Reclamatii
Rezolvat

Retragere si cont blocat

12 noiembrie 2021, 13:09
2

In data de 15-10-2021 mi-am deschis un cont de joc pe situl Am incarcat cartea de identitate dar, datorita completarii gresite a numelui, contul nu a fost validat pana pe data de 10-11-2021, ora , cand am apelat serviciul clienti prin chat. Cu ajutorul echipei suport a saitului , gresala a fost modificata iar contul validat. Am incarcat ulterior si celelalte documente solicitate in vederea verificarii complete a contului, iar contul a fost in totalitate verificat la data de la ora (ora la care am primit mailul de confirmare). Am efectuat pe data de , 3 (trei) depuneri: prima de 800 lei, a doua de 2200 lei, iar a treia de 5900 lei. In urma celei de a treia depuneri, a rezultat din jocurile tip CASINO un castig de 20776 lei, suma pe care am retras-o pe data de 10-11-2021 la ora . La ora , in aceeasi zi, am anulat retragerea respectiva si am contiunat sa joc jocuri de tip CASINO. In urma castigurilor de la jocurile tip CASINO, pana la ora in data de 10-11-2021, soldul contului a fost de 67506,92 lei. Am retras suma de 67506 lei pe data de 10-11-2021, la ora , retragere confirmata prin mailul primit la ora si data mentionata, totodata primind mesaj pe site ca retragerea va fi procesata in O ZI LUCRATOARE. Pe data de 11-11-2021, am contactat de 3 ori serviciul clienti prin functia chat, cerand date despre retragere. Am fost asigurat in toate cele trei conversatii ca retragerea va fi aprobata pana la sfarsitul zilei de 11-11-2021 si ca nu sunt motive sa fiu ingrijorat. Pe data de 11-11-2021, la ora , am primit un mail prin care eram anuntat ca mi-a fost suspendat contul pentru ca eu as fi cerut asa ceva telefonic. Am contactat serviciul clienti la numarul 00442034781907 explicandu-le ca trebuie sa fie o gresala, eu nefiind sunat sau sa fi apelat vreodata serviciul clienti prin telefon, doamna cu care am vorbit la telefon, asigurandu-ma inca o data ca plata va fi procesata pana la sfarsitul zilei de 11-11-2021. Cei de la au revenit cu mail la ora , pe data de 11-11-2021, prin care isi cereau scuze pentru confuzia creeata si ma anuntau ca mi se va deschide contul in dimineata zilei de 12-11-2021. In dimineata zilei de 12-11-2021, la ora am apelat serviciul clienti prin care am solicitat informatii despre cont si despre retragerea in asteptare. Mi s-a comunicat sec ca a fost inaintata cererea catre departamentul abilitat, iar retragerea va fi procesata astazi, 12-11-2021 pana la ora 24. Apelez pe aceasta cale la dumneavoastra pentru solutionarea problemelor, neavand incredere in bunacredinta a celor de la , lasandu-mi impresia ca nu vor sa onoreze suma de plata de 67506 LEI, considerand ca acesta este si motivul real pentru care contul a fost blocat.

Suma: 67506 RON
Va multumesc pentru raspunsul prompt. Am dezactivat optiunea de anulare a retragerii inainte ca sa fie blocat contul. Acum, nu mai pot accesa contul desi cei de la 888 mi-au trimis mail si si-au cerut scuze pentru suspendarea fara motiv a contului. Contul inca nu a fost reactivat, motiv pentru care nu pot vedea nici statutul retragerii.
Salut. Cu cei de la 888 Sport trebuie tinuta legatura, cu rabdare si încredere. Inainte de procesarea retragerlor, mai ales cand e vorba de sume mari, se face verificarea contului. E bine sa ai rabdare si sa nu mai anulezi aceasta retragere. Nu iti fa scenarii negre fara a fi cazul. Sper ca retragerea sa fie procesata asa cum au promis. Tinem legatura. Succes.
Copy the token