radu.m
Bloguri
Comentarii3
Feedback1
Reclamatii4
Despre mine

Bloguri

Nicio postare deocamdata
Comentarii
Maxbet nerespectarea limitei de depunere.
Am primit următorul răspuns penibil de la Maxbet prin mail;


Bună ziua,


Vă mulţumim că aţi contactat Serviciul Clienţi Maxbet.ro.

​În urma verificărilor, observăm că limita dumneavaostră de depunere zilnică este de 1000 RON. Aceasta nu se resetează de la pra 00:00, ci în fuție de ora primei depuneri. Astfel că, ea se calculează și se resetează la un interval de 24 de ore de la depunere.

Așadar, limita dumneavaostră zilnică s-a resetat și este activa de pe 13.12 de la ora 11:54(UTC) pana pe 14.12 la 11:54.

Dacă vă mai putem ajuta cu ceva, vă vom ruga să ne contactați pe live-chat sau pe mail la adresa suport@maxbet.ro.


O zi frumoasă!
14 decembrie 2020
MaxBet total neserioși nu recomand.
Astept 3 zile după care spun ca trebuie sa verifice datele actele .... încă nustiu cate zile și apoi cine știe ce motiv mai găsesc.... am început demersul plângerilor și reclamațiilor.
Am mai trecut prin aceste etape și am avut câștig de cauza .
9 august 2020
MaxBet total neserioși nu recomand.
Legal este sa te verifice în momentul când ai activat contul. Sau in momentul când am dat retragere automat să-ți ceara acea verificare nu cum au procedat.
9 august 2020
Reclamatii
Bună ziua, am jucat un bilet la baschet cu 10 meciuri, meciul Dallas cu Los Angeles Lakers la finalul timpului regulamentar meciul avea scorul de 93 la 93, meciul în urma prelungirilor sa terminat cu scor de 104 la 107 asta insemana 211 puncte, pariul meu pe aceste meci a fost ca se va înscrie peste 208.5 puncte.În info pariere TPP scrie clar " în meci, se va înscrie mai multe puncte decât numărul specificat", nu scrie ca în timpul regulamentar sa se înscrie mai multe puncte decât numărul specificat în meci. Cei de la suport superbet ca de obicei răspund la reclamatie posibil după sărbători. Cum sa tratam aceasta problema ? Eu personal consider un o înșelătorie și furt. Mulțumesc!
Salut. În data de 13.12.2020, am depus si jucat suma de 1775 ron . Eu având setat si activat limita pentru depunere zilnica de 1000 ron. Fără să-mi dau seama Asta înseamnă ca au încălcat limita setata de mine pentru a depune zilnic maxim 1000 ron. Am cerut explicații pe chat si agentul X nu știa ce sa răspundă, ca într-un final să-mi spună ca ma va contacta cineva de la ei pentru un răspuns. Întrebare având în vedere ca au făcut un abuz si au încălcat limita selectata de mine pentru depunere, pot fi trași la răspundere? Nu am nici o problema cu bani depusi si jucați, problema mea este cum este posibil sa nu-mi respecte limita setata de mine și activata de ei. Dacă este o eroare din softul cazinoului înseamnă ca noi cei ce jucam pe aceasta platforma nu avem nici o șansă să ne distram nu mai zic sa vedem un câștig. Aștept un răspuns clar de la ei asa cum au promis, si in 24 de ore o sa le fac reclamați la toate instituțiile acreditate pentru a rezolva aceasta problema. Cum vedeți aceasta problema? Aveti atașat dovezi cu depunerea mea si limitele de depunere.
Salut, cum pot rezolva problema cu Autoexcuderea pe 888 cazino, unde pot reclama acest abuz ? Sunt un jucător constat online cu sume destul de mari ex. miza constanta 25 ron + și sincer nu am întâlnit nici un sit ca 888 cazino care se misca foarte greu, te scoate din jocuri. Au o mare problema cu retragerile care durează exagerat de mult și sincer relația lor cu clientu lasa mult de dorit. In 24 de ore nu am reușit sa ma bucur de nici un joc din suma depusa de 25000 ron. Va rog sa nu ma înțelegeți greșit nu am nici o problema ca să pierdut suma respectiva, sunt jucător si joc de placere, acest 888 cazino pur și simplu ma indispune si de aceea vreau sa închid contul.
Buna ziua, acum 4 zile solicit retragerea din contul meu MAXBET o suma de bani câștigată. Primesc confirmare pe mail și in cont ca tranzacția urmează a fi verificata, după 3 zile primesc mail ca nu pot transfera suma ca nu am contul verificat. Bun trimit poza cu actul de identitate și persoana mea cum au cerut, o factura de utilitati pe numele meu, poze după card fata și verso. Asta acum o zi jumate, și bineînțeles fara nici un răspuns. Cei de la relati cu clienți ma mint de fiecare data ca sunt prioritar si urmează să-mi confirme dacă este ok sau mai am. De steptat iar câteva zile sa mai verifice nu stiu ce mai au nevoie. Cei care au acesta problema ca si mine cum au rezolvat aceasta situație. Urmeaza sa fac câteva reclamatii institutiilor abilitate si in ultimul caz o sa deschid un proces in instanta.
Recenzii
Puncte forte:
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Puncte slabe:
Bună ziua, ma numesc Radu Marian, sunt jucător în sala baneasa, astăzi 24 august 2022 am jucat în sala Baneasa moll în zona vip la aparatul cu numărul 11666, pe zona vip exista un jakpot care în momentul când era lansat se inpartea la toate aparatele care rulau în momentul acela cu bet minim de 10 ron, aparatul la care rulam era pe bet de 50 ron și rula în moment când sa dat jakpotul injur de ora 11,56 / 11.58.Toate aparatele care îndeplineau condiția de bet minim 10 ron și rulau au primit partea seruita din Jackpot mai puțin aparatul la care jucam, și se vede clar pe camere ca în momentul în care jackpotul a căzut aparatul meu rula și îndeplinea condițiile.Am sesizat conducerea săli din păcate dau din umeri.Am făcut o reclamatie și către ONJN...Va rog sa analizați aceasta PROBLEMA.Multumesc!
Copy the token