Reclamatii
Rezolvat

Nu pot retrage / nu ma pot autoexclude

21 decembrie 2020, 17:15
2

Ma numesc sandu corina. Am un cont la 888 Casino și Menționez ca după circa 5000 RON depuși am reușit sa fac suma de 1000 RON. Am dat retragere acea suma. După 3 zile de așteptare am anulat retragerea și am retras 800 RON . După alte câteva zile am anulat din nou și am retras 510 RON. De o săptămâna retragerea e in așteptare. La mailuri nu raspund , la telefon am stat și câte 2 ore in așteptare fără răspuns. Am încercat sa renunț la ei și sa ma autoexclud dar nu o pot cace pt ca opțiunea de autoexcludere este doar telefonic iar ei nu raspund. Cum sa procedez?

Suma: 510 RON
Buna ziua. Vom trimite sesizarea ta catre casa de pariuri. Am inteles ca in perioada asta sunt foarte putini operatori care lucreaza, dar trebuie sa insisti si tu cu solicitarea de retragere si/sau autoexcludere.
Sa va spun cum s a rezolvat cu retragerea. După ce am făcut reclamație la onjn și le am transmis acest lucru la ora 20:05 au dispărut banii de pe site și mi au fost virați direct pe card. Ciudat este faptul ca nicio banca nu tranzacționează la acea ora. De autoexcludere încă aștept răspuns! Pt mine acest site a fost cea mai proasta experiența!
Copy the token