Lista reclamatiilor la adresa Casa Pariurilor

271

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 271

Retinere fonduri

In afara competentei
Contul meu a fost inchis conform articolului 2.5 din T&C Casa pariurilor , citez: "2.5. Interdicția conturilor multiple Este interzisǎ deschidererea/înregistrarea unor conturi multiple și/sau combinate (persoanǎ fizicǎ majorǎ și persoanǎ(-e) juridicǎ(-e) și/sau viceversa, iar în situația în care aceastǎ acțiune va fi sesizatǎ de cǎtre CASA PARIURILOR, acestea vor putea fi oricând închise/blocate/suspendate/anulate/raportate fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui. Ne rezervǎm dreptul de a invalida orice tranzacții de jocuri de noroc realizate folosindu-vǎ de aceste conturi duplicat" Aici nu este specificat nimic de IP dar poate aveti voi proceduri interne , ma rog dar cum facem ca am luat legatura cu voi si mi ati spus ca nu este nici un fel de problema daca folosesc acelasi WFI ca 2 colegi , ce faceti inselati lumea? eu pierd ma lasati sa pierd , colegul castiga ii blocati si sechestrati fondurile? Hotararea inchiderii contului de joc este cu titlul : Conturi multiple la aceeasi adresa de IP Eu nu detin un cont duplicat , nu ma credeti pe cuvant asta am inteles asta , interesant este cum a fost aprobat acest Regulament de catre cei de la ONJN "fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui." Voi nu functionati dupa legea din Romania in care se specifica clar ca daca luati aceasta decizie clientul are dreptul sa isi recupereze soldul din contul de joc? Extras din legea 77 privind jocurile de noroc. "Suspendarea şi închiderea contului de joc ART. 133 (1) Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate proceda la suspendarea sau închiderea contului de joc al unui jucător, cu înştiinţarea imediată a acestuia, în două situaţii distincte: (i) încălcarea de către jucător a dispoziţiilor legale; sau (ii) încălcarea regulamentului de joc al organizatorului de jocuri de noroc. (2) În situaţia în care organizatorul suspendă transferurile de la sau către contul jucătorului în oricare dintre ipotezele prevăzute la alin. 1, decizia justificată însoţită de documentaţia aferentă va fi adusă la cunoştinţa jucătorului. O copie certificată pentru conformitate cu originalul a deciziei se va trimite ONJN în termen de 3 zile lucrătoare. (3) La închiderea unui cont de joc, pentru orice alte motive neimputabile jucătorului, organizatorul de jocuri de noroc rambursează jucătorului soldul contului de joc, în cel mult 10 zile lucrătoare de la data închiderii contului. Nu se percep niciun fel de taxe pentru închiderea contului de joc. (4) În situaţia în care sumele cuvenite jucătorului nu pot fi transferate în contul său bancar, întrucât acesta nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc îl înştiinţează pe jucător, în termen de 5 zile lucrătoare, că poate solicita restituirea sumelor cuvenite din contul său de joc, în termen de un an. (5) Dacă jucătorul nu îşi manifestă opţiunea de restituire a sumelor cuvenite în termenul prevăzut la alin. (4) ori nu indică organizatorului de jocuri de noroc un alt cont bancar valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, cu respectarea prevederilor legale în domeniu până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. (6) Dacă nu a fost înregistrată nicio tranzacţie în contul de joc al unui jucător pe o perioadă de un an, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont de joc în contul de plată al jucătorului, în termenul prevăzut la alin. (4). În cazul în care contul de plată al jucătorului nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, după informarea prealabilă a jucătorului şi a ONJN, conform alin. (5), până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. art 129.7 >>>Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate, în cazul în care există suspiciuni întemeiate, înainte de a transfera câştigurile în contul de plată al jucătorului, să efectueze, într-un termen de 10 zile lucrătoare, verificările pe care le consideră necesare, după care să efectueze transferul sau să înştiinţeze organele competente. Acest termen poate fi prelungit cu 5 zile lucrătoare dacă verificarea se face de furnizorul de software sau se poate prelungi până la finalizarea cercetării efectuate la solicitarea organizatorului de autorităţi competente, cu condiţia informării jucătorului şi a ONJN." Bun , continuam cu T&C Casa pariurilor , articolul 5.1 , citez: "5.1. Datele sau documentele necesare validării identității În vederea verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate la momentul înregistrǎrii contului de joc de cǎtre jucǎtor, CASA PARIURILOR verificǎ datele de înregistrare prin metode specifice, prin solicitarea anumitor documente, din care sǎ reiasǎ documentul întreg și lizibil, si/sau orice alte dovezi care sa ateste identitatea jucatorului, cum ar fi (dar fǎra a se limita la): a) actul de identitate (sau pașaport sau permisul de conducere); și b) cardul de credit, de debit sau de platǎ (fațǎ și verso), pe care se regǎsește inscripționat numele dumneavoastrǎ, înregistrat și / sau folosit ca metodǎ de platǎ (trebuie sǎ reiasǎ numele, prime șase cifre și ultimele patru cifre, data de expirare și semnatura de pe verso; toate celelalte detalii pot fi ascunse); și /sau c) extras de cont bancar din care sǎ reiasǎ titularul si tranzacția relevantǎ; d) factura de utilitǎți din care sǎ reiasǎ numele jucǎtorului și adresa înregistrate la crearea contului și care sǎ aibǎ o datǎ din ultimele trei luni" Bun am trimis tot ce este in termeni si conditii chiar plus selfie-uri , mai ramaneau amprentele dar va fost rusine , bun acum ne intoarcem la CAPITOLUL III , ci anume "4.3. Interdicția privind retragerea sumelor de bani Retragerile de bani din contul de joc vor putea fi efectuate doar în urma verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate de cǎtre jucǎtor în conformitate cu Capitolul V. Voi nu puneti in aplicare nici legea in vigoare nici T&C , pentru ce imi luati dreptul la retragere ca detin conturi duplicate ? , ce inseamna cont duplicat acelasi IP? , nu am voie sa am prieteni ce joaca la voi? Ca aveti in regulament ca nu ascultati de nimeni ? pai voi functionati si prestati servicii in Romania , nu in Hrvatska Croatia sa nu aveti legi , daca va fost acest regulament aprobat , nu puteti face orice , va jur pe ce vreti voi nu pentru 3100 de ron , dar ati vrut sa ma ardeti.

In afara competentei
În data de 19 noiembrie 2022 seara sâmbătă am pariat după un bilet lung cu sistem pierdut și Maroc locurile 1-4 terminala mondial din Qatar cotă 19 țin să precizez că prima dată au urlat vecinii la mine di m- au păcălit să îl pun la pregătite în câteva minute mi am dat seama și l-am pus și la ONLINE AICI AM VAZUT CLAR CU OCHII MEI PARIAT PE 1 LEU COTĂ 19 CÂȘTIG TOT 19 .. CA LA pregătite câștig 18.. duminica 20 noiembrie când urma să joace qatar- Ecuador in dimineata aceea am pregătit și alte bilete. Best player cotă 10 dar e ok eu am decis să nu l joc în online dar la Online aveam biletul MAROC TERMINĂ IN PRIMELE 1-4 MONDIALUL COTĂ 19 de seara trecută ora . .....în dimi duminică printre alte bilete greșite am pus și Argentina Franța că va fi finala cotă tot 19 .și Franța Australia cotă 3,8 loc1 și loc 2 ordine în grupa lor. ȚIN SĂ PRECIZEZ CĂ AM VAZUT CU OCHII MEI CĂ TOATE acestea le am pus la ONLINE la pregătite. Am de duminică dublura MAROC COTA 19 LOC 1-4 la mondial .. BINE PROBLEMA E CĂ DUPĂ 2 LUNI IN CARE NU AM FOLOSIT NETul stricat AM REALIZAT CU STUPOARE CĂ IN LOC SĂ AM PESTE 100 DE LEI AM TOT 47 DE LEI. .. MIA ȘTERS BILETELE BUNE JUCARE LA ONLINE CU MAROC 19+ 19 cu Franța Australia 4 lei si cu Argentina Franța 19 lei din contul meu de bilete jucate online......ȚIN SĂ PRECIZEZE CĂ SUNT MONITORIZAT DE POLITIA SI PROCURORII[fiind îndrăcit /satanizat am har vorbesc draci prin mine dar nu Camere video în pereți și microfon în gură de la miliția din oraș.. CRED CĂ ASTIA DE MA MONITORIZEAZA au ACCES LS CONT CU PAROLE IAU PUS PE aia de la casa pariuri sa mi sterga BILETELE BUNE PUSE IN albi . NENOROCITII DIN VECINII NU M AU LASAT SĂ JOC STANDARD LIEGE COTĂ 23 GOLUL DE 4-2 k union st gilois DACĂ NEMERNICII DE DUȘMANI ai mei [toții cei de sus ] NU INCETEAZA. O SĂ AIBĂ DE SUFERIT TOT EI.... SĂ STIU CUM e POSIBIL SĂ SE STERGA BILETELE??????jur ca le am pus .

Retragere refuzata

In afara competentei
Buna ziua, numele meu este Cosmin Mirel si de cateva zile, aproape doua saptamani, ma lupt cu morile de vant sa efectuez o retragere, ori prin agentie, ori online, dar nici una dintre variante nu s a dovedit a fi buna pentru mine. In urma cu ceva timp am reusit sa castig suma de 800 ron pe care am vrut sa o retrag online. Am incercat, dar retragerea a fost refuzata pe motiv ca trebuie sa fac o depunere minima online pentru a putea retrage banii. La scurt timp am efectuat o depunere, dar de pe un card care nu este pe numele meu (titularul este un membru al familiei) si din nou plata a fost refuzata pe motiv ca, cardul nu este pe numele meu. Am citit T/C, inclusiv la sectiunea depuneri, dar nu specifica nimic ca, cardul trebuie sa fie neaparat pe numele meu pentru a putea adauga banii. In fine, vazand ca retragerea tot imi este refuzata, am hotarat sa ma duc la o agentie, sa efectuez o depunere minima si sa pariez suma respectiva pentru a putea scoate banii fizic. Am incercat sa retrag banii, dar din nou retragerea a fost refuzata pe motiv ca trebuie sa trimit o poza cu, cardul de pe care am facut depunerea si ca trebuie sa fie pe numele meu. Am explicat cred ca la 3-4 persoane diferite ca eu pot sa le trimit cardul, doar ca nu este pe numele meu si ca degeaba il trimit, iar mai bine ar fi sa imi dea o solutie alternativa prin care pot fi verificat. Raspunsul lor a fost lipsit de bun simt, ci anume " astea sunt regulile". Intrebarea mea este urmatoare: Cand am facut depunerea respectiva, de ce dansii mi au acceptat tranzactia vazand ca, cardul nu este pe numele meu? Si ce trebuie sa fac eu pentru a-mi putea recupera banii, banii mei pe care se pare ca s au pus stapani cei de la casa pariurilor. Multumesc!
Numele meu este Cristian Constantin și am o problema legata de retragerea unei sume din contul de joc. Din cate am observat mai jos, nu sunt singurul. Se pare că lista celor" mulțumiți" de Casa Pariurilor este foarte lunga. Dar să revin la subiect: pe data de 13 noiembrie am incercat sa retrag suma de 3100 de Ron din cont. După ceva vreme, verificând statusul, an constatat că retragerea a fost refuzată. Am incercat din nou după un timp și.și rezultat. Am intrat pe chat să lămuresc problema și mi s-a răspuns că au nevoie de câteva documente pentru verificări asupra contului de joc: o declarație pe propria răspundere că sunt unic utilizator al contului de joc(selfie), un selfie cu o foaie albă pe care sa fie scrisă data deschiderii contului și prima suma cu care am alimentat și un extras de cont(tot selfie, bineînțeles). Am trimis tot ce au solicitat, după care a inceput circul: va nu sunt bune pozele, ba nu le convine extrasul( le-am mai trimis încă două extrase pe lunile august și septembrie)....Într-un final, după ce au acceptat cu chiu cu vai extrasul, pe care se făceau că nu-l înțeleg sau nu erau în stare să-l citească (pentru a identifica sursa banilor!!!), am "promovat" in etapa finală. Ce înseamnă ultimul pas? Să aștept un telefon din partea unei persoane din partea casei de pariuri. Aștept deja de 3 zile și. un semn. Problema cea mai mare este că nu poți intra in legătură cu cei care autorizează platile, cu doar pe chat sau pe mail, acolo unde ți se răspunde sec că trebuie să aștepți să fii contactat de către "cineva'! In cat se știe! O zi, o lună, un an. apelat in fiecare zi, dar singurul rezultat a fost că m-am umplut de nervi. Mi se pare de netolerant asemenea nesimțire din partea acestor angajați care sunt plătiți practic din banii noștri. Interesant este că nu te oprește nimeni sa depui orice suma, dar când vine vorba de retras...îi interesează sursa acelor sume. Poate avem toți care o mătușă Tamara. Închei cu speranța că mă puteți ajuta. Toate cele bune.
Buna seara! Am un cont făcut și validat la casa pariurilor. Din luna Iulie pana in prezent am depus aproximativ 220000 lei . In luna August am efectuat o retragere de 45000 lei in agenție , care a fost aprobată fără probleme , contul fiind validat . In aceasta luna , Septembrie , am reușit sa câștig , jucând pe meciuri Live pe baschet și handbal , și ajungând la un sold de aproximativ 850 000 lei . In urma acestui câștig am încercat sa îmi retrag banii , prin retrageri de câte 45 000 lei ( maximul admis / retragere) , dar toate retragerile solicitate au fost respinse . Deși contul a mai fost validat anterior și s au mai efectuat retrageri de pe acesta , mi s au cerut foarte multe documente pentru verificări suplimentare ( buletin , poza selfie , declarații , extras de cont , card ) . Am trimis toate aceste documente , mi s a transmis ca au fost primite și aprobate, iar acum aștept un apel video prin viber . I am rugat sa îmi comunice un interval de timp sau o ora la care sa efectuam și aceasta verificare prin apel video , pentru a-mi face și eu programul , doarece am un job , am familie , mai sunt si alte lucruri de rezolvat , iar aceasta verificare prin apel video nu o pot face oricând oriunde . Continui sa am banii blocați neputând sa ii retrag . Când in lunile precedente am depus cumulat peste 200 000 lei , de ce nu mi s a cerut niciun act ?!?! Acum ca am reușit sa câștig o suma mare mi s au cerut enorm de multe documente , le am trimis absolut pe toate , si cu toate astea nu mi se permite retragerea. Sunt bani câștigați corect pe meciuri Live de baschet si handbal din întreaga lume ( Italia, Spania , Filipine , etc ) Ce îmi sugerați sa fac? Sa iau in cosiderare acțiune in judecată ? Cum sa procedez pentru a-mi retrage banii? Va mulțumesc!
Buna ziua, Am inregistrat pe casapariurilor pe data de 12 martie in acest an si am inceput sa joc. In ultimele 3 saptamani am incercat sa pariezi cu sume mai mari la meciul zilei si 90% am castigat. Am pariat 2670 la meciul din Craiova vs Dinamo cu cota 2,2 si am castigat 5881, apoi am pus 5080 la meciul din la Dinamo Bucuresti vs Clinceni cu cota de 3,45 si am castigat 17529, apoi am pariat 9000 la meciul din Spartak Moscow vs Benfica cu cota de 2,42 si iarasi am castigat 21780. Pe data de la meciul Chelsea v Villarreal am pus cu cota de 3,8 ca va fi egal 12500 si iarasi am castigat 47500. Pe orice eveniment am pus a iesit castigator. Am incercat sa pariez inainte de startul meciului din data de la meciul Partizan Belgrade v Sochi tot la egalitate cu 11000 de ron dar pariul a fost refuzat. Meciul a inceput si am pus la egalitata in timpul meciului intre 1-3mii de ron in total 8000 de ron si tot am castigat 23610. Am pierdut si la niste bilete bine inteles dar in final am avut un sold de peste 88000 de ron. Ieri am incercat sa retrag mai putin de 10% din banii numai 8000 de ron si plata a fost refuzata si banii a fost virat inapoi pe cont. Imediat am primit emailul ca trebuie sa trimit extras, selfie, si instalez aplicatie viber pentru verificare mai detaliata. Nu am fost stresat ca stiu ca asta este procedura si contul meu deja a fost verificat am si retras banii si in data de 4700 de ron si la 5400 ron si totul a fost procesat fara nici o problema. Nici nu am avut timp sa ma duc la banca ca sa cer extrasul si am primit o hotarare de la casaapriurilor ca contul meu este inchis definitiv. Practic nici nu am avut sansa ca sa fiu verificat deja contul meu a fost inchis. Am primit o hotarare ca contul meu a fost inchis din cauza ca si alte persoane a folosit aceasi IP, cee?? Eu joc singur nu stiu cine se joaca la aceasi IP si din unde. Practic acum ei mi a trimis un email ca toate depunerile ce au fost facut circa 9000 vor sa-mi trimite inapoi si atat. Va rog frumos daca cumva puteti sa-mi ajutati ca niciodata nu am castigat atat de mult si cand cumva castig atunci ei fara motiv reale cu motive false vor sa confisca toti banii pe care am castigat. Si inca o intrebare cum se poate ca acum aproape de 6 luni joc si contul meu este identificat si inchis ca un cont suspicios dar numai dupa ce am castigat o suma mai mare? Cum poate o casa de pariat sa faca asa ceva nu vine sa cred.. Cu respect, Blenesi Aron
Buna seara, am observat ca pentru doua pariuri fara risc primite in zilele de sambata respectiv duminica dupa depuneri de 250 de ron pe zi, si plasate pe Anglia castigatoare la Euro, nu am primit inapoi banii pariati, pariurile aparand expirate. Am citit in pagina in care sunt listate pariurile pierdute conditia ca evenimentele de pe bilet sa se incheie pana la data de expirare a pariului. Insa aceasta conditie NU apare in termenii si conditiile oficiale care au fost listate in ultimele saptamani pe pagina ofertei Euro. Includ mai jos referirile la aceste pariuri din TC. Nicaieri nu se mentioneaza aceasta conditie si este oricum absurd, ba chiar inselator sa se permita clientilor sa plaseze un pariu care nu are sanse fizice sa se incheie inainte de expirare. Inteleg ca pariul sa aiba o data de expirare pana la care sa poata fi plasat, dar atata timp cat este posibil sa il plasezi pe un eveniment cum se poate sa expire cand evenimentul e in curs? Dar pana la urma nu conteaza logica, cel mai important lucru e ca Termenii si Conditiile promotiei NU mentionau acest aspect si afisarea acestei conditii aparea doar dupa plasarea pariului cu imposibilitatea retragerii sumei intre timp, iar asta nu este ok. Citat din TC: " Realizeaza o depunere de minim 250 lei => poti primi unul din urmatoarele bonusuri: • 50% cota marita pe bilet (cota minima/selectie 1.5) + 100 Rotiri Gratuite (conditii rulaj x 20) (10%); • 100 lei Pariu Fara Risc la meciurile de tip Prematch (cota minima/selectie 1.5) + 100 Rotiri Gratuite (conditii rulaj x 20) (35%); • 100 lei Pariu Fara Risc la meciurile de tip LIVE (cota minima/selectie 1.5) + 100 lei Bonus Cash (conditii rulaj x 20) (35%); • 250 lei Pariu Fara Risc la meciurile de tip Prematch sau LIVE, fara conditii de rulaj (20%) Participantii la prezenta campanie pot beneficia de un singur premiu pe zi, determinat de prima depunere efectuata in ziua respectiva, iar bonusurile vor fi acordate tuturor clienților eligibili care au îndeplinit cerințele promoției, din ziua respectivă. 6.1 Pentru Participantii care indeplinesc conditiile prezentei campanii de la Capitolele 4 si 5, Organizatorii vor acorda bonusuri de tip Pariu Fara Risc live si prematch, Cotă Mărită, Rotiri Gratuite si Bonus Cash. Cote mărite – miza maximă cu care poate fi utilizat bonusul este egală cu depunerea din categoria aferentă bonusului (20% miză maximă 60 lei, 30% miză maximă 120 lei, 50% miză maximă 250 lei) Atat Pariurile Fara Risc cat si Cotele Marite pot fi folosite doar pentru selectii avand cota minima de 1.5. Bonusul Cash primit se poate transforma in bani reali dupa indeplinirea cerintelor de rulaj x 20. Castigurile provenite din Rotiri Gratuite se pot revendica numai dupa indeplinirea cerintelor de rulaj x 20. Rotirile Gratuite primite ca bonus pot fi utilizate numai la jocurile Playtech si Kajot. Valoarea unei Rotiri Gratuite este de 0,5 Lei. Bonusurile se acorda in functie de valoarea depunerii efectuate. Toate tipurile de bonus sunt valabile 1 zi de la revendicare (acceptare si rulaj)."
Copy the token