Reclamatii 670

Rezolvat
In data de am plasat online urmatorul bilet la folosind aplicatia Fortuna pentru android de pe telefonul meu. Seria biletului jucat este este contine 5 evenimente scor corect,jucat la meci s-a terminat 7:0 si meciul este validat castigator cu cota de 2 meciuri s-au terminat 0:1 si 1:0 deci sunt validate aici totul este sunt cele 2 meciuri ramase mai exact Olimpiakos si evenimente jucat in data de si s-au terminat ambele la fel respectiv 6: toate acestea pe acel bilet ele sunt validate vorbit pe chat la suport cu operatorul Georgiana in data de de la ora 18:09 pana la ora se terminase doar primul meci Olimpiakos care NU a fost validat operatorului a fost acesta : "Ca evenimentul sa fi fost castigator era necesar sa se termine cu un scor corect diferit de cele deja prezentate in oferta,asta inseamna altele" ca evenimentul deja se terminase am luat de bun augur spusele domnisoarei cum sa verific corectitudinea raspunsului domnisoarei de pe chat,am crezut ca intra-devar la acel eveniment inainte de meci la sectiunea Scor Corect probabil exista undeva deja si cota de 6:0 si nu am mai dat la ora incepea ultimul eveniment meciul cu data aceasta am facut printscreenuri la cotele afisate si inainte de meci si in timpul meciului cand scorul era deja 4:0.(Screenshot_20230305-203245 si Screenshot_20230305-210736) cum reiese din acele 2 screenshoturi anterioare,nici un moment NU A EXISTAT acel scor corect de 6:0 in oferta cu Paok se joaca, ajunge la final si iar scor corect 6:0 capturile de ecran se vede clar ca aceasta cota la scor corect 6:0 NU EXISTA nici inainte de meci ,nici in timpul toate acestea,la finalul meciului ,el este validat aceea suspectez necorectitudinea casei de pariuri in acordarea cotelor si inainte de meci si in timpul meciului si nevalidarea corespunzatoarea si eronata a rezultatului suspectez ca si evenimentului legat de meciul cu Olympiakos NU prevedea acel scor corect de 6:0 ,insa operatoarea de pe chat mi-a indicat ca acea cota era in oferta ceea ce doresc eu este sa se revalideze acel bilet castigator la sistemul 3/5 pentru ca asa a fost jucat si sa mi se acorde suma de bani cuvenita pentru acel sistem respectiv o suma intre 613 lei si 2006 jos aveti linkul cu pozele atasate: In speranta unei solutionari pozitive a acestei dispute,va rog sa imi raspundeti urgent la aceasta problema NU se rezolva sau nu primesc explicatii clare pe chat sau pe email,ma vad nevoit sa fac o plangere la ONJN si eventual sa ma consult cu un avocat pentru rezolvarea acestei dispute pe cale legala.

Rezolvat
Buna ziua. In ultima instanta sunt nevoita sa apelez la serviciile dumneavoastra deoarece am ajuns intru-un impas cu cei de la Stanleybet in privinta inchiderii contului de joc si a restrictionarii retragerii banilor sub pretextul fals cum ca as fi incalcat articolul 8 din din Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului. Citez: "Articolul 8. IDENTITATEA ADEVARATA SI UN (1) CONT Numele si alte detalii de identitate pe care le furnizati in legatura cu contul Dumneavoastra trebuie sa corespunda numelui dumneavoastra legal si adevarat, precum si altor detalii de identitate. Va este strict interzis sa aveti mai mult de un (1) cont pe Site si pe oricare dintre website-urile si platformele de joc distribuite, trebuie sa operati acel Cont si sa utilizati Site-ul numai pentru dumneavoastra si pentru beneficiul dumneavoastra. Nu aveti voie sa vindeti, cumparati sau sa transferati un Cont de la sau catre (dupa cum este cazul) alta. Obligatia utilizarii contului de titularul inregistrat in mod formal este una principala. Incalcarea acestei obligatii echivaleaza cu o executare defectuoasa a contractului, cu consecinta legala a inchiderii contului de joc si a retinerii sumelor existente in balanta acestuia la acel moment, cu titlu de prejudiciu cauzat organizatorului de jocuri de noroc." Am creat acest cont in anul 2021 si pe parcursul timpului am pariat sute de meciuri. Nu am facut niciodata, nici o retragere, mai putin cea pe care am incercat sa o fac in data de ulterior urmata de inca una sau doua, ultima din data de . toate refuzate. Pe parcursul acestor cateva luni mi sau cerut tot felul de documente "justificative" poza selfie cu buletinul, poza cu cardul, factura de utilitati si extras de cont pe ultimele trei luni cu toate tranzactiile vizibile. Cu toate ca am trimis documentele pe email a trebuit sa le urc si in contul meu de joc fapt care sa si intamplat cu exceptia pozei selfie care efectiv nu se putea uploada. Am incercat mai multe rezolutii mai multe formate, totul inutil. Am mers in chat am discutat cu ei si mau asigurat ca se va aproba retragerea daca mai urc inca o data poza cu cardul, nemaifiind necesara poza. Dupa ce am urcat si ultima cerinta, am primit un apel de la Stanleybet si dupa o scurta discutie am primit email cum ca mi sa inchis contul de joc si suma din cont va fi virata catre bugetul de stat. Este vorba de aproximativ 7000 ron, bani castigati in aproximativ in 12-14 luni. Am mai apelat inca o data la bunavointa dumnealor si i-am rugat sa mai analizeze o data datele dar raspunsul a fost acelasi, citez: - 'Ca urmare a verificarii activitatii contului dumneavoastra am decis inchiderea acestuia pentru incalcarea articolului 8 din Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului.' Ca urmare a celor relatate, va solicit ajutorul in rezolvarea acestei situatii. Multumesc anticipat. B. Veronica
Copy the token