Cele mai intalnite reclamatii fata de casele de pariuri si solutiile lor
In acest articol iti spunem cum trebuie procedat cand intampini o problema la o casa de pariuri. Din momentul in care iti creezi un cont la o casa de pariuri online si efectuezi o depunere, ar trebui sa fii constient ca lucrurile pot sa nu iasa asa cum ti-ai dori.
Scopul nostru la pariuri este de a genera profit, lucru deloc usor. Nu este prea placut, asadar, cand casa de pariuri ne impiedica la un moment dat sa ne atingem acest scop, de cele mai multe ori involuntar.
Multe dintre aceste reclamatii catre casele de pariuri nu sunt grave, ele putandu-si gasi rezolvarea foarte repede. Altele, in schimb, necesita ceva mai mult timp. Daca exista insa o comunicare prompta si coerenta intre reprezentantul acelei case de pariuri si client ambele parti vor fi multumite.
Reclamatii catre casele de pariuri - Pariu validat gresit
Cel mai comun incovenient de care se lovesc clientii il reprezinta acela al validarii gresite a unui pariu. In general, aceasta problema se rezolva repede. Trebuie doar ca operatorul sa se mai uite o data pe rezultatul pariului si, daca este cazul, sa transforme pariul necastigator in unul castigator.
De ce am spus “daca este cazul”? Deoarece unii clienti plaseaza pariuri copiate de la altii, fara a sti ce inseamna acel pariu. Apoi au impresia gresita ca acel pariu este castigator.
De asemenea, am intalnit destule cazuri in care reclamantul este nemultumit ca i s-a validat gresit pariul, fara sa citeasca insa atent termenii si conditiile de pe acel site. De acord, este mult de citit si putina lume o face.
Ar fi foarte util daca ar exista un rezumat al acestor termeni si conditii care sa evidentieze cele mai importante aspecte. Sau cel putin daca acestea ar fi scrise in text de o asemenea maniera incat sa se deosebeasca vizibil de restul. Aici si casele de pariuri au o parte din vina, ca sa nu spunem mai mult.
Spre exemplu, in termeni si conditii poate sa fie pierzator un pariu in care jucatorul/pilotul pe care ai pariat a abandonat sau viceversa. In general, casele de pariuri ofera cota 1.00 in aceste cazuri, returnandu-ti-se miza, insa mai sunt si alte case care nu tin cont de abandon, ci doar de castigatorul duelului.
Mai sunt si acele pariuri pe sporturi sau ligi anonime care necesita mai mult timp din partea operatorului pentru a afla si valida rezultatul. De asemenea, asta se poate intampla si in cazul pariurilor antepost (pe termen lung). Daca nu mai ai rabdare pana ca pariul sa fie validat castigator, poti contacta operatorul, care ti-l va valida in cateva minute.
Reclamatii catre casele de pariuri - Probleme la retragere
O alta nemultumire intalnita des la pariori vizeaza retragerile. Majoritatea se plange de durata mare a retragerilor, casa de pariuri nefiind insa singura responsabila in aceste cazuri. Daca ai efectuat depunerea printr-un card de credit, banca la care ai cardul se poate face si ea vinovata de astfel de intarzieri.
In general, o casa de pariuri pune la dispozitie pe site durata minima si maxima ce poate trece din momentul retragerii pana in momentul in care banii sosesc in contul tau. Nu sunt putini insa cei care nu baga de seama aceasta informatie, iar dupa doua sau trei zile de asteptare incep sa protesteze.
Sigur, se mai poate intampla si ca retragerea sa iti fie refuzata. Deseori, asta se cauzeaza faptului ca ai doua sau mai multe conturi la acea casa de pariuri, lucru interzis. Daca acesta este si cazul tau, trebuie sa suporti consecintele fara sa protestezi.
Reclamatii catre casele de pariuri - Probleme la verificarea identitatii
O alta problema, care uneori ofera multe batai de cap, cauzand multi nervi, vizeaza verificarea identitatii la o casa de pariuri. Amintim, identitatea trebuie verificata in termen de 30 zile de la inregistrare. In caz contrar, nu iti mai poti accesa contul sau nu mai poti plasa pariuri si retrage.
In general, pentru verificarea identitatii nu iti trebuie decat o copie a buletinului si, eventual, o factura pe numele tau. Sau, mai nou, trebuie sa faci un selfie cu buletinul in mana. Apoi, inainte de a solicita o retragere, trebuie sa trimiti o copie a cardului (in care sa stergi cifrele din mijloc) sau un print screen a metodei de plata electronice folosite.
Toate aceste dovezi trebuie sa le trimiti pe mail, la o adresa speciala pe care o gasesti pe site. De asemenea, poti efectua aceasta operatiune direct de pe siteul casei de pariuri.
Problemele pot aparea in momentul in care nu se vad toate colturile cardului sau ale buletinului. Daca apar aceste cazuri reprezentantul casei de pariuri iti comunica prin mail ca mai trebuie sa incarci o data o imagine cu dovada.
Sigur, nu negam ca in unele cazuri se face exces de zel in legatura cu verificarea identitatii. Insa sa recunoastem ca responsabilitatea celor care aproba astfel de documente este una mare, fiind normal, pana la urma, sa ceara ca pozele sa fie cat mai clare.
Reclamatii catre casele de pariuri - Solutii
Pentru toate aceste probleme si multe altele legate de contul tau la o casa de pariuri exista mai multe solutii. Una dintre ele, cea mai la indemana, o reprezinta contactarea unui operator la respectiva casa de pariuri.
Cel mai simplu asta se face prin intermediul unei ferestre de live chat. Acolo vei discuta cu un operator, care iti poate rezolva personal problema in cateva minute sau care, in functie de complexitatea ei, o va trimite la departamentul avizat. Raspunsul la problema ta il vei primi apoi pe mail.
In cazul in care casa de pariuri nu are pe site functia de live chat, solutia o reprezinta trimiterea unui mail catre ei. Adresa de mail o poti obtine cautand in sectiunea “Contact”, pe care oricare casa de pariuri o are. In general, aceasta sectiune se gaseste in partea de jos a paginii.
Raspunsul reprezentantilor casei de pariuri va veni in cateva zile sau chiar cateva ore. Asta depinde de complexitatea problemei, insa si de popularitatea casei. Casele de pariuri care se bucura de popularitate in randul publicului ar trebui sa aiba si operatori care sa fie tot timpul pe faza in astfel de situatii si sa vina rapid cu o solutie.
In cazul in care simti ca esti nedreptatit in urma raspunsului primit, poti prezenta problema pe site-ul nostru. Legalbet coopereaza cu multe case de pariuri, iar de multe ori problemele si-au gasit rezolvarea dupa ce au fost prezentate pe site-ul nostru.
Este de ajuns sa spunem ca din 2017 pana acum Legalbet a ajutat clientii caselor de pariuri sa recupereze mai mult de 500 000 lei. Pentru a impartasi problema pe care o ai cu o casa de pariuri, nu trebuie decat sa iti creezi cont la Legalbet, proces care dureaza maxim doua minute. Apoi iti poti face povestea cunoscuta.
In cazul in care nu s-a gasit raspuns sau daca nu esti multumit de el nici prin intermediul site-ului nostru poti trimite un mail catre Oficiul National al Jocurilor de Noroc (ONJN). Adresa de mail pentru reclamatii este relatii.publice@onjn.gov.ro . Rareori este insa cazul sa mergi pana intr-acolo.