Retragere si cont blocat
In data de 15-10-2021 mi-am deschis un cont de joc pe situl Am incarcat cartea de identitate dar, datorita completarii gresite a numelui, contul nu a fost validat pana pe data de 10-11-2021, ora , cand am apelat serviciul clienti prin chat. Cu ajutorul echipei suport a saitului , gresala a fost modificata iar contul validat. Am incarcat ulterior si celelalte documente solicitate in vederea verificarii complete a contului, iar contul a fost in totalitate verificat la data de la ora (ora la care am primit mailul de confirmare). Am efectuat pe data de , 3 (trei) depuneri: prima de 800 lei, a doua de 2200 lei, iar a treia de 5900 lei. In urma celei de a treia depuneri, a rezultat din jocurile tip CASINO un castig de 20776 lei, suma pe care am retras-o pe data de 10-11-2021 la ora . La ora , in aceeasi zi, am anulat retragerea respectiva si am contiunat sa joc jocuri de tip CASINO. In urma castigurilor de la jocurile tip CASINO, pana la ora in data de 10-11-2021, soldul contului a fost de 67506,92 lei. Am retras suma de 67506 lei pe data de 10-11-2021, la ora , retragere confirmata prin mailul primit la ora si data mentionata, totodata primind mesaj pe site ca retragerea va fi procesata in O ZI LUCRATOARE. Pe data de 11-11-2021, am contactat de 3 ori serviciul clienti prin functia chat, cerand date despre retragere. Am fost asigurat in toate cele trei conversatii ca retragerea va fi aprobata pana la sfarsitul zilei de 11-11-2021 si ca nu sunt motive sa fiu ingrijorat. Pe data de 11-11-2021, la ora , am primit un mail prin care eram anuntat ca mi-a fost suspendat contul pentru ca eu as fi cerut asa ceva telefonic. Am contactat serviciul clienti la numarul 00442034781907 explicandu-le ca trebuie sa fie o gresala, eu nefiind sunat sau sa fi apelat vreodata serviciul clienti prin telefon, doamna cu care am vorbit la telefon, asigurandu-ma inca o data ca plata va fi procesata pana la sfarsitul zilei de 11-11-2021. Cei de la au revenit cu mail la ora , pe data de 11-11-2021, prin care isi cereau scuze pentru confuzia creeata si ma anuntau ca mi se va deschide contul in dimineata zilei de 12-11-2021. In dimineata zilei de 12-11-2021, la ora am apelat serviciul clienti prin care am solicitat informatii despre cont si despre retragerea in asteptare. Mi s-a comunicat sec ca a fost inaintata cererea catre departamentul abilitat, iar retragerea va fi procesata astazi, 12-11-2021 pana la ora 24. Apelez pe aceasta cale la dumneavoastra pentru solutionarea problemelor, neavand incredere in bunacredinta a celor de la , lasandu-mi impresia ca nu vor sa onoreze suma de plata de 67506 LEI, considerand ca acesta este si motivul real pentru care contul a fost blocat.