Reclamatii 618

Salutare tuturor , De curand am deschis un cont de "pierzator" pe platforma NETBET ,mai exact in data de , iar pana in data de am facut un numar de depuneri cumulativ 5000 Ron in data de am castigat suma de 72000 Ron , dar retragerea am facut-o pe 10000 Ron atunci ma aflu in asteptare , cu un sold curent de 60003 Ron , am trimis un email catre echipa NetBet la care primit urmatorul raspuns. Buna ziua , Termenul standard de validare al retragerilor oferit de catre departamentul abilitat este de 24/48 ore. De asemenea observ in contul dvs . ca departamantul abilitat a solicitat si o verificare telefonica .... Lucru ce nu sa intamplat , iar astazi am reusit sa ii contactez via chat , unde domnul Tudor angajat al Netbet mi-a zis ca retragerea poate dura pana la 15 zile lucratoare . Eu inteleg mahnirea lor , nu vor sa plateasca , sunt ceea ce sunt cu un motiv , si existenta lor pe piata din Romania se datoreaza unor spagi uriase , cu niste contracte semnate cu statul Roman ce lucreaza in favoarea lor , dar totul are o limita . Nu ma gandeam sa fac o astfel de plangere , dar nu este prima data in care banii imi sunt furati si contul inchis fara motiv , si aici ma refer la Casa Pariurilor , o alta companie cu sediu fizic in Malta ... ( nu platesc taxe pe teritorul acelei insule) Ideea este urmatoarea , vreau sa stabilesc un precedent pentru toti acesti escroci , ii voi da in judecata daca nu isi respecta platile , imi permit sa suport cheltuielile , sper sa fac un bine intregii comunitati de jucatori inselati trebuie sa fie si in favoarea noastra . Multumesc Alina mBună ziua, Vă mulțumesc pentru mesajul trimis. Termenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și lțumesc pentru mesajul trimis. TermBună ziua,Vă mulțumesc pentru mesajul trimis. Termenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și o verificare telefonică. Astfel veți fi contactat telefonic in cursul zilei de maine, pe numărul de telefon salvat în fișa contului dvs. Ne puteți ajuta să ne îmbunătățim serviciile răspunzând unui chestionar compus din 5 întrebări scurte. Întregul proces nu va dura mai mult de 1-2 minute, click aici :) În cazul în care mai aveţi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi. Cu respect,Bia 312 296 251 NetBetenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și o verificare telefonică. Astfel veți fi contactat telefonic in cursul zilei de maine, pe numărul de telefon salvat în fișa contului În cazul în care mai aveţi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi. Cu respect, Biancelații Clienţi -măr de telefon: +40 312
Buna ziua, Eu mi-am facut de vreo 2 saptamani la Netbet,strict pentru cazinou,foarte variat in opinia facut depuneri de peste RON si retrageri la fel,peste RON. Saptamana trecuta am castigat din nou la slotul Monopoly megaways peste RON,retragerea a fost procesata insa mereu tot luat legatura cu Netbet prin chat,mail,whatsup si mereu mi se spunea ca trebuie sa astept 48 de ore,apoi ca se fac verificari, cele din urma,am intrat duminica am primit mesaj pentru anularea retragerii,am anulat-o apoi am mai jucat cateva maini la Fu Fortunes Megaways,dupa aceasta am facut 3 retrageri de peste RON,in cuantum total de discutiile avute cu personalul Netbet pe whatsup aceeasi poveste "se fac verificari",am spus in regula,daca mai este nevoie de alte documente sau pot ajuta la verificari va rog sa ma contactati. Nu m-a contactat absolut nimeni,la numarul de telefon de pe site nu raspunde nimeni,nu mi s-a solicitat nici un document suplimentar desi trimisesem si copie CI,card,factura utilitati,etc,pe whatsup nu raspunde nimeni,la email nu a raspuns nimeni insa m-am trezit cu contul blocat si desigur fara bani in facut intre timp si o reclamatie la ONJN si in perioada urmatoare voi mai face la ANPC si restul institutiilor abilitate pentru ca este un abuz si o inselatorie aceasta pariez de foarte multi ani la multe case de pariuri acreditate si niciodata nu am avut contul blocat sau retrageri scris si dvs aici pentru ca si alti utilizatori sa poata analiza inainte de a face depuneri pe Netbet.
Salutare! Imi cer scuze pentru mesajul foarte lung, m-am gandit sa descriu pe larg situatia deoarece este destul de greu de inteles daca nu faceti pariuri pe CS:GO. In urma cu 2-3 saptamani am observat ca fortuna a adaugat o platforma de pariuri pe Esports, cu mai multe tipuri de pariuri pentru CS:GO fata de ceea ce se ofera momentan pe piata, motiv pentru care am inceput sa pariez la ei. Printre aceste tipuri de pariuri, exista optiunea de a paria pe numarul de deaths ale unui anumit jucator pe o harta, iar aceste pariuri se pot combina(adica poti paria pe toti jucatorii din cele doua echipe ca vor muri de mai multe ori decat line-ul lor), iar pariul final are cota maxima limitata undeva intre 20 si 60(desi cota rezultata ar fi trebuit sa fie mai mare). Pentru ca pariul respectiv sa iasa, era in mod clar nevoie de un meci foarte strans(ceea ce imi si place sa urmaresc), in care sa moara cat mai multi jucatori pe runda, motiv pentru care m-am decis sa imi incerc norocul pe toate meciurile/hartile disponibile cu cate 20-30 lei. Dupa cateva zile si vreo 15 bilete pierdute, a iesit primul bilet cu un castig de 546 lei pe cota 21. A doua zi, a iesit al doilea bilet, castig 1836 lei pe cota 51. Am facut o retragere de 1300 lei si am continuat sa pariez in acelasi mod. Am mai pierdut vreo 25 de bilete, apoi am prins al treilea castig(1260 lei), cu 60 lei(in doua bilete de cate 40 si 20 lei) pe cota 21, iar o zi mai tarziu al patrulea castig(3315 lei), cu 65 lei(in doua bilete de cate 40 si 25 lei) pe cota 51. Pana aici toate bune si frumoase, am mai retras 3000 lei si am lasat in cont in jur de 1300 lei pentru a paria in continuare. Pe 20 mai am facut pariuri pe meciurile din ziua respectiva, urmand ca mai tarziu, cand am verificat contul, sa ma trezesc cu biletele din ziua respectiva anulate si, de asemenea, cu alte cateva bilete din zilele trecute, printre care si ultimele doua castiguri(de 1260 si 3315 lei). Am verificat biletele, toate evenimentele au iesit(asa cum stiam deja), insa cumva am primit cota 1 pe tot biletul la 3-4 zile dupa ce acesta a iesit castigator, balanta mea fiind in acest moment pe -3225 lei(iar la inceputul zilei era +700 lei). Am contactat echipa de asistenta pe live chat, care mi-a propus sa trimit pinurile biletelor in cauza pe mail, apoi am primit un raspuns cum ca am avut mai multe bilete validate in mod eronat ca fiind castigatoare si ca acestea au fost revalidate conform regulamentului de pariere, si ca a fost generat un sold negativ care va fi egalat in momentul in care efectuez depunerea necesara in contul de joc. Nu exista niciun dubiu cum ca biletele respective au fost castigatoare, m-am uitat la meci, am vazut chiar eu cum au iesit, apoi am verificat de 100 de ori rezultatele pe site-uri oficiale si chiar cei de la fortuna le-au validat la finalul evenimentelor. Se ridica astfel cateva intrebari la care nu am raspuns, am incercat sa obtin aceste raspunsuri de la echipa de asistenta insa nu le-am primit:1. Daca biletele sunt castigatoare, de ce mi-au fost anulate in mod abuziv la 2-3 zile dupa ce am retras castigurile?2. Daca totusi biletele nu ar fi fost castigatoare, logic era sa primesc cota 0 pe ele, nu cota 1, in mod clar se contrazic singuri.3. Daca este o problema cu tipul de pariuri pe care il faceam (doar presupunea mea), de ce nu mi-au fost anulate toate pariurile de acest tip, ci doar unele dintre ele?4. Soldul meu fiind negativ, cum se procedeaza in aceasta situatie? Ce se intampla daca nu realizez o depunere pentru a duce soldul pe 0? Am primit banii castigati si am facut cheltuieli pe care nu le-as fi facut daca nu castigam, nu este datoria mea sa pastrez banii in caz ca se trezesc ei sa anuleze pariurile. Asta ca sa nu mai mentionez faptul ca mai aveam 700 lei pe cont, dar in principiu ma intereseaza doar sa pastrez banii retrasi si sa ii consider pierduti pe cei 700. In final, daca o casa de pariuri licentiata iti poate anula orice pariu, oricand, pe orice motiv au ei chef, ce sens mai are sa pariezi la ei? M-as fi asteptat la astfel de situatii daca pariam pe cine stie ce site-uri aflate in ilegalitate, dar din moment ce pariez legal, ma astept la corectitudine, pe care din pacate nu o primesc. Am atasat doar trei imagini pentru ca atat era posibil, as fi avut mai multe.
Copy the token