Lista reclamatiilor la adresa 888sport

32

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 29

In data de 15-10-2021 mi-am deschis un cont de joc pe situl Am incarcat cartea de identitate dar, datorita completarii gresite a numelui, contul nu a fost validat pana pe data de 10-11-2021, ora , cand am apelat serviciul clienti prin chat. Cu ajutorul echipei suport a saitului , gresala a fost modificata iar contul validat. Am incarcat ulterior si celelalte documente solicitate in vederea verificarii complete a contului, iar contul a fost in totalitate verificat la data de la ora (ora la care am primit mailul de confirmare). Am efectuat pe data de , 3 (trei) depuneri: prima de 800 lei, a doua de 2200 lei, iar a treia de 5900 lei. In urma celei de a treia depuneri, a rezultat din jocurile tip CASINO un castig de 20776 lei, suma pe care am retras-o pe data de 10-11-2021 la ora . La ora , in aceeasi zi, am anulat retragerea respectiva si am contiunat sa joc jocuri de tip CASINO. In urma castigurilor de la jocurile tip CASINO, pana la ora in data de 10-11-2021, soldul contului a fost de 67506,92 lei. Am retras suma de 67506 lei pe data de 10-11-2021, la ora , retragere confirmata prin mailul primit la ora si data mentionata, totodata primind mesaj pe site ca retragerea va fi procesata in O ZI LUCRATOARE. Pe data de 11-11-2021, am contactat de 3 ori serviciul clienti prin functia chat, cerand date despre retragere. Am fost asigurat in toate cele trei conversatii ca retragerea va fi aprobata pana la sfarsitul zilei de 11-11-2021 si ca nu sunt motive sa fiu ingrijorat. Pe data de 11-11-2021, la ora , am primit un mail prin care eram anuntat ca mi-a fost suspendat contul pentru ca eu as fi cerut asa ceva telefonic. Am contactat serviciul clienti la numarul 00442034781907 explicandu-le ca trebuie sa fie o gresala, eu nefiind sunat sau sa fi apelat vreodata serviciul clienti prin telefon, doamna cu care am vorbit la telefon, asigurandu-ma inca o data ca plata va fi procesata pana la sfarsitul zilei de 11-11-2021. Cei de la au revenit cu mail la ora , pe data de 11-11-2021, prin care isi cereau scuze pentru confuzia creeata si ma anuntau ca mi se va deschide contul in dimineata zilei de 12-11-2021. In dimineata zilei de 12-11-2021, la ora am apelat serviciul clienti prin care am solicitat informatii despre cont si despre retragerea in asteptare. Mi s-a comunicat sec ca a fost inaintata cererea catre departamentul abilitat, iar retragerea va fi procesata astazi, 12-11-2021 pana la ora 24. Apelez pe aceasta cale la dumneavoastra pentru solutionarea problemelor, neavand incredere in bunacredinta a celor de la , lasandu-mi impresia ca nu vor sa onoreze suma de plata de 67506 LEI, considerand ca acesta este si motivul real pentru care contul a fost blocat.
Bună seara, doresc sa păstrez numele sub semnătura anonimatului asa ca ma voi prezenta doar cu prenumele meu, ma numesc Răzvan am o problema cu jocurile de noroc sunt dependent de acestea, mi am creat un cont la cei de la 888 in urma cu maximum o săptămână, am pierdut o suma de peste de lei la aceasta casa de pariuri, neavând nici o șansă la sloturi dar nu aici vreau sa punctez pentru ca știm cu toți sloturile sunt oferite de anumiți furnizori licențiați, problema este ca nu ma puteam autoexclude de pe aceasta platforma decât telefonic și sa sun pe un număr de U. K. Eu fiind acasă împreună cu soția și copilul meu nu am putut sa contactez aceasta casa de pariuri telefonic în ziua respectiva data de ., doresc restituirea sumelor depuse începând după prima acțiune a mea de autoexcludere din data de ora 17:29, am dat email neraspunzand și suferind de dependenta am cerut după o perioada de timp sa îmi lase asa, menționez ca în tot acest timp am avut contul activ, am dat din nou email cu autoexcludere unele dintre ele nefiind cele mai ne politicoase doar ca fiind încins de cele întâmplate am avut și un vocabular mai vulgar, așadar rog rezolvarea restituirii sumei de d e lei cât am depus după prima solicitare de autoexcludere, consider ca am fost privat de acest drept, puteam sa nu am credit sau alte probleme sa fiu cu handicap sa nu pot vorbii telefonic și sa îmi pot dau autoexcludere direct de pe site sau sa îmi blocheze la cererile mele făcute pe email contul. După prima solicitare de autoexcludere am avut 3 depuneri dacă nu ma înșel la data de ora 21:32 400 lei, ora 14:04 400 lei și ora 14:47 500 lei. Atașat regăsiți apelul telefonic făcut către aceștia și emailurile mele trimise fără nici un răspuns. Mulțumesc!

Neseriosi

Rezolvat
Copy the token