Lista reclamatiilor la adresa Unibet

55

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 55

Retragere

Rezolvat
Bună ziua, ma numesc Vasilescu Florin Marius am un cont verificat am mai făcut o retragere în urmă cu 1 an și totul a fost ok, acum problema este ca eu locuiesc în Belgia pe granița cu Luxembourg și am început sa fac depuneri și cu paysafecard am un cont paysafecard verificat pe tara Luxembourg și mai am un cont pe Belgia ca și guest adică depuneri maxim 200 de euro pe luna de când paysafecard a făcut această prostie cu actualizare mereu când folosești coduri paysafecard. Pe data de am cumpărat un pin de pe Luxemburg și un pin de pe Belgia și am făcut depuneri cu 2 conturi paysafecard 25e și respectiv 50 am chitanță am bonul am jucat la cazino am ajuns la suma de 200000e iar într-un final făcu o retragere de 170000e și de atunci a intervenit problema la verificare paysafecard acela de pe Luxemburg este ok dar am problema cu cel de Belgia pentru ca acolo am făcut un cont cu alt nume dar cu adresele mele reale pe gmail doar pentru a putea depune pe unibet cu paysafecard din Belgia... problema este ca cei de la paysafecard au zis ca este normal sa faci cont ca și guest pentru a depune cu pin paysafecard pana în 200 e pe lună... ce pot face în situația asta sau cum pot sa le arat am trimis toate documentele chitanțe poze cu conturile ca eu sunt ca eu le dețin ei vor document cum ca acel cont Belgia paysafecard are numele Corbu Cristian nu aveam cum sa pun numele meu pentru ca paysafecard nu lasă 2 conturi cu același nume și adrese exacte....
Buna seara! Acum 3 saptamani am facut 2 retrageri una de12000 , rrespectiv 250 Ron , pe un card ce nu imi apartinea ((precizez ca timp de peste 2 ani am depus si retras bani dupa acest card), in aceasi zi cand am facut retragerea am primit mail cu faptul ca retragerile sunt suspendate si mi’au cerut mai dovada adresei mele precum și documentul aparținătorului cardului! Dupa 10 zile de așteptare, timp in care eu am putut folosi contul in continuare având pe el o suma de bani de peste 70 000 RON,bani folosiți pt a ma juca la mini jocuri. In data de din banii respectivi mai aveam in jur de 33000 RON și in jur de ora 14 jucandu’ma la mini jocul temple tumble(megaways), după pagina de bingo, mai aveam in jur de25000 RON unde am ridicat betul la 60 RON mâna , spre surprinderea mea după câteva mâini îmi da Bonus de 6 rotiri. In timpul Bonusului ajung sa’mi dea 24 de rotiri, la a 23’a rotire mi s’a blocat jocul , lucru ce nu m’a preocupat deoarece și in trecut cu alt joc mi se intamplase, chiar și cu o zi înainte la același joc am avut același problema. ( in primul caz am vb cu live chatul si m’au ghidat spre istoricul jocului din contul meu, dandu’le toate informațiile pt a confirma câștigul . In al doilea caz nu a fost nevoie, pt ca am închis telefonul și încercând sa intru la o ora diferită a funcționat , nu am fost nevoită sa cooptez live chatul ) . Revenind la problema de baza , am închis jocul și am intrat mai pe seara cu gândul ca voi termina ultima mâna și voi avea câștigul. Spre surprinderea mea contul era suspendat !!! Câștigul in momentul blocării jocului era de peste 21000 RON ! I’am contactat prin live chat și mi’au confirmat suspendarea contului Unibet pt încălcarea Termenilor și condițiilor și mi’au spus ca cele 2 retrageri au fost deblocate plus soldul meu punandu’mi banii pe cont. Bineinteles ca Bonusul nu a fost alocat in contul meu pt ca Bonusul este blocat la mâna 23 din 24. Au zis ca vor controla și îmi vor trimite un mail . Am rugat sa ma lase sa accesez contul pt a intra in istoricul jocului, lucru care mi’a fost câteva ore am primit un mail unde spune ca mâinele au fost finalizate. I’am contactat din nou și mi’au zis ca vor redeschide cazul , in momentul de fata nu am niciun răspuns ! Dacă eu nu pot accesa istoricul jocului , cum pot demonstra câștigul!?

Cont suspendat

Rezolvat
Copy the token