Lista reclamatiilor la adresa Netbet

164

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 132

Buna ziua!Am castigat suma de 5000 ron ,pe netbet,la predictia ta zilnica,iar pe data de 25 ianuarie, dimineata,am facut o cerere de  retragere de 4800 lei,pe cardul meu ING,(cardul cu care am si depus)tot pe 25 ianuarie,am primit mesaj de la ei ca cererea mea e in curs de procesare,mi s-a cerut sa trimit poza cu buletinul in mana,poza card fata/verso,toate documentele fiind receptionate si procesate cu succes pe email,cat si pe site-ul netbet,aparandu-mi msj contul a fost verificat si validat cu succes,dar si dupa toate aceste verificari,pe 26 ianuarie,cererea mea de retragere era tot in curs de procesare,trimit iar  email la si primesc messaj ca pentru validarea retragerii,mai este necesara o verificare telefonica,bun. seara,la ora 17:37 sun la +40312297434, relatii clenti,vorbesc aprox.3 min cu un operator netbet,raspund la intrebarile pe care mi le pune necesare pentru verificare,si la final imi zice ca banii ar trebui sa intre pe card in maxim 2 zile lucratoare,asta a fost vineri,azi e deja miercuri si nu s-a rezolvat nimic,imi apare la fel ca joi,cererea mea de retragere e in asteptare,status in curs de procesare. trimis azi mesaj pe email la la ora 12:35,si am primit raspuns la ora 15:12  si anume:"Vă mulțumesc pentru mesajul trimis situația dvs. către departamentul abilitat pentru verificări suplimentare.Vă vom notifica prin email de răspunsul acestora de îndată ce îl se pare o totala bataie de joc,astept de joi,cu toate verificarile efectuate cerute de ei,si asta e mesajul pe care mi-l trimit ei?ce verificari sa mai fac?Rog rezolvarea problemei cu retragerea anticipat!
Buna ziua,Am făcut o retragere ieri dimineață prin skrill si seara primesc email ca procesatorul de plăți a ales sa proceseze retragerea prin transfer bancar cea ce înseamnă pana la 8 contactat relații cu clienții si i-am întrebat de ce nu au ales sa facă retragerea prin cardul pe care îl am înregistrat si validat la ei cum au mai făcut in trecut daca nu a mers prin skrill, de ce au ales metoda cea mai de durata si mi-au raspuns ca așa a decis procesatorul de plăț este normal sa facă așa ceva când eu am doua metode de retragere/depunere validate in cont ca sa nu se mai întâmple lucruri de genul ca nu este prima acum trebuie sa aștept pana la 8 zile lucrătoare sa primesc bani si nu este prima oara când se întâmplă asta si nimeni nu îmi da un răspuns de ce se întâmplă asta pur si simplu așa vrea procesatorul de plăț joc la mai multe cazinouri si primesc bani in maxim 30 minute după retragere la oricare alt cazinou, in schimb la netbet după ce ca aștept cate o zi sa primesc bani mai fac si probleme de genul si trebuie sa aștept pana la 8 zis ca poate sunt probleme cu skrill ca am actualizat eu adresa de email din contul skrill dar nu si la netbet așa ca inițial am înțeles de ce nu am primit bani dupa o zi si nu am zis nimic așa ca aseară am anulat retragerea făcută prin skrill chiar daca am așteptat toata ziua sa primesc bani si am refăcut retragerea prin cardul de la ING (card validat) si azi de dimineață surpriza primesc același email ca procesatorul nu vrea decât prin transfer am înțeles ca nu a vrut prin skrill ca poate nu s-a putut dar nici prin cardul de la ING nu se poate?? Asta este rea voință daca vrea neapărat sa aleagă metoda cea mai de va supărați dar nu așa se tratează clienții mai ales ca nu sunt un jucător nou si m-ați validat si super sa mai vrea jucătorii sa joace la dumneavoastră când trebuie sa aștepte cu zilele sa-si primească bani dar când ii depune ii luați in 1 am interes de fiecare data de cate ori m-ați întârziat si peste termenul standard ca ați avut probleme ba cu procesatorul ba cu banca dar acum chiar se da dovada de rea voință mai ales ca am card validat la dumneavoastră.
Buna ziua. un cont mai vechi la netbet in care nu am numărul de telefon actual. doua zile am depus suma de 55 bonus încă inceput sa joc,am incercat sa fac retragere de 1000 nu s a putut face pentru că nu era contul validat. imediat am luat toate documentele necesare validării și le am incarcat pentru validarea contului. Ieri dimineață am reușit să fac retragerea pe card...(pe la ora 10:00). așteptat 8 încă nu au intrat...așa că am anulat retragerea(neștiind că retragerea durează 24-48 de ore). seara am mai jucat din acei bani până am făcut suma de 3200 lei. dat retragere după care am incercat sa contactez pe toate căile posibile(mail telefon whats app) pe cineva de la netbet sa mă asigur că sunt ok toate documentele necesare. un ător. reușit să iau legătura cu un asistent netbet..căruia i am spus că am un număr de telefon mai vechi pe acel cont. el a interpretat că ar fi doua persoane pe cont și mi a spus că, conform legii o să mi se închidă contul. Cererea de retragere a fost deja făcută iar la jumatate de ora după ce am vorbit cu omul respectiv am incercat sa mă loghez și mi a apărut"acest cont este blocat"... În dimineața aceasta am trimis trei mailuri pentru că mi se a cerut extras de cont..îl trimit și de fiecare dată primesc același mail(sa trimit extrasul de cont) Sun la call centre și nu răspunde nimeni... Va rog frumos sa mă ajutați macar sa îmi recuperez contul chiar îmi doresc să fie închis în continuare pentru că sunt foarte neserioși și abuzivi VA ROG FRUMOS AJUTATI MA Las aici un număr de telefon in caz că mă poate îndruma cineva sau sfătuii in vreun fel pentru recuperarea banilor 0748280331 Mail: Am atașat mai jos cererea de retragere Screenshot cu contul când am incercat sa mă conectez Și mailul pe care l am primit de 3 ori în această dimineață la care am atașat de fiecare data documentul cerut(extrasul de cont) Va rog ajutați mă și mulțumesc anticipat!
Salutare tuturor , De curand am deschis un cont de "pierzator" pe platforma NETBET ,mai exact in data de , iar pana in data de am facut un numar de depuneri cumulativ 5000 Ron in data de am castigat suma de 72000 Ron , dar retragerea am facut-o pe 10000 Ron atunci ma aflu in asteptare , cu un sold curent de 60003 Ron , am trimis un email catre echipa NetBet la care primit urmatorul raspuns. Buna ziua , Termenul standard de validare al retragerilor oferit de catre departamentul abilitat este de 24/48 ore. De asemenea observ in contul dvs . ca departamantul abilitat a solicitat si o verificare telefonica .... Lucru ce nu sa intamplat , iar astazi am reusit sa ii contactez via chat , unde domnul Tudor angajat al Netbet mi-a zis ca retragerea poate dura pana la 15 zile lucratoare . Eu inteleg mahnirea lor , nu vor sa plateasca , sunt ceea ce sunt cu un motiv , si existenta lor pe piata din Romania se datoreaza unor spagi uriase , cu niste contracte semnate cu statul Roman ce lucreaza in favoarea lor , dar totul are o limita . Nu ma gandeam sa fac o astfel de plangere , dar nu este prima data in care banii imi sunt furati si contul inchis fara motiv , si aici ma refer la Casa Pariurilor , o alta companie cu sediu fizic in Malta ... ( nu platesc taxe pe teritorul acelei insule) Ideea este urmatoarea , vreau sa stabilesc un precedent pentru toti acesti escroci , ii voi da in judecata daca nu isi respecta platile , imi permit sa suport cheltuielile , sper sa fac un bine intregii comunitati de jucatori inselati trebuie sa fie si in favoarea noastra . Multumesc Alina mBună ziua, Vă mulțumesc pentru mesajul trimis. Termenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și lțumesc pentru mesajul trimis. TermBună ziua,Vă mulțumesc pentru mesajul trimis. Termenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și o verificare telefonică. Astfel veți fi contactat telefonic in cursul zilei de maine, pe numărul de telefon salvat în fișa contului dvs. Ne puteți ajuta să ne îmbunătățim serviciile răspunzând unui chestionar compus din 5 întrebări scurte. Întregul proces nu va dura mai mult de 1-2 minute, click aici :) În cazul în care mai aveţi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi. Cu respect,Bia 312 296 251 NetBetenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și o verificare telefonică. Astfel veți fi contactat telefonic in cursul zilei de maine, pe numărul de telefon salvat în fișa contului În cazul în care mai aveţi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi. Cu respect, Biancelații Clienţi -măr de telefon: +40 312
Buna ziua, Eu mi-am facut de vreo 2 saptamani la Netbet,strict pentru cazinou,foarte variat in opinia facut depuneri de peste RON si retrageri la fel,peste RON. Saptamana trecuta am castigat din nou la slotul Monopoly megaways peste RON,retragerea a fost procesata insa mereu tot luat legatura cu Netbet prin chat,mail,whatsup si mereu mi se spunea ca trebuie sa astept 48 de ore,apoi ca se fac verificari, cele din urma,am intrat duminica am primit mesaj pentru anularea retragerii,am anulat-o apoi am mai jucat cateva maini la Fu Fortunes Megaways,dupa aceasta am facut 3 retrageri de peste RON,in cuantum total de discutiile avute cu personalul Netbet pe whatsup aceeasi poveste "se fac verificari",am spus in regula,daca mai este nevoie de alte documente sau pot ajuta la verificari va rog sa ma contactati. Nu m-a contactat absolut nimeni,la numarul de telefon de pe site nu raspunde nimeni,nu mi s-a solicitat nici un document suplimentar desi trimisesem si copie CI,card,factura utilitati,etc,pe whatsup nu raspunde nimeni,la email nu a raspuns nimeni insa m-am trezit cu contul blocat si desigur fara bani in facut intre timp si o reclamatie la ONJN si in perioada urmatoare voi mai face la ANPC si restul institutiilor abilitate pentru ca este un abuz si o inselatorie aceasta pariez de foarte multi ani la multe case de pariuri acreditate si niciodata nu am avut contul blocat sau retrageri scris si dvs aici pentru ca si alti utilizatori sa poata analiza inainte de a face depuneri pe Netbet.
Sponsorizat

Eticheta “Sponsorizat” reprezinta faptul ca pozitia caselor de pariuri in respectiva lista este determinata in baza comerciala.

Rating-urile de pe site-ul Legalbet sunt intocmite intr-un mod cat se poate de onest si obiectiv, fapt pentru care folosim eticheta “Pozitii neplatite”.

Case de pariuri
Toate casele de pariuri
Copy the token