Lista reclamatiilor la adresa Stanleybet

37

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 37

Rezolvat
Buna ziua. In ultima instanta sunt nevoita sa apelez la serviciile dumneavoastra deoarece am ajuns intru-un impas cu cei de la Stanleybet in privinta inchiderii contului de joc si a restrictionarii retragerii banilor sub pretextul fals cum ca as fi incalcat articolul 8 din din Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului. Citez: "Articolul 8. IDENTITATEA ADEVARATA SI UN (1) CONT Numele si alte detalii de identitate pe care le furnizati in legatura cu contul Dumneavoastra trebuie sa corespunda numelui dumneavoastra legal si adevarat, precum si altor detalii de identitate. Va este strict interzis sa aveti mai mult de un (1) cont pe Site si pe oricare dintre website-urile si platformele de joc distribuite, trebuie sa operati acel Cont si sa utilizati Site-ul numai pentru dumneavoastra si pentru beneficiul dumneavoastra. Nu aveti voie sa vindeti, cumparati sau sa transferati un Cont de la sau catre (dupa cum este cazul) alta. Obligatia utilizarii contului de titularul inregistrat in mod formal este una principala. Incalcarea acestei obligatii echivaleaza cu o executare defectuoasa a contractului, cu consecinta legala a inchiderii contului de joc si a retinerii sumelor existente in balanta acestuia la acel moment, cu titlu de prejudiciu cauzat organizatorului de jocuri de noroc." Am creat acest cont in anul 2021 si pe parcursul timpului am pariat sute de meciuri. Nu am facut niciodata, nici o retragere, mai putin cea pe care am incercat sa o fac in data de ulterior urmata de inca una sau doua, ultima din data de . toate refuzate. Pe parcursul acestor cateva luni mi sau cerut tot felul de documente "justificative" poza selfie cu buletinul, poza cu cardul, factura de utilitati si extras de cont pe ultimele trei luni cu toate tranzactiile vizibile. Cu toate ca am trimis documentele pe email a trebuit sa le urc si in contul meu de joc fapt care sa si intamplat cu exceptia pozei selfie care efectiv nu se putea uploada. Am incercat mai multe rezolutii mai multe formate, totul inutil. Am mers in chat am discutat cu ei si mau asigurat ca se va aproba retragerea daca mai urc inca o data poza cu cardul, nemaifiind necesara poza. Dupa ce am urcat si ultima cerinta, am primit un apel de la Stanleybet si dupa o scurta discutie am primit email cum ca mi sa inchis contul de joc si suma din cont va fi virata catre bugetul de stat. Este vorba de aproximativ 7000 ron, bani castigati in aproximativ in 12-14 luni. Am mai apelat inca o data la bunavointa dumnealor si i-am rugat sa mai analizeze o data datele dar raspunsul a fost acelasi, citez: - 'Ca urmare a verificarii activitatii contului dumneavoastra am decis inchiderea acestuia pentru incalcarea articolului 8 din Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului.' Ca urmare a celor relatate, va solicit ajutorul in rezolvarea acestei situatii. Multumesc anticipat. B. Veronica

In afara competentei
Voi da copy-paste la mesajul trimis celor de la ANPC: In data de 26 octombrie 2022 mi-am facut cont pe site-ul am depus in acesta suma de RON si am castigat suma de 159 RON. Astazi, dorind sa intru pe website pentru a-mi retrage banii, am observat ca nu ma pot loga in cont. Am contactat agentul de suport prin intermediul Chat-ului Suport Live, si mi s-a comunicat ca mi-a fost inchis contul iar toti banii mei au fost transferati catre bugetul de stat, deoarece nu am validat identitatea contului in termen de 30 de zile. Desi eu imi aduc aminte ca am validat contul, agentul mi-a spus ca nu a fost si ca nu se mai poate face nimic. L-am intrebat de ce nu am fost anuntat de nimeni, prin orice intermediu (avand acces la numarul meu de telefon si la adresa de e-mail) inainte de a-mi inchide contul si de a-mi transfera banii, iar acesta mi-a raspuns ca nu scrie nicaieri ca sunt nevoiti sa anunte clientii in legatura cu banii lor. Am cerut inclusiv o dovada ca banii au fost intr-adevar transferati catre bugetul de stat, si mi-a spus sa trimit e-mail la adresa lor de suport. Cu alte cuvinte, banii pe care i-am depus plus banii pe care i-am castigat au fost trimisi fara cunostinta mea catre bugetul de stat (conform spuselor agentului de suport) si nu se mai poate face nimic, desi am intrebat daca se poate gasi o cale amiabila pentru a-mi recupera banii. Consider ca acesta este un abuz din partea operatorului si doresc sa imi recuperez toata suma. Doresc sa mentionez ca nu am primit pe e-mail nicio factura/bon fiscal/chitanta/contract, singurele dovezi pe care le am sunt e-mailurile primite din partea operatorului in legatura cu contul si depunerea. Le pot trimite pe toate catre dumneavoastra pentru dovada platii. Am cerut sa primesc pe e-mail inclusiv discutia cu agentul, am primit-o insa nu am niciun PDF, pot doar sa va trimit printscreen.

Furat pe fata 2

Rezolvat

Cerinte abusive.

Rezolvat
Copy the token