdusa in pe site,vorbesc pe live cu un domn de la support si mi se spune ca defapt daca imi e inchis/blocat contul,nu particip la intrebat si pe dansul si intreb si aici,eu in situatia asta ce fac? Ma simt nedreptatit rau de tot,afica inteleg,daca mi se spunea sa nu mai pariez,nu mai pariam,si ramaneam doar pe ,dar mi se blocheaza contul si mai sunt si mintit. vreau da ii dau in judecata pentru treaba asta,deoarece nu mi se pare deloc normal,as vrea sa stiu si daca e buna solutia asta sau exista alta solutie?

SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
0
Buna ziua,

Avand in vedere faptul ca acum locuiti in Germania, procedura a fost respectata corect, dumneavoastra fiind nevoit sa va deschideti cont pe NetBet.de.

In ceea ce priveste extragerea lunara, la ea participa doar conturile deschise si care nu sunt excluse de la bonusuri.

Ca si compensatie, am recreditat punctele folosite pentru achizitia acelor tichete in contul dumneavoastra, pentru a va putea achizitiona alte tichete cu care sa participati la tombola.

Acele puncte sunt valabile acum in contul dumneavoastra de jucator pe care il aveti pe Germania si ne cerem scuze pentru aceasta neintelegere.

Cu stima,

Echipa NetBet
Nici un raspuns inca? Le-am trimis si eu un mail saptamana trecuta luni,dar nu ma baga nimeni in seama.
Salut,
Am luat legatura cu reprezentantul casei de pariuri. Revenim cu un raspuns.
Copy the token