Reclamatii 1 029

Buna ziua, ma intreb oare de ce are aceasta casa de pariuri cele mai multe reclamatii. Cu siguranta nu datorita faptului ca joaca multa lume la ei ci pentru ca fac abuzuri peste abuzuri. Am sa va scriu si ce mi s-a intamplat mie cu ei. Le am facut plangere la ONJN si dupa ce se ridica starea de urgenta ii voi da si in judecata. Am deschis cont pe data de 5 martie la acest operator, am depus 850ron prin card si am trimis cartea de identitate pentru a putea fi verificat. Dupa cateva zile, contul a fost verificat si puteam face depuneri si retrageri. Am depus de cateva ori inainte sa fac o retragere. Problema a fost in intervalul 3-4 Aprilie cand am fost limitat ( toate biletele imi erau refuzate ) si am decis sa retrag. Retragerea a fost anulata si mi au fost cerute urmatoarele documente : selfie + selfie cu o hartie in care sa fie scrisa data la care am deschis contul si suma primei depuneri si un extras de cont. Am trimis iar acestea au fost refuzate pe motiv ca erau SCANATE !! N-am mai auzit de asa trimis din nou, alte poze si extras… cerut extras in mod tipizat nu pdf. Am trimis si in mod tipizat si au fost acceptate. Primesc mail prin care vor sa vorbim prin video call, printr-o aplicatie, Viber …sa le zic cand pot sa fiu gasit, zi si interval. Le zic cand si revin cu mail ca ma vor contacta cand vor ei nu cand pot eu. Eu muncind 12h in aceasta perioada. ACESTE LUCRURI POT FI DOVEDITE PRIN EMAILURI. Vorbesc cu ei… este ok. IN TOT ACEST TIMP, CONTUL ESTE BLOCAT ( INCHIS/SUSPENDAT). Dupa ce imi transmit, in urma conversatiei, ca totul este ok, redeschid contul dar mai cer inca un selfie ( al-3-lea ) cu userul ( numele de utilizator). Trimit un selfie cu userul de pe telefon dar nu il accepta, vor selfie-ul sa fie facut in fata unui desktop ( monitor) nu telefon. Trimit si asa si totul ok, pana cand…. Mail din nou, vor factura de utilitati pe numele meu. Nu am cum sa le dau factura de utilitati pe numele meu pentru ca nu am. Stau cu parintii, am 21 ani. Verificarea adresei se face fie cu facture de utilitati, fie cu extras de cont…ceea ce le trimisesem in decursul acestor zile si a fost aprobata. Toate agentiile fac asa! Am mai inceercat ieri sa fac o retragere, refuzata si aceasta. Insista cu facture de utilitati dar nu am de unde sa le dau, neavand nimic pe numele meu. ACESTA CERINTA REPREZINTA INCA UN ABUZ FACUT DE CATRE ACEASTA AGENTIE PRECUM SI CUM AU PROCEDAT CU RESTUL DE ACTE. INCA O DATA SPUN, VERIFICAREA ADRESEI SE FACE FIE PRIN FACTURA DE UTILITATI, FIE PRIN EXTRAS DE CONT (TRIMIS SI ACCEPTAT).
Buna ziua,mă numesc Gogoasa cont la maxbet de aproape un fost făcute verificările necesare,iar contul mi-a fost verificat cu bune și frumoase până astă că acum o săptămână,am primit niste rotiri gratis fara jucat ,mi-au făcut 8 rulat acei bani până i-am transformat în bani reali,ajungând la suma de 500 ron,bani ce am transformat banii,m-am înscris la un turneu,in care daca jucai,urcai in clasament,în funcție de miza ce final până la sfârșitul turneului,eu am rămas fără banii ce ii aveam,dar în clasament,ajunsesem la nivelul 177 unde beneficiam de 200 Ron bani și făcut pe data de 5 aprilie s-a terminat turneul,iar pe 6 la ora 12 aveam in cont cei 200 bune și frumoase,am inceput de atunci să mă joc zilnic crescând de la 200 Ron puțin câte puțin până astăzi când am ajuns la suma de 7344,66 Ron dat retragere pe bani o data 5000 ,o data 2320 Ron și în cont au mai rămas 44 Ron,dar când sa intru și să mă joc,prima dată se bloca jocul,după mă scotea din el,apoi mi-a apărut toată suma de 7344,66 Ron,dar nu mă mai lasă să intru în nici un dat delogare și când am vrut să mă loghez înapoi,mi-a apărut un pop-up in care scria că mi-a fost contul blocat sau că eu m-am autoexclus intrat pe chat să întreb ce se întâmplă,iar ei mi-au răspuns că așa a hotărât departamentul clienți și că mi-au fost anulați și banii,și că vor merge către Bugetul de Stat,cu toate că dădusem retragere pe ei și primisem email in care spunea că trebuie să aștept maxim 3 zile mai spus că dacă nu sunt mulțumită,sa iau legătura cu departamentul mai făcut și acest lucru,am trimis email la și am întrebat ce se întâmplă de ce mi-au blocat contul,fiindcă eu nu am cerut acest lucru și nici nu am greșit cu nimic,dar nu am primit nici un răspuns cu motivul pentru care au închis contul,doar au spus că este în conformitate cu articolul 133, alineatul 1 sau 4 publicat pe 24 atât mi-au spus,dar până azi primeam email de la ei in care mă încurajau sa joc pentru a urca in clasament cat mai sus și mă felicitau că să mă ajutați să îmi pot lua banii de la ei și dacă se poate să ii ridic așa cum dădusem retragerea prin Smith and Smith când se va deschide,deoarece eu nu am card bancar.
Copy the token