Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide
Reclamatii
In afara competentei

Inlocuire de pariu

16 iunie 2018, 17:03
10

Salut. Va trebui sa spun toata povestea pentru a fi cu adevarat coerenta. In prima zi de Mondial, joi, am observat un pariu cu o linie foarte atragatoare, si anume "Total Pase". N-am pariat, iar linia, asa cum ma asteptam, a fost depasita cu vreo 300 de pase. Am decis sa pariez pt a doua zi, la toate cele trei partide. Insa, precauti, alti prieteni au intrat la chat pt a intreba daca este intr-adevar vorba de numarul total de pase sau doar de cele reusite. Raspunsul lor a fost clar - se iau in considerare si cele nefinalizate. Vineri dupa-amiaza, surpriza. Apare o bulinuta informativa in dreptul acestor tip de pariuri, ce spune ca se iau in considerare DOAR pasele complete, specificand de data asta si sursa oficiala pt validare - site-ul FIFA. Mentionez ca nu este obligatoriu ca omologarea sa se faca dupa o sursa oficiala. Superbet, de exemplu, foloseste pentru acest turneu final site-ul Flashscore.com, in conditiile in care pentru UCL si UEL utilizeaza UEFA.com. De asemenea, toate pariurile statistice ar trebui, logic, sa aiba specificate de la inceput sursa pt omologare. Practic, piata pe care am pariat eu a fost inlocuita de alta. Logic ar fi fost sa primesc cota 1. Nu s-a intamplat acest lucru, iar la finalul zilei am contactat supportul prin chat, fiind sigur ca situatia se va rezolva. Cand colo, domnisoara de la chat mi-a precizat ca bulinuta a fost mereu prezenta acolo, iar eu am ales s-o ignor. I-am precizat ca am printuri de la chat, cat si altele in care bulina nu este prezenta. Mi-a precizat ca ea poate doar sa-mi spuna ca au fost 500 de pase corecte, asa ca pariul meu este clar pierzator. Cand am solicitat un superior, m-am lovit de un refuz. Asadar, mi-a fost validat un pariu pe care eu nu l-am pus, iar cel pe care l-am avut, n-ar mai fi trebuit sa fie, in conditiile in care piata n-a mai existat.


Reclamatii duplicate:
/complaint/461/

Comentarii
10
Salut - cei de la Betano mi-au transmis ca nu ai mai plasat niciun pariu de la sfarsitul lunii mai...
contul este adriana64, nu nas3lu.
Te sfatuim sa te rezumi la un singur cont, altfel risti sa iti fie inchise si sa ierzi banii. Ambele sunt conturile tale?
Nu, ambele conturi sunt facute ca la carte, persoane diferite (CNP-uri), carduri diferite, proprii. Amandoua conturile sunt verificate. Am avut si confirmarea de la chat ca este ok, cel de-al doilea (adriana64) fiind al mamei. Dar doar nu puteam s-o las pe ea sa explice situatia:)
Cei de la Betano o catalogheaza ca fiind o incercare de frauda din partea ta. Daca totusi crezi ca s-a produs o nedreptate, iti sugeram sa mergi mai departe cu demersul si sa te adresezi ONJN pentru investigatii suplimentare.
O incercare de frauda ce anume? Problema pe care incerc s-o rezolv?
da, au zis ca acele print screenuri nu au fost facute de tine. Sincer, eu tind sa te cred cum ca ar fi fost o eroare dar din pacate nu gasim o rezolvare cu ei de data aceasta.
Comentariul a fost editat
N-am zis in nicio clipa ca sunt printurile mele, dar nu vad cu ce schimba situatia. In schimb, urmatoarele doua sunt facute de mine. A doua este dupa ce le-am sesizat greseala facuta (din nou). Iar baiatului din printul 3 nu i-au zis si lui ca a incercat sa-i fraudeze?
Salut, am luat legatura cu reprezentantii casei de pariuri, revenim.
Paul
Tipster
0
Am uitat sa precizez, era vorba de meciul Maroc- Iran.
Folosim cookie-uri pentru imbunatatirea experientei. Continuarea navigarii implica accceptul dvs. 
Mai multe informatii
Accept