Lista reclamatiilor la adresa Stanleybet

37

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 7

In afara competentei
Voi da copy-paste la mesajul trimis celor de la ANPC: In data de 26 octombrie 2022 mi-am facut cont pe site-ul am depus in acesta suma de RON si am castigat suma de 159 RON. Astazi, dorind sa intru pe website pentru a-mi retrage banii, am observat ca nu ma pot loga in cont. Am contactat agentul de suport prin intermediul Chat-ului Suport Live, si mi s-a comunicat ca mi-a fost inchis contul iar toti banii mei au fost transferati catre bugetul de stat, deoarece nu am validat identitatea contului in termen de 30 de zile. Desi eu imi aduc aminte ca am validat contul, agentul mi-a spus ca nu a fost si ca nu se mai poate face nimic. L-am intrebat de ce nu am fost anuntat de nimeni, prin orice intermediu (avand acces la numarul meu de telefon si la adresa de e-mail) inainte de a-mi inchide contul si de a-mi transfera banii, iar acesta mi-a raspuns ca nu scrie nicaieri ca sunt nevoiti sa anunte clientii in legatura cu banii lor. Am cerut inclusiv o dovada ca banii au fost intr-adevar transferati catre bugetul de stat, si mi-a spus sa trimit e-mail la adresa lor de suport. Cu alte cuvinte, banii pe care i-am depus plus banii pe care i-am castigat au fost trimisi fara cunostinta mea catre bugetul de stat (conform spuselor agentului de suport) si nu se mai poate face nimic, desi am intrebat daca se poate gasi o cale amiabila pentru a-mi recupera banii. Consider ca acesta este un abuz din partea operatorului si doresc sa imi recuperez toata suma. Doresc sa mentionez ca nu am primit pe e-mail nicio factura/bon fiscal/chitanta/contract, singurele dovezi pe care le am sunt e-mailurile primite din partea operatorului in legatura cu contul si depunerea. Le pot trimite pe toate catre dumneavoastra pentru dovada platii. Am cerut sa primesc pe e-mail inclusiv discutia cu agentul, am primit-o insa nu am niciun PDF, pot doar sa va trimit printscreen.
Sponsorizat

Eticheta “Sponsorizat” reprezinta faptul ca pozitia caselor de pariuri in respectiva lista este determinata in baza comerciala.

Rating-urile de pe site-ul Legalbet sunt intocmite intr-un mod cat se poate de onest si obiectiv, fapt pentru care folosim eticheta “Pozitii neplatite”.

Case de pariuri
Toate casele de pariuri
Copy the token