Reclamatii 670

Buna ziua!Am castigat suma de 5000 ron ,pe netbet,la predictia ta zilnica,iar pe data de 25 ianuarie, dimineata,am facut o cerere de  retragere de 4800 lei,pe cardul meu ING,(cardul cu care am si depus)tot pe 25 ianuarie,am primit mesaj de la ei ca cererea mea e in curs de procesare,mi s-a cerut sa trimit poza cu buletinul in mana,poza card fata/verso,toate documentele fiind receptionate si procesate cu succes pe email,cat si pe site-ul netbet,aparandu-mi msj contul a fost verificat si validat cu succes,dar si dupa toate aceste verificari,pe 26 ianuarie,cererea mea de retragere era tot in curs de procesare,trimit iar  email la si primesc messaj ca pentru validarea retragerii,mai este necesara o verificare telefonica,bun. seara,la ora 17:37 sun la +40312297434, relatii clenti,vorbesc aprox.3 min cu un operator netbet,raspund la intrebarile pe care mi le pune necesare pentru verificare,si la final imi zice ca banii ar trebui sa intre pe card in maxim 2 zile lucratoare,asta a fost vineri,azi e deja miercuri si nu s-a rezolvat nimic,imi apare la fel ca joi,cererea mea de retragere e in asteptare,status in curs de procesare. trimis azi mesaj pe email la la ora 12:35,si am primit raspuns la ora 15:12  si anume:"Vă mulțumesc pentru mesajul trimis situația dvs. către departamentul abilitat pentru verificări suplimentare.Vă vom notifica prin email de răspunsul acestora de îndată ce îl se pare o totala bataie de joc,astept de joi,cu toate verificarile efectuate cerute de ei,si asta e mesajul pe care mi-l trimit ei?ce verificari sa mai fac?Rog rezolvarea problemei cu retragerea anticipat!
Buna ziua,Am făcut o retragere ieri dimineață prin skrill si seara primesc email ca procesatorul de plăți a ales sa proceseze retragerea prin transfer bancar cea ce înseamnă pana la 8 contactat relații cu clienții si i-am întrebat de ce nu au ales sa facă retragerea prin cardul pe care îl am înregistrat si validat la ei cum au mai făcut in trecut daca nu a mers prin skrill, de ce au ales metoda cea mai de durata si mi-au raspuns ca așa a decis procesatorul de plăț este normal sa facă așa ceva când eu am doua metode de retragere/depunere validate in cont ca sa nu se mai întâmple lucruri de genul ca nu este prima acum trebuie sa aștept pana la 8 zile lucrătoare sa primesc bani si nu este prima oara când se întâmplă asta si nimeni nu îmi da un răspuns de ce se întâmplă asta pur si simplu așa vrea procesatorul de plăț joc la mai multe cazinouri si primesc bani in maxim 30 minute după retragere la oricare alt cazinou, in schimb la netbet după ce ca aștept cate o zi sa primesc bani mai fac si probleme de genul si trebuie sa aștept pana la 8 zis ca poate sunt probleme cu skrill ca am actualizat eu adresa de email din contul skrill dar nu si la netbet așa ca inițial am înțeles de ce nu am primit bani dupa o zi si nu am zis nimic așa ca aseară am anulat retragerea făcută prin skrill chiar daca am așteptat toata ziua sa primesc bani si am refăcut retragerea prin cardul de la ING (card validat) si azi de dimineață surpriza primesc același email ca procesatorul nu vrea decât prin transfer am înțeles ca nu a vrut prin skrill ca poate nu s-a putut dar nici prin cardul de la ING nu se poate?? Asta este rea voință daca vrea neapărat sa aleagă metoda cea mai de va supărați dar nu așa se tratează clienții mai ales ca nu sunt un jucător nou si m-ați validat si super sa mai vrea jucătorii sa joace la dumneavoastră când trebuie sa aștepte cu zilele sa-si primească bani dar când ii depune ii luați in 1 am interes de fiecare data de cate ori m-ați întârziat si peste termenul standard ca ați avut probleme ba cu procesatorul ba cu banca dar acum chiar se da dovada de rea voință mai ales ca am card validat la dumneavoastră.

Rezolvat
Bună ziua , La data de am plasat în agențiile stradale Efortuna mai multe bilete pe evenimentele de Polo Feminin Triglav Premier League (F) , pe data de nu am mai apucat plasa bilete în agențiile Efortuna și am plasat la Superbet , dar cei de la superbet aveau la băieți nu feminin cum au avut cei de la Efortuna , ajungând acasă am început sa verific și am găsit ca evenimentele respective se desfășurau la băieți, aveți atasament cu site-ul oficial al competiției: Pe data de i am anunțat pe cei de la Efortuna ca au o competiție inexistenta și sa îmi furnizeze site ul oficial al competiției după care validează rezultatele la acele evenimente de Polo feminin , primind Email înapoi ca au transmis catre departamentul abilitat , pentru solicitarea mea de a acorda cota 1 tuturor evenimentelor din aceea liga. Aveți atasament cu: oferta acestora , o parte din biletele plasate , rezultatele acestora și conversațiile cu aceasta firma , totodata pe lângă Efortuna au avut și Casa pariurilor aceste evenimente nu am plasat bilete la aceasta companie dar probabil se intampla ceva de fac astfel de lucruri. unor evenimente inexistente plasam un bilet cu toate evenimentele respective și castigam suma de ron ce făceau îmi dădeau cota 1 ? Ca se juca la masculin , au mers la 2 capete? 3. Incalca T&C , validarea rezultatelor se face doar din surse oficiale , ei neavând nici o sursa oficiala la aceasta Competiție etc. contractul încheiat între mine și acestia reprezentând biletul de joc
Copy the token