Reclamatii
Rezolvat

Reclamatia #14209301 pentru Stanleybet din Catalina200

16 februarie 2023, 09:08
12

Bună ziua, Am o situație cu stanleybet. Pe data de am înregistrat o retragere în valoare de 11164 de lei. Am tot vorbit cu cei de la chat despre aprobare, am fost sunat și pentru confirmarea identității (apel care a decurs super ok, am știut sa le răspund la toate întrebările de pe cont), ca la 2 zile, pe sa primesc mail ca mi-au inchis contul și banii opriți ca prejudiciu către organizatori. Ei susțin ca am încălcat punctul 8 din T&C, dar nu vrea nimeni sa îmi spună exact ce nu a fost ok.

Suma: 11164 RON
Buna seara. S-a nai rezolvat ceva?
Multumesc!
Nu ma așteptam la asa ceva de la ei având în vedere că sunt un gigant pe piata de pariuri și cazino în România.Revin cu update și sper sa reușesc sa rezolv situația asta cumva și sa oprească Stanleybet practica asta.
Deocamdată nu am nici-un update. I-am anunțat prin email ca am depus plângere la ONJN și de atunci nu mi-au mai scris nimic.
Din ce am inteles ONJN au un termen de 21 de zile lucrătoare să revină cu răspuns.
Sincer nu îmi mai e de banii respectivi, cât îmi e de nedreptatea care se face. Am avut prieteni care au retras de pe superbet și 45000 de lei și nu au mai fost sunați pentru verificări și nici nu s-a făcut vreo ancheta asupra contului.
mi se pare normal ca orice casa de pariuri sa faca orice investigatie simte nevoia pt a se proteja de abuzuri din partea jucatorilor. nu mi se pare normal ca decizia de a retine banii jucatorilor sa le apartina in totalitate, fara drept de apel.
De asta trebuie aleasă cu atenție casa de pariuri! Baftă!
pai stati asa. cum adica, aleasa cu atentie? majoritatea termenilor la toate casele de pariuri sunt vagi. sunt eu nebun, sa nu d-aia platim taxe la depunere si la retragere? nu ca sa existe institutii precum ONJN si ANPC care sa aiba grija cui dau licenta si ce termeni si conditii aproba?
eu nu inteleg cum are voie o casa de pariuri, la propria discretie, sa ia decizia ca cineva a incalcat niste termeni si conditii si sa opreasca fara drept de apel banii jucatorilor. pt astfel de decizii importante sunt de parere ca ar trebui sa existe e entitate terta impartiala care sa "judece" fiecare caz. insa, in lipsa unei astfel de entitati, autoritatile statului finantate de taxele platite de jucatori atat la depunere, cat si la retragere, trebuie sa protejeze prin modul in care acorda licenta (si, in cazul unui abuz, sa faca dreptate) jucatorilor care depun banii personali la aceste platforme.

e ceva ce nu gandesc eu bine? eu vorbesc cat se poate de serios, daca o casa de pariuri are voie sa retina banii fara sa dea nicio explicatie nimanui, de ce mai platim taxe unui stat care ar trebui sa ne protejeze?
corect, si aceste case de pariuri platesc taxe, insa asta nu le da dreptul sa inchida conturi si sa retina banii la propria-i discretie, fara sa dea nicio explicatie si fara sa fie trasi la raspundere.
astept sa fiu contrazis daca ma insel, insa cu argumente logice, va rog, nu cu raspunsuri de genul "asta e Romania".
multumesc
buna seara,

vreun update? este trist sa vad ca nu sunt singurul in situatia asta (nu am dat retragere la suma de 11000 de lei, doar la aproape 5000 de lei, dar mi-au inchis contul pe baza articolului 16.
mie, personal, mi se pare foarte ciudat ca au voie (legal) sa opreasca toti banii ca prejudiciu, fara ca macar sa faca un "proces intern" de stabilire a vinovatiei. practic, daca ei decid ca nu vor sa iti dea banii, se folosesc de unul din punctele vagi din termenii si conditiile lor, si iti inchid contul, retinand suma pt ei (eu, personal, stiam ca nu au voie sa retina sumele intact, ci, in cel mai rau caz, doar castigurile generate de suma depusa).
daca ma insel, va rog sa ma corectati
Nu a mai jucat nimeni. Toate depunerile și retragerile au fost făcute doar de pe cardul meu sau de către mine în agentie cu prezentarea CI
Am făcut reclamație la ONJN și aștept răspunsul lor. Este foarte dubioasa situația având în vedere ca acel cont a fost activ fără probleme timp de aproape 3 ani și este închis acum, când aveam o retragere de o suma substanțială :)))
E foarte comic cum încerc sa aflu exact ce nu a fost ok la verificare și toți operatorii refuza sa discute cu mine pe motive de confidențialitate.
Da, din pacate, asa se mai intampla la retrageri mari. Important e sa nu se mai fi jucat altcineva pe acel cont.
Bună ziua. În mesajul lor scrie clar ce conditii trebuie îndeplinite. Dacă ți se pare că ai fost nedreptățită, poți dace reclamație la ONJN.
Copy the token