Reclamatii 1 031

Abuz

In progress
Voi da copy-paste la mesajul trimis celor de la ANPC: In data de 26 octombrie 2022 mi-am facut cont pe site-ul am depus in acesta suma de RON si am castigat suma de 159 RON. Astazi, dorind sa intru pe website pentru a-mi retrage banii, am observat ca nu ma pot loga in cont. Am contactat agentul de suport prin intermediul Chat-ului Suport Live, si mi s-a comunicat ca mi-a fost inchis contul iar toti banii mei au fost transferati catre bugetul de stat, deoarece nu am validat identitatea contului in termen de 30 de zile. Desi eu imi aduc aminte ca am validat contul, agentul mi-a spus ca nu a fost si ca nu se mai poate face nimic. L-am intrebat de ce nu am fost anuntat de nimeni, prin orice intermediu (avand acces la numarul meu de telefon si la adresa de e-mail) inainte de a-mi inchide contul si de a-mi transfera banii, iar acesta mi-a raspuns ca nu scrie nicaieri ca sunt nevoiti sa anunte clientii in legatura cu banii lor. Am cerut inclusiv o dovada ca banii au fost intr-adevar transferati catre bugetul de stat, si mi-a spus sa trimit e-mail la adresa lor de suport. Cu alte cuvinte, banii pe care i-am depus plus banii pe care i-am castigat au fost trimisi fara cunostinta mea catre bugetul de stat (conform spuselor agentului de suport) si nu se mai poate face nimic, desi am intrebat daca se poate gasi o cale amiabila pentru a-mi recupera banii. Consider ca acesta este un abuz din partea operatorului si doresc sa imi recuperez toata suma. Doresc sa mentionez ca nu am primit pe e-mail nicio factura/bon fiscal/chitanta/contract, singurele dovezi pe care le am sunt e-mailurile primite din partea operatorului in legatura cu contul si depunerea. Le pot trimite pe toate catre dumneavoastra pentru dovada platii. Am cerut sa primesc pe e-mail inclusiv discutia cu agentul, am primit-o insa nu am niciun PDF, pot doar sa va trimit printscreen.
Ma numesc Joita Gheorghe Razvan si ma confrunt cu o înșelăciune din partea platformei Winner. În data de , am plasat un bilet cu 5 evenimente pe care o sa las atasat aici. Printre evenimente , am avut pariul Total Puncte Jucator: Rozier 23.5 puncte bune si frumoase pana in momentul in care Winner pentru a ma insela , mi-a notat pariul cu pierzator. Am verificat pariul din nou , am cautat in regulamentul lor intern la secțiunea Baschet sa vad se vad de ce + plus pe Flashcore (de aici iau ei rezultatele). 25 de puncte . Am luat legatura cu ei si le am transmis cele întâmpinate. Raspunsul a fost ca Rozier a marcat 22 in cele 4 sferturi +3 puncte în prelungiri. Am cautat din nou in regulament si pariul propriu zis . , tot regulamentul face referire la meci iar pariul la fel ,fiind singurul pariu de genul puncte pe jucator. În plus pe Flashcore ,nu este mentionat ca ea a dat 22 de puncte ,ci 25 ( se poate verifica si pe site ul oficial Nba. Am incercat sa fiu de buna credinta,dar au încercat im continuare sa ma insele. O sa atasez mailul dat , biletul ,plus pasajele din regulament. Nu mi se pare normal sa fiu umilit si batjocorit in conditiile in care nu am cerut decât dreptul meu . O sa înaintez si in presa plus online pentru a face publică INSELACIUNEA. Doresc suma biletul câștigător în cont + inca 50% din valoarea cîștigului, pentru stresul cauzat. În plus doresc si amendarea platformei ptr manipulare si inselaciune. Mentionez ca o sa fac public raspunsul si pedeapsa primită de Winner
Copy the token