Lista reclamatiilor la adresa Winmasters

13

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 13

Buna ziua, pe 10 iunie am primit o oferta pe mail care stipula ca la plasarea unui pariu de min 100lei pe echipa care ar urma sa marcheze cele mai multe goluri la euro, clientul va primi cate un pariu gratuit de cate 25 de ron ptr fiecare gol marcat de echipa resp, la max 24h dupa marcarea golurilor. Astfel eu am pariat pe Belgia si azi 13 Iunie dimineata in jur de ora 10 am primit 3 pariuri. Nu le-am putut folosi insa. Indiferent de meciul sau meciurile pe care le alegeam (de la euro 2020) nu aparea optiunea de a alege pariul gratuit ca metoda de miza. Pariurile expira in 24 de h. Am contactat winmasters care mi-au zis ca trebuie sa citesc tc si ca pariurile sunt de 25 de lei si folosibile pe cote de min ceea ce zis sa selectez pariul ca optiune cand plasez miza, ceea ce deja le spusesem ca am incercat insa optiunea nu era acolo. Le am dat screenshot din aplicatie, mi-au zis ca suma care apare pe ecran nu e 25 de ron si ca trebuie sa selectez 25nu alta suma (suma de pe ecran era cea standard de 50, dar era irelevant pentru ca asa apare la orice pariu, iar clientul are optiunea de a selecta pariul gratuit cu valoarea lui in locul mizelor normale variabile. Le-am dat din nou screenshot de data asta punand eu manual 25 de ron ca sa vada ca NU am optiunea. Apoi, testand diverse combinatii am descoperit ca functioneaza doar pe meciuri live. Ceea ce NU este si NU a foat trecut in TC. Le am scris din nou si acum mi-au zis ca sunt pariuri gratuite folosibile doar live si DIN NOU sa verific TC. Bineinteles ca am facut asta si NU SCRIE NIMIC in TC despre limitarea pierdut jumatate de zi cu ei in polemica asta pe mail, cu nu stiu cate imagini si explicatii. Nu doar ca nu au rezolvat problema, dar au aratat ca nu cunosc functionalitatile de baza ale aplicatiei, nu cunosc TC proprii si m-au si mintit in fata. Pe langa aata pariurile expira maine dim la 10, si mi se pare aiurea ca prin aceasta pierdere de timp si oportunitatile de pariere pe care ma bazam. Vad ca sunt oameni si cu probleme mai mari dar totusi, nu imi dau seama ce sa le mai zic ca sa isi repare greseala si intre timp pierd mize. PS: atasez screenshoturi cu TC atat din linkul primit pe mail de la ei cu oferta cat si din pagina cu pariurile gratuite din cont. Plus mailul in care au mintit direct. Multumesc.
Nu recomand aceasta casa de pariuri. In umra cu ceva timp am deschis cont la aceasta agentie online, am parcurs toata procedura recomandata de ei si totul parea in regula. Toate bune si frumoase pana a venit momentul, ca in umra unor castiguri sa fac si prima retragere, una de 1500 RON, in acel moment contul a fost blocat si am inceput sa primesc mail-uri cu tot felul de cereri aberante, dupa cum urmeaza: 1-ul mail Va mul?umim pentru e-mail. Cererea dvs. de retragere a fost anulata. Va informam ca este necesar sa ne trimiteti o dovada din partea operatorului mobil de unde sa reiasa ca numarul de telefon declarat in contul winmasters va apartine. Actul trebuie sa fie color, datat si stampilat. În principal pentru securitatea dumneavoastra, în conformitate cu politica winmasters ?i cu cerin?ele de respectare a reglementarilor acesteia, va rugam sa ave?i amabilitatea sa trimite?i urmatoarele documente KYC (Know Your Client = cunoa?te-?i clientul) prin încarcarea acestora din contul dvs. winmasters. Men?ionam ca documentele trimise trebuie sa fie color, cele alb-negru nu sunt acceptate. 1. Dovada identita?ii: o copie (preferabil fotografie) a pa?aportului sau a car?ii de identitate. 2. Dovada metodei de plata: o copie (preferabil fotografie) clara a fe?ei cardului (cardurilor) dvs. de credit sau de debit, cu vizibilitate clara a ultimelor 4 cifre ale numarului cardului dvs. Va rugam sa va asigura?i ca restul cifrelor sunt ascunse. sau un screenshot al contului de portofel electronic (e-wallet) (de exemplu, Skrill sau Neteller), care demonstreaza ca a?i facut anterior o depunere la noi. Aceasta procedura va avea loc o singura data. Doar în cazul în care folosi?i un nou card de credit sau o metoda de plata diferita, va fi necesar sa ne trimite?i o copie a noii metode de plata folosite. Ramânem la dispozi?ia dumneavoastra pentru orice clarificari suplimentare a?i putea necesita. Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. la care am raspuns trimitandu-le ceea ce au cerut si in plus o factura de abonament. Al 2-lea mail: Va mul?umim pentru e-mail. Dorim sa va informam ca factura transmisa nu poate fi validata de catre departamentul de specialitate. Este necesar sa va prezentati cu buletinul intr-un punct de reprezentanta al operatorului dvs. de telefonie mobila si sa solicitati un document color si stampilat ce atesta ca numarul declarat in cont va apartine. Va multumim pentru colaborare. Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. Cu stima, Echipa dvs. winmasters a trebuit sa le raspund pentru a-mi clarifica si mie ce doresc mai exact: Ce inseamna colorat? Tocmai v-am trimis un document oficial, legal care incorporeaza o semnatura electronica valida si nemodificabila, un numar de factura si un cont client verificabile. va informez ca acesta este un numar atribuit unui abonament, contract cu numar de inregistrare valabil din 2013, si nu este un numar de cartela prepay. desi se recomanda ca fiind foarte amabili: "Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. Cu stima, Echipa dvs. winmasters" Nu am mai primit niciun raspuns din partea lor. Ultimul mail trimis azi 13/11 Inca astept un raspuns. Imi puteti trimite un exemplu, un format a ceea ce imi cereti? Cei de la vodafone nu au auzit niciodata de asa ceva. atat mai putin in cazul unui abonament. Va pot trimite vreun alt document doveditor sau exista o alta procedura?
Buna seara va spun si eu povestea mea cu agentia minunata Winmasters Mi-am facut cont la ei , am jucat , am dat retragere dupa ce am castigat. Totul bine si frumos. Sunt sunat pentru verificare telefonica , raspund , vorbesc , totul ok. Trimit toate actele solicitate , buletin , card credit , etc . Totul ok Ulterior , mi se solicita o factura telefonica a numarului inregistrat pe site. Le spun frumos ca este o cartela sim prepaid , si nu exista asa ceva. Imi spun ca trebuie sa aduc o dovada ca acea cartela imi apartine. Ma supun prostiei lor (deoarece in Romania nu se inregistreaza cartelele sim cu buletinul ; te duci la orice carciuma de cartier si iti poti cumpara o cartela cu numar) . Trec prin aproximativ 3 centre Vodafone , unde sunt luat efectiv in gluma de catre angajatii Vodafone , acestia spunandu-mi ca nu au auzit de asa la centrul Vodafone de pe Vasile Milea , unde acelasi lucru l-am patit , dar efectiv am inceput sa ma cert cu ei , pentru ca riscam sa pierd banii , eu fiind conditionat sa revin cu dovada in 48 de ore . Intr-un final , sunt de acord sa imi dea o hartie cum ca sunt inregistrat cu acea cartela in sistem. Fac o poza la acea hartie , le-o trimit domnilor , si primesc inapoi raspuns ca acea hartie trebuie sa fie color ( pur si simplu asa mi-au printat cei de acolo ) . Mai fac un drum la ei , ii rog sa printeze color (practic , doar logo-ul era color ) , le trimit pe mail poza , si primesc raspuns ca documentul este fals si ca acest cont este inchis definitiv. Ce pot face? Clar scopul lor de la bun inceput a fost sa nu imi dea banii , dar vazand ca nu au de ce sa se lege , si eu aducandu-le la cunostinta absolut tot ce mi-au solicitat , mi-au trantit acest raspuns in fata. Va rog sa ma ajutati . Nu este o suma tocmai mica. Nu este corect ce se intampla . Este un abuz . Le-am trimis poze cu cartela , le-am trimis poze cu dovada de la Vodafone , i-am sunat de pe numarul meu (deci clar este numarul meu ATATA TIMP CAT EU SUN DUPA EL ) . Chiar este un abuz nesimtit . Ce pot face? Multumesc
in data de 16-07-2018 o amica buna de-a mea a incercat sa faca un cont la o casa de pariuri si a ales intamplator winmasters ... a decurs super ok toate ca vizitand site-ul am vazut ca au cotele cele mai mici dar avand in vedere ca aveau sporturi galice si fotbal australian a sters aceste probleme .... fine apoi a facut depunerea pentru bonusul de 555 ron plus pariul gratuit de 40 lei,,,,dar surpriza a fost instintata ca ar fi incalacat termenii si conditiile si ca nu va beneficia de nici un bonus si ca, contul va fi inchis permanent dupa cateva discutii aprinse a primit un raspuns de maidan..."NU MAI INSISTATI CA RASPUNSUL E FINAL SI FACEM CE VREM NOI" ok i-am zis sa se calmeze ca poate chiar o fi inclacat acele reguli poate in trecut un fost iubit sau ceva de genul asta a facut un cont pe numele ei etc .. zis sa o ajut sa fie sigura si am plecat acasa . azi am facut eu personal un cont acasa pe numele meu . nemaiavand alte conturi si culmea nici sansa ca cineva sa faca in locul meu nu a fost findca am fost permanent plecat deci exclus asa ceva , distanta de amica mea era de cativa zeci de km deci exclus ip-ul telefonul nou, card nou totul nou.. nimic care fi fost folosit inainte la o alta inregistrare pe site.. surpriza fix acelas raspuns aceias atitudine .. incalcat articolul 2.3 sau ceva de genul (mai precis conturi multiple) .. aceatsa firma inseala oamenii cu oferte practic mincinoase .. facut sesizare la ONJN si in curand voi vorbi si cu un avocat . pentru mine ci pentru toti ce au fost si urmeaza sa fie inselati de catre acesti sarlatani
Copy the token