Reclamatii 1 033

Buna ziua. Numele meu este Roman Bogdan-Florin si va scriu in legatura cu situatie neplacuta petrecuta aseara la agentia de pariuri online . Situatia e in felul urmator: am efectuat 2 pariuri la meciul Fiorentuna - Inter Milano pe selectia "Inscrie din Penalty", cate un pariu pe fiecare echipa ca va inscrie din penalty (atasez screenshot-urile). Urmarind meciul in direct, am constatat ca pariurile sunt castigatoare, dar cand am accesat site-ul celor de la Efbet, am constatat ca acesta este cazut pe motive tehnice/de mentenanta, ceva de genul. Mentionez ca in timpul meciului dupa ce primul pariu a fost castigator, i-am contactat pe chat sa ii intreb de ce nu se valideaza pariul, iar consultantul dansilor (nu stiu daca a verificat sau nu pariul in cauza, putea atunci sa spuna ca ceva nu este in regula, dar nu a facut-o) doar mi-a comunicat ca pariul se va valida la primirea rezultatelor oficiale. Am zis ok si ca o sa astept. La finalul meciului, cand am remarcat ca si cel de-al doilea pariu este castigator, am dat sa intru la dansii pe site sa verific, dar surpriza, cum am mentionat si mai sus, aparea ca site-ul e offline, pe motive tehnice/mentenanta/etc. Ulterior nu am mai incercat sa accesez site-ul si am zis ca verific in aceasta dimineata, convins fiind ca totul e ok si ca pariurile sunt castigatoare. Dar, in aceasta dimineata cand am verificat contul de la dansii de pe site am avut o surpriza majora, ambele pariuri imi apareau ca si pierdute, se poate vedea in screenshot-uri (interesant), dar mizele returnate. Am ramas socat de-a dreptul, nestiind ce se intampla si de ce, intrucat aseara am urmarit meciul la tv si pariurile trebuiau acordate ca si castigate, nu pierdute sau cum le-or fi judecat dansii. In urma cu cateva minute i-am contactat din nou pe chat ( sunt la munca si nu pot sa vorbesc la telefon), iar reprezentantul lor m-a repezit ca ar fi fost vorba de cote afisate gresit si ca ei isi rezerva dreptul sa anuleze pariul, conform regulamentului lor. Le-am spus ca pe acest considerent orice pariu este susceptibil la validare sau anulare, si daca spre exemplu in loc de o cota sa zicem de 1.5 este afisata o cota de 1.6, se poate considera ca e afisat gresit si implicit asta duce la anularea pariului. In cadrul discutiei cu reprezentantul lor am tot repetat ca doar imi doresc ca pariul sa fie validat la cota corecta care ar fi fost in mod normal meci, nu conteaza ca au gresit ei cotele si ca e greseala lor ei trebuie sa plateasca, nu noi jucatorii, dar de fiecare data mi s-a spus ca decizia a fost luata si nu se poate face nimic si ca e dreptul lor sa faca asta, desi e clar greseala lor, si nu mi se pare corect ca altcineva sa plateasca care nu ii apartin. Din aceasta cauza am apelat la dvs., in speranta ca vor putea fi trasi la raspundere facuta si refuzul de a o corecta in favoarea jucatorului, intrucat este vorba de pariuri castigatoare. Ma intreb, daca erau pierzatoare pariurile, tot la fel ar fi procedat? Va rog pe aceasta cale sa verificati aceasta situatie, intrucat am inteles din discutiile cu reprezentantul lor ca au mai fost persoane care au reclamat aceasta situatie. La fel cum am specificat in discutiile cu ei, doar atat imi doresc ca pariurile sa fie acordate castigatoare la cota care ar fi fost corecta in momentul plasarii pariului (9 sau 10, am verificat in aceasta dimineata pe alte site-uri si am observat ca acelea ar fi fost cotele corecte, dar eu nu am vazut aceste cote la ei pe site, ci doar cele din screenshot-urile pe care vi le-am atasat), nu am alte pretentii, nu vreau sa ma imbogatesc de pe seama lor sau cine stie mai ce, nu e o suma foarte mare, dar este vorba de bani munciti si de principiul corectitudinii si ca greseala sa fie suportata de cei care au gresit. Imi cer scuze daca e prea lung acest mesaj, dar am vrut sa sintetizez cat mai bine aceasta situatie. Pentru orice alte informatii suplimentare sau alte lamuriri va stau la dispozitie. Va multumesc inca o data pentru atentia acordata.
Am inceput un turneu Singularity de 1€ intrarea si locul unu premiat cu 19,77€ . Am stat 4 ore ca sa ajung la ultima masa acolo unde am ramas doar eu cu inca cineva . La 3;30 AM aplicatia pur si simplu s a blocat cand eu aveam 393k chips (393 de mii) si adversarul meu 27k chips(27 de mii). Vreau sa spun ca dupa 4 ore petrecute in turneu NU AM PRIMIT ABSOLUT NIMIC ! Trebuia sa fiu fericitul castigator cu 19,77 € in cont, deoarece la ultima mana cand i-am platit all in-ul adversarului aplicatia PUR SI SIMPLU S-A OPRIT SI NU AM MAI PUTUT INTRA. Ca dovada am 2 ss-uri si vreau sa spun ca aveam si un quest care spunea sa termin in bani orice turneu cu intrare 1€ , si eu asta urma sa fac . Ca recompensa primeam un tichet de 3000€ pt o intrare la un turneu si 10 free spinnuri la jocul Dwarfs Gone Wild. Per total trebuie sa primesc 19,77 € si acest tichet si cele 10 rotiri gratuite pe care vi le-am enumerat mai sus . Nu vreau sa fiu luat de prost . Am stat 4 ore in fata telefonului pentru acel turneu la care urma sa fiu castigator , dar din cauza aplicatiei nu am primit nimic! Va rog frumos sa remediati aceasta problema . Am si ss-urile concludente care arata ca eram in turneul respectiv cu locul 1 premiat cu 19,77€ si ca nu am terminat misiunea cu tichetul si rotirile gratis . Va rog frumos , nu vreau sa inchei activitatea pe aplicatia dvs de poker, dar daca problema nu se rezolva eu nu mai pot continua in aceste conditii. Am confirmarea prin cele 3 ss-uri si as dori, repet, rezolvarea problemei cu cei 19,77€ alocati in contul meu , tichetul de 3000€ GTD SPECIAL si cele 10 rotiri gratis. Va multumesc frumos !

Bonus aniversar

Neintemeiate
Buna ziua! Am primit un Bonus aniversar de 2 ani de 500 de lei,am primit un mail cu termini și condițiile in care scria căci bonusul trebuie rulat de 6x pe o cota minima de 1,60. Mi-am făcut un bilet cu uncâștig in valoare lei și a ieșit câștigător Deci suma de 500 de lei a fost rulată de 6x cum scrie in regulament,Dacă fac 500x6=3000 de lei,eu crezând căci am îndeplinit condițiile de rulare ale bonusului am încercat sa efectuez o retragere. Când am încercat sa efectuez retragerea nu am primit niciun mesaj prin caresa mi se comunice căci nu sunt eligibil pentru retragerea sumei din cont și căci voi pierde toții banii Am încercat sa fac retragerea,am vrut sa retrag 9091 lei și am dat retragere in agenție,am selectat agenția unde doresc sa retrag banii și când am apăsat pe retragere îmi scria cu roșu pe ecran ca pot efectua o retragere decât prim metoda prin care am depus fost tot ce am făcut,după aproximativ 15 minute am intrat iar pe site încercând sa îmi fac un bilet și am constat ca soldul meu din cont era 0 Mi-au dispărut toți banii din cont fără a primi niciun mesaj prim care sa fiu atenționat ca voi rămâne fără banii Luni voi merge la ONJN și voi depune o plăcere cu toate screenshot-urile pe care le discutat cu un avocat și voi deschide și un proces pentru a-mi recupera banii care îmi aparțineau Dacă era greseala mea înțelegeam sa mi se retragă toată suma din cont dar atâta timp cât eu rulez lei și încerc sa efectuez retragerea și nu primesc niciun mesaj prin care sa fiu atenționat căci voi pierde banii dacă dau retragere mi se pare un abuz din partea superbet! Va mulțumesc!

Cont blocat , motiv neștiut

In afara competentei
Buna ziua . Numele meu este Lupu Gabriel . pe data de am facut o retragere de 5300 de lei Betano ,iar pe ar fi trebuit transfere banii catre cardul visa ,dar nici pana acum nu au fost transferati banii pe card , ( pe data de 13 am avut o alta retragere care s-a finalizat in 4 zile ) , iar pe data de 23 am primit un mail de la Betano acesta fiind : Stimate membru, Bună seara din partea Betano! Dorim să vă informăm cu privire la retragerile efectuate de pe pagina noastră prin card VISA, din datele de 17-18/12. Din cauza unei probleme tehnice din partea furnizorului de tranzacții a tuturor cardurilor VISA, toate retragerile finalizate din partea departamentului de tranzacții, în aceste 2 zile, au fost procesate cu întârziere. Prin urmare procedura de retragere se va finaliza din partea băncii cu întârziere. Vă asigurăm că veți primi câștigurile retrase și ne cerem scuze pentru situația survenită. ....... ieri am luat legatura pe live cu cei de la betano au invocat ca in zilele de 17 si 18 a existat o perturbare a tranzactiilor de la sistemul visa si aceste tranzactii sunt in curs de reorientare din pacate acest lucru depinde de sitemul visa si procesatorul de tranzactii . SI ca betano a luat legatura cu cei de la visa pentru a verifica statusul acestor tranzactii si acestea vor fi livrate in zilele urmatoare , deoarece acest decalaj este cauzat de sistemul visa perturbat de ordinea procesarii tranzactiilor ca urmare a vulumului de munca cu ocazia sarbatorilor si tranzactiilor din mediul online si ca trebuie sa mai am putina rabdare .
Copy the token