Feedback-uri case de pariuri
This page contains all reviews about bookmaker offices on Legalbet.
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Bună. Saptamana trecută am depus o sumă de bani la netbet am jucat am castigat 2.000 de lei si am dorit să retrag banii dar neavând card la bancă am incarcat documentele unei cumnate de ale mele pe contul meu pentru a putea beneficia de suma castigată insă mi a fost blocat contul imediat după ce am solicitat acea retragere. Mi a fost cerute documente am trimus dar degeaba . După cateva zile mi a fost anulată retragerea si contul mi a ramas blocat. Iar suma depusă o sută de lei mi a fost virată inapoi in cont. Dacă era să depun eu două mii de lei numai se deranha nimemi de la netbet să imi trimită email-uri că am incălcat termenii de joc si numai imi returna nimeni banii in cont dacă era să joc si să pierd . Asa că dacă am castigat mi a fost anulată suma castigată. Dacă pot fi ajutată in vreun fel să imi pot recupera banii castigati si contul de jucător as fi recunoscătoare. Multumesc frumos!
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Bună ziua, ma numesc Radu Marian, sunt jucător în sala baneasa, astăzi 24 august 2022 am jucat în sala Baneasa moll în zona vip la aparatul cu numărul 11666, pe zona vip exista un jakpot care în momentul când era lansat se inpartea la toate aparatele care rulau în momentul acela cu bet minim de 10 ron, aparatul la care rulam era pe bet de 50 ron și rula în moment când sa dat jakpotul injur de ora 11,56 / 11.58.Toate aparatele care îndeplineau condiția de bet minim 10 ron și rulau au primit partea seruita din Jackpot mai puțin aparatul la care jucam, și se vede clar pe camere ca în momentul în care jackpotul a căzut aparatul meu rula și îndeplinea condițiile.Am sesizat conducerea săli din păcate dau din umeri.Am făcut o reclamatie și către ONJN...Va rog sa analizați aceasta PROBLEMA.Multumesc!
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Buna seara! In pantelimon ilfov la agentia fortuna din tudor vladimirescu pe data de 20 septembrie am plasat 100 de bilete cu 1 leu miza la italia keno..casiera fiind noua si neajutata de cealalta colega mi a gresit punandumi doar 99 de bilete ..cel care l a omis schimband rola din imprimanta era castigator 500 lei ! Am fost la agentie a 2 a zi ,castigul a ramas in calculator bineinteles.casiera a vorbit cu managerul salii care mi a transmis ca vezi doamne eu am pierdut biletul...nu inteleg o chestie ?dc exista camere de supravechere in incinta salii(umde opereaza casierul) dc nu se poate uita in 2022? Eu joc la acea sala de 4 ani zilnic cate 100 de lei..am castigat de 10 ori si am dat sute de milioane .sa le fie rusine de nemernici cu fortuna lor cu tot!
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Am bagat un pariu pe betano cu ce se intampla din min 71-71:59 si am spus gol s-a dat gol si nu mi-au acordat pariul ,precum ca golul s-a dat in minutul 73 desi am poza si de pe televizor... dezamagit o sa dezactivez contul .
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Salut,o întrebare referitoare la betano,oricat joci la acest Casino doar incaseaza,am sute de depuneri,indiferent de furnizor,joc,miza nu Primești nici un castig decent!!! Imaginile se repeta,platile la fel,la infinit primesc aceleași plati,aceleași imagini!!! Ceva e in neregul,mai joc și pe alte platforme online,dar la betano eu nu am întâlnit așa ceva…nici o sansa!!!0% am vorbit cu ei,raspuns e ca nu am noroc!!😂😂sute de depuneri,nu joc sume mari dar sa depui cate 50-100 roni pe sesiune și sa nu faci o singura data 1000 de roni sold e incredibil!!! Din sute de depuneri!!!😂😂 cum functioneaza acest Casino la betano?aveti idee???
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Am un cont personal la stanleybet si mama mea un cont cu o alta adresa de e-mail a mea plus depunere numerar tot cu cardul meu ca nu are ea!Au acceptat plata, activand contulLa retragerea sumei, mi se cer din nou actele aferenteSi am depusBuletin Mama! ( care este înregistrata cu buletin in cont)A-2-a adresa de email pe numele meu de pe care comunicam!Ii ofer si buletinul fiului meu cu extrasul de cont si card poze etc...Si ma trezesc cu contul blocat ca am 2 depuneri in 2 conturi diferite cu acelasi cardRegulamentul zice ca daca este vreo ruda si cu acordul ei se poate depune si retrage sumele!Numai pot lua legatura cu ei ca mi-a închis contul si blocat suma de baniiSa imi redeschida contul, sa imi restituie suma de retragere care trebuia sa o ridic în cont Sa imi actualizeze datele mamei sa ma lase sa ii fac contul ca nu se pricepe.Are adresa de email acum si cont paysafe pe numele ei!Special sa numai faca confuzia!Nu e normala chestia asta, atata timp cat ia confirmat buletinul aferent contului cu a 2 a adresa de email a mea!O sa ii schimb adresa de email al contului si stergerea cardului din contCa i-am facut adresa email si cont personal al ei de paysafe!
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Buna ziua am jucat pe data de 8 septembrie la maxbet cu bani depuși de pe cardul sotie daca trebuie pot face dovada cu certificatul de căsătorie și am câștigat suma de 1400 de lei am dat retragere iar cei de la maxbet m-au cerut poze cu cardul fata verso l-am trimis și după ei mi-am blocat contul aveti ideie ce e de făcut în acest caz
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Buna ziua,In data de 07/09/2022 m am pomenit cu contul blocat. Tocmai aveam in cont o suma putin peste 1000 de lei. Si eu si fata mea de vreo 3 luni intram fiecare pe conturile ei de pe telefonul fetei,nepotica mea mi a spart telefonul si neavand posibilitatea sa mai vad pe el.....depuneam ocazional beneficiind de de bonusuri. Pana acum amandoua am depus si am retras sume modice de 50/100/150/200 lei. Ideea este ca am trimis documente doveditoare,selfie,dovada domiciliului,certificat de casatorie al fetei( dupa moartea sotului toate utilitatile sunt pe numele fetei si ea fiind casatorita normal ca are al nume) si tot astept un email. Tot sun la ei si imi spun sa astept un email dar ca ,contul este inchis definitiv. Ideea este ca incercasem sa retrag... O retragere de 1041 lei si una de 200 lei. Culmea este ca pe cea de 200 mi o aprobasera iar pe cea de 1041 nu. Apoi la secunda mi au blocat contul. Oricum nu i am putut scoate nici pe cei 200 de lei ca normal ca nu am putut sa mai intru in cont. Ce se poate face? Ce se intampla cu banii din cont? Este castigul si norocul meu. Mentionez ca nu s a depus pe nici un cont cu nici un card. Totul a fost fizic in agentie. Ca avea fata o depunere si castiga sau eu ,pentru noi era totuna pentru ca erau bani iesiti sau intrati in casa. Va rog spuneti mi daca imi mai pot recupera castigul si cont si doresc si redeschiderea contului(si fata mea isi doreste redeschiderea contului ei) dar momentan luptam pentru contul meu avand si acel castig. Ce se poate face? Vreau sa am contul deschis in continuare pentru ca pana acum a fost cea mai buna casa de pariuri....mai si pierzi mai si castigi. Va multumesc anticipat
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Cont de un an și ceva retrag pana acum totul este în regula... și acum ca am dat retragere la o suma mai mare ma pomenesc cu cont închis. Nu sunteți corecți
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Bună ziua ,, eu am avut contu de un an și ceva și am retras pana acum.. mi a cerut documente am trimis toate documentele.. și după ma pomenesc cu contul închis..
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
am primit email dupa mai bine de 48 de ore, si mi s a zis ca, contul o sa ramana inchis, eu n am facut nimic ca sa imi ramana contul inchis, le am zis si la telefon ca nu se joaca nimeni, eu am castigat o suma de bani si imi vreau castigul, asta e manevra de la ei sa nu dea banii si sa inchida conturile,
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Buna ziua, mi-am făcut cont special că să îi avertizez și pe alții și să sper să citească cat mai multi. Am cont la ei de 4 ani, nu am avut niciodată mai mult de 2000 lei in cont, nu am rulat sume mari și nu am pariat niciodată meciuri dubioase, doar fotbal și tenis, competiții importante. Acum o lună am primit un pariu gratuit de 150 lei pe care l-am plasat pe o cota de 6 și a ieșit, astfel că am ajuns la o balanta de 1700 lei. Am vrut să retrag 1000 lei și de aici a inceput o adevărată nebunie. Prima oara mi s-a cerut prin mail să le trimit 3 selfiuri cu diverse declarații ( care mi se par o bătaie de joc și nu vad ce relevanta au ). Le-am trimis înapoi că și reply la mail. Mi-au cerut altele, nu am înțeles de ce că nu s-au obosit sa îmi spuna. Am făcut altele, le-am trimis și pe acestea. Apoi mi-au spus că trb sa trimit iar selfiul cu declarația cu data când am deschis contul și suma primei depuneri, din nou fara să spună motivul. Am presupus că nu am scris eu data corecta, i-am întrebat dacă despre asta e vorba dar nu mi-au spus nimic. Am fost special la banca sa îmi scot extras pe ultimii 5 ani că să reușesc să găsesc prima tranzacție către ei ( nu înțeleg ce vor sa demonstreze cu asta, cine ține minte asemenea informații? ) și am găsit o tranzacție in iunie 2019. Le-am făcut alt selfie cu declarația completată cu data și suma exacta pe care am depus-o și am trimis-o. Primesc alt mail in care de data asta sunt informată că trb sa trimit iar toate documentele, deci sa o iau de la capăt cu toate selfiurile, dar de data asta nu le mai vor pe mail cu vor sa le încarc in contul de joc. Deci după o săptămână întreagă în care toate documentele s-au trimis pe mail mi se spune că nu e bine așa, că trb in cont!! Le încarc pe cont și primesc mail că trb sa încarc iar declarația cu data creării contului și suma depunerii. Îi întreb de ce și mi se răspunde cu copy-paste sa trimit declarația, fara niciun motiv. Am făcut azi dimineață doua selfiuri că sa fiu sigura, am scris impecabil, am avut grija sa nu acopăr nicio litera și le-am încărcat pe cont. După amiază primesc același mail - sa încarc declarația pe cont. Deja eram la capătul răbdării. Îi întreb care e problema, răspunsul e același, sa încarc declarația. O încarc iar, același răspuns, sa încarc declarația. Le cer un motiv, le explic totul, le explic că am incarcat-o de 10 ori....răspunsul lor? Să încărcați declaratia! Intru pe chat sa vb cu cineva de acolo, mi se spune că ei nu știu și nu pot să facă nimic, sunt departamente diferite și că trb sa rezolv pe mail. Îi întreb iar pe mail ce anume e in neregula cu selfiul. Răspunsul lor? Să încarc selfiul cu declarația. Efectiv aveam impresia că vorbesc cu un robot. Și încă unul analfabet, îmi tot spunea de "data creeari contului' deși i-am explicat de 3 ori că se spune "data creării contului'. Nu înțeleg cum este posibil că astfel de persoane să lucreze la departamentul de relații cu clienții, efectiv mi se pare că este o persoana nebuna ( Ștefania am văzut că o chema )
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
In runda de superprono din cadrul superbet, am nimerit corect toate cele 6 rezultate. Dupa finalizarea rundei, selectia cu pronosticurile imi aparea pana s-a trecut la runda urmatoare. Dupa ce s-a trecut la runda urmatoare, meciul pur si simplu a disparut. A fost ca si cum nu am inregistrat niciodata rezultatele, nu apare in istoric, absolut nicaieri. O mizerie mai mare nu am vazut in nicaieri.. De 2 zile ma cert in mailuri cu suportul de 2 lei de la superbet si nu ii intereseaza. Norocul meu a fost ca am apucat sa fac un screenshot in aplicatie dupa finalizarea meciului.. altfel puteam sa merg direct la plimbare.
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Nu lasă lumea sa se joace , agenția închide la ora 22 iar acești angajați de la ora 21:00 / 20:45 nu mai au dreptul la aparate, nu înțeleg de ce ? Știu că trebuie să gestioneze un inventar. Dar nici bătaie de joc in acest fel ! O oră înainte de închidere nu mai are nimeni dreptul să se joace, decât la un singur aparat , acela fiind de pariuri sportive ! Este vorba de agenția de vizavi de Barbu Știrbei din județul Călărași! Pe prelungirea București
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Reclamatie aviator, am plasat un pariu 100 lei aviator, a dat o oroare, banii au fost luați din cont și la suport susțin că bsnii au fost returnați deși nu i- primit, am avut 3 incidente în aceeași zi, una vu suma de 24 lei, una cu 54 lei și aceasta cu 100 de suma de 24 lei nu ai mai răspuns
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Casa de pariuri îmi refuza toate biletele cu mesajul 'Biletul a fost refuzat de către trader', fără niciun motiv. Pariez de câteva luni pe aceasta platforma, mai multe pariuri single in fiecare zi.
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Pe data de 21.07.2022 am plasat un pariu la ruleta, care ar fi trebuit sa fie castigator, insa apoi a aparut o eroare a sistemului. Conform articolului 7.5 din Incidente și întreruperi ale serviciilor ar trebui sa primesc acea suma castigata, cred eu. Am discutat si cu cei de la suport pe chat si au spus ca asa este, insa pe mail am primit o informare despre faptul ca s-au facut verificari si ca doar mi se ramburseaza suma pariata.
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Am avut un pariu aviator, am dat să închid și mi-a dat mesajul "ceva nu a functionat", aseară operatorii mă "asigurau" că voi primi banii și câștigul înapoi, problema e că acel câștig nu l-am mai văzut și azi îmi spun că nu se dă decât suma pariată, din nou lipsă de respect față de jucător
primesti banii foarte repede
Niste angajati incompetenti. Am primit de la ei de 2 ori niste bani si cica au gresit si iau luat inapoi. sansele de castig foarte mici la pacanele
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Mă joc de ani buni la loteriile online dar așa ceva nu am văzut.Am pariat la loto Italia 20/90 în data de 5.9.2022 și am biletul pariat la winer M00R0HY7 cu nr.80.81.85.88 pt.extragerea de la ora 8.50 este validat necastigator.Pe situl oficial al loteriei respective aceste nr.se afla extrase la ora 8.50 dar cei de la winer spun că nu.La celelalte case de pariuri nr.extrase sunt la fel dar la winer nu.
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Am facut cont la winbet in 20 august. De atunci pina astazi am depus de mai multe ori puna la suma de 1300 lei. pentru unele din aceste depuneri am primit rotiri gratuite fara rulaj sau freebeturi. Din aceste bonusuri am cistigat cam 250 300 lei. Banii depusi i-am rulat la pariuri unde am mai avut cistig cam 130 lei. Per total cind am facut pe 12 septembrie cerere de retragere aveam peste 1700 lei in cont.La retragere mi-au sters din cont ceea ce depasea 1000 lei pe motiv ca asta era suma maxima ce putea fi scoasa pe baza ofertelor bonus.Am depus 1300 Am cistigat din rulajul lor 130 lei si din bonusuri 300 lei. Ei zic ca toti cei peste 1700 lei i-am cistigat din rularea celor 300 lei bonusuri lucru imposibil deoarece am depus de pe card 1300 lei.Nu raspund la telefon. La asistenta imi da aceeasi placa ca suma maxima este maxim 1000.Ma felicit ca nu am depus mai mult. daca depuneam 5000 lei cred ca imi luau 4000 lei.
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
am pus bilete pe meciuri și au dispărut efectiv și după am mai pus unul mi s a validat și după mia. Dispărut și banii au dispărut
Eu ma declar mulțumit de acest site de profil! Din punctul meu de vedere nota 10. Niciodată nu a fost sa nu îmi dea MACAR banii mei înapoi. Au fost cazuri când am fost și pe.plus.
Retragerile durează puțin cam mult.
Nimic de comentat. Nimic plus. Nimic Nimic. 18000 de lei și câștiguri limitate la 3000 de lei per sesiune.
Nimic nimic. Nu jucați la mizeria numita astfel, superbet. Nu Nu și nu!!!!!!!!
Fugiti de acest casino NetBet plin de hoti infecti si sloturi manipulate ! Este cea mai nenorocit casino online la care am jucat pana acum ! Nu stiu cine mm lor le da licenta ptr frauda !!
Oare pe cei de la Super hoți ii verifica cineva? Casino ul lor doar mănâncă bani. Azi am închis contul.ONJN e cea mai corupta instituție a statului Roman eșuat.
Cei mai hoți. Împreună suntem Superhoți.Nu mai jucați la ei
Cei mai hoți și incompetenți oameni. Mi-au blocat contul în timpul jocului după câțiva ani în care le-am depus bani și nimeni nu știe de ce mi l-au blocat . Îmi tot aruncă cu termenii și condițiile lor care nu le-am încălcat cu nimic dar contul mi l-au închis definitiv și mai aveam și bani în contul de joc . Hoți și excroci, cu angajați incapabili sa dea lămuriri clare sau sa dea un număr de telefon a cuiva care sa te lămurească, cum sa închizi un cont după ani de zile de utilizare ,în timpul jocului,după ce le depui bani și nimeni nu știe ce se va întâmpla cu banii rămași în contul de joc.