DELETED_6429e74ae1d35
Bloguri 0 Comentarii 16 Reclamatii 6 Despre mine

Bloguri

Nicio postare deocamdata
Comentarii
Bună ziua , La data de 24.02.2023 am plasat în agențiile stradale Efortuna mai multe bilete pe...
La aceasta reclamatie am făcut momentan recurs la ONJN , dacă nu am câștig de cauza voi inainta sesizare către celelalte organe abilitate , nu pun regulamentul în practica după cum puteți vedea articolul menționat de mine mai jos și în poza.
Acestia la data de 24.02.2023 au avut în oferta de pariere liga de Polo *Triglav Premier League (F) (puteti vizualiza oferta PDF , biletul de pariuri si rezultatele), ulterior o luna mai târziu adică la data de
25.03.2023 aceeasi competiție cu denumirea Regional Premier League , am inteles nu mai este același sponsor dar nu mai au acel ( F) de la final , ulterior am primit și răspuns de la Fortuna ce semnifica acel (F) ( aveți poza cu emailul primit):

-(F) Competiții feminine
-(F) Fortuna Plus care nu o mai au este Oferta Plus dar chiar și asa aceasta se identifica prin celelalte derivate deoarece au 3 cote pe favorit ceea ce nu a fost la aceasta liga
-erori de afișare, caz în care nu influențează pariurile nu se ia în considerare .

Mie mi a influențat pariurile eu pariez doar pe competiții feminine , dacă vor fi aceste erori la toate evenimente Fortuna prin regulament își rezerva dreptul sa acorde cota 1 , și este o ilegalitate eu dacă castigam o suma mare de bani pe aceste meciuri ei puteau sa acorde cota 1 ca a fost eroare de afișaj, asa ca am pierdut nu aloca cota de 1 ,orice ar fi ei sunt câștigători , aveți înregistrare când nu vor pur și simplu sa spună ce inseamna acel (F) cei de la suport nemaiavând voie sa comunice pentru ca la aceea data eu deja făcusem reclamatie.

Totodată articolul 6.3 cazuri de anulare a pariurilor îmi da dreptate , punctul

6.3.7 Se considera nul evenimentul definit eronat sau sau evenimentul care prezintă erori de tipărire pe bilet.

Prin urmare va rog sa verificati sesizarea și sa îmi transmiteți raspunsul final sa stiu și eu dacă folosesc celelalte cai de atac , va multumesc !
31 martie 2023
Retinere fonduri
Uite aici sa vezi răspuns de la ONJN , în prima faza mi au închis contul cu decizia conturi multiple la aceeasi adresa de IP , cu toate ca am discuția cu ei și au spus ca nu este problema dacă folosesc WFI cu alți 2 colegi ce dețin cont la ei , pe urma mi au transmis ca mi au reținut sumele pentru campaniile de Bonusare , decizia aceasta fiind luata eronat de Casa pariurilor și au confirmat și ONJN :))) , iar ulterior ca răspunsul și al celor de la casa cât și ONJN fiind ca a fost închis pentru frauda :))) aici este rea voința le am solicitat frauda ca le pot furniza istoricul cotelor la toate evenimentele pariate de mine conform furnizorul acestora de pariuri Live, la fel se bazează ca nu i voi da în judecata pentru suma de 3100 ron , dar ii voi da pe penal și pe ei și pe ONJN , practic ei nu au făcut nimic au preluat raspunsul celor de la Casa pariurilor.
24 martie 2023
Bună ziua , La data de 24.02.2023 am plasat în agențiile stradale Efortuna mai multe bilete pe...
Salut , am făcut dar ONJN le a dat dreptate ca este eroare de tipărire și ca acel (F) nu reprezinta Femei , Fortuna nu răspunde și nici ONJN ce reprezinta acel (F) , corupția este mare....voi depune la politie ca nu mi permit un avocat pentru aceasta suma , se încadrează la inselaciune , am atașat intr un comentariu raspunsul celor de la ONJN , în care susține ca nu influențează selecția mea pe bilet chiar dacă reprezinta Femei , eu poate joc în funcție de genul competițiilor dar ei vad ca știu totul pe banii mei. Am înregistrări audio am tot...degeaba, uitate și la răspunsul cu casa pariurilor te rog de la ONJN aberant îmi dau parțial dreptate
23 martie 2023
Bună ziua , La data de 24.02.2023 am plasat în agențiile stradale Efortuna mai multe bilete pe...
În decizia comunicata de dvs , este specificat ca defapt eu am spus eronat ca aceștia au avut competiția la feminin , ci defapt acel (F) nu reprezinta Feminin.

Cei de la Fortuna v au transmis articolul 3.13 privind erorile de tipărire
1. Nu este eroare de tipărire au avut în software de pariere.
2. Mi a influențat opțiunile de pariere , eu pariez în funcție de genul competițiilor sau asta cine decide pe banii mei?

Articolul 3.7 abrevierile din oferta.
Mi ați dat doar primul exemplu Steaua = Steaa de ce nu continuați cu tot articolul 3.7 care specifica ca se va omologa cu cota 1 când sunt următoarele discrepante în loc de Man UTD este Man City. , pai cam aici se încadrează, Man UTD ( F) este același lucru cu Man UTD ? Întrebati pe Fortuna ce inseamna acel (F) din paranteza adăugat după o anumita liga vreau răspuns la aceasta solicitare ca eu am operatoare care spune ca toate competițiile cu ( F) reprezinta Feminin.( întrebata astazi)

Articolul 4.6

Anularea biletului în decurs de 10 minute , nu sunt dex sa stiu toate competițiile ce se desfășoară asta este obligativitatea casei de pariuri sa ofere datele exacte de pe site urile oficiale ale competițiilor vi se pare cumva ca incalca o lege?

Am avut o sesizare în urma cu 4 ani legata cu aceeași problema la superbet și este tratata diferit , superbet acordând cota 1 , Fortuna nu.

3.17 clarificări privind oferta de pariere v am trimis înregistrare , cui sa I cer ? Ca nu mi da nimeni.

Prin urmare , va rog sa reanalizati dosarul eu luni voi depune plângere și către domnul comandat de la politie cu privire la aceasta situație între timp am fost în agențiile Fortuna operatorul a transmis clar (F) din dreptul campionatului reprezinta Feminin , Ofer Plus este altceva.

Aștept emailul dvs dacă este decizia definitiva sau se va reevalua , sa stiu daca apelez la celelalte cai de atac.

Mulțumesc!
23 martie 2023
Retinere fonduri
Sa evitați aceasta casa de pariuri daca va mai exista pana la sfârșitul anului de când cu procentul de 23% achitat către ONJN din procent profitul caselor de pariuri nu mai exista egalitate în luarea deciziilor de către aceștia. Vedeți documentul oficial de la ONJN , urmăriți pana la final vor fi dați în judecata și HATTRICK și ONJN
23 martie 2023
Bună ziua , La data de 24.02.2023 am plasat în agențiile stradale Efortuna mai multe bilete pe...
Extras din email Fortuna:

"În Polo pe apă nu există nicio altă competiţie de polo denumită Triglav Premier League, alta decât cea masculină."

Acestia recunosc ca au avut în oferta de pariere o Liga inexistenta , fiind validata cu rezultatele de la Liga masculina de Polo Triglav Premier League.

Prin aceste 2 ilegalități reiese ca au oferit o competiție inexistenta pentru pariere , sa le reamintiți celor de la Fortuna ca , clienții nu joaca efectiv la competiție ci joaca pe oferta afișată de acestia asumandu-si ca datele preluate din sursele oficiale ale competițiilor prin urmare datele oferite au fost incorecte și au înșelat clienții oferind o competiție feminina în loc de masculina , fiind înșelat prin a mi se prezenta o oferta falsa ce mi-a creeat un prejudiciu , iar pentru ei au câștigat sumele mizate de mine.

Totodată a influențat tipul de pariu , eu plasez pariuri și în funcție de genul competiției ( masculin , feminin , amical , campionat etc) .

*Ce s-ar întâmpla dacă eu as fi angajat Fortuna și as pune la toate competițiile Femei? Dacă clienții ar castiga as acorda cota 1 dacă ar pierde le-as lasă biletele validate pierzătoare? Corect?
14 martie 2023
Bună ziua , La data de 24.02.2023 am plasat în agențiile stradale Efortuna mai multe bilete pe...
Articolul 3.7 care mi l-au dat , mi au dat ce au vrut , incredibil deci incredibil cum este permis asa ceva?????

3.7 Abrevierile din oferta.

"In situația în care , datorita dificultăților tehnice intervine imposibilitatea de a afișa numele complet al concurentilor (ex: numele concurentilor la meciurile de tenis , numele cluburilor și altele), Fortuna poate abrevia numele concurentilor. Erorile materiale precum tipărirea numelui competiției sau al concurentilor în mod greșit ( de exemplu: Steaua-Steaa) , dacă nu afectează esența pariurilor , nu vor fi luate în considerare . " La mine nu este vorba de eroare de tipărire au avut peste tot în software de pariere și influențează și la traducere femei nu este același lucru ca bărbați niciodată în viata lor. , continuam ci acelasi articol.

Dacă eroarea este de asa natura încât aceasta afectează înțelegerea pariurilor , respectivele pariuri vor fi anulate , iar cota acordata va fi 1.00 (exemplu: în loc de Manchester City este scris Manchester United, etc).

Pai sa fie clar Partizan Femei nu este niciodată aceeasi echipa cu Partizan Bărbați
10 martie 2023
Retinere fonduri
Salut , ONJN au fost primii înștiințati dar am mai avut neplăceri , acum sa vedem prima data au dat o cu IP pe urma cu Bonus și eu nu am avut Bonus...
22 februarie 2023
Retinere fonduri
Actiunea dumneavoastra, complet nefondata si neargumentata, tinde sa devina ridicola. Mi-ati blocat accesul la cont si mi-ati retinut sumele din cont fara motiv, iar acum incercati sa invocati motive.

Dumneavoastra puteti lua decizii pana la banii mei. Nu aveti niciun drept sa imi retineti fondurile. Puteti sa imi inchideti contul, caci oricum, dupa aceasta experienta nu imi mai trebuie sa joc la casaPariurilor, insa retinerea fondurilor este nejustificata, abuziva si nelegala. Imi trimiteti ca nu am respectat conditiile de bonus… eu nu beneficiat de bonus la casa pariurilor!!!
Am depus, am jucat pe banii depusi, cu bilete câștigătoare și pierzătoare cu speciale cumpărate la sloturi etc cu mize de 50 de ron La sloturile EGT , dacă pierdeam ma căutați sa mi dați banii?

Deja sunteți ridicoli *NU AM ACCEPTAT NICI UN BONUS* SI DACA ACCEPTAM SE RETINEA CASTIGUL DIN BONUS DAR NU IMI LUATI MIE BANII DEPUSI !!!!!

Maine ce o sa mai invocati? O sa imi spuneti nu imi sta bine parul in poza
22 februarie 2023
Retinere fonduri
Eu vreau doar suma disponibila în momentul închiderii contului de joc !!! Sa trimită ONJN audit și sa închidă toate conturile cu acelasi IP la aceasta companie și sa le restituie fondurile clienților care au pierdut și câștigat.
21 februarie 2023
Retinere fonduri
Aveți poza , vor sa mi dea sumele depuse eu nu ma bucur la cât am depus nu vreau sa le fac rău deci am depus peste 20.000 ron , eu doresc suma de 3100 ron minus impozit 3% adică 3009 ron , se vede ca au început sa lucreze toți pietarii la pariuri sportive , nu au o treaba
21 februarie 2023
Retinere fonduri
Ideea mai pe scurt mi s a închis contul ca am folosit acelasi IP , nu același dispozitiv ca altcineva , nu cred ca am ajuns in punctul in care sa întreb colegii dacă au conturi la pariurile sportive , în aceasta situație casapariurilor , cu toate acestea fondurile nu trebuiesc reținute și transferate către contul clientului dacă acesta solicita acest aspect , daca nu solicita se vor transfera către bugetul de stat , am validat contul mi au cerut și selfiuri și extras de cont bancar pe 2 luni le am dat tot ,am avut peste 15 retrageri cu valoare mare ultima fiind chiar pe data de 19.02.2023 care a fost procesata, și la aceasta am alt IP ca altcineva , doamne ferește, le am cerut contul duplicat ca daca eu detin 2 conturi sau mai multe înseamnă că nu incalca GDPR ca sunt conturile mele , sa mi dea detalii nimic , vreau ori sumele depuse ori banii din cont corect și legal soldul contului ar trebuii.
20 februarie 2023
Loterie inexistenta!
Salut, am insistat destul. Am făcut sesizare la onjn, ms frumos.
21 februarie 2021
Reclamatii

Pariuri frauduloase!

Se analizeaza
La data de 24.03.2023 am plasat în agențiile stradale Efortuna si Casa pariurilor mai multe bilete pe următoarele tipuri de pariuri: Clasare România Liga 1 pe locurile 1-3 am jucat acest derivat pe același bilet 5 echipe din start biletul fiind pierzător nu are cum 5 echipe sa termine pe primele 3 locuri , de ce am fost lăsat sa pariez ? Am plasat total echipe retrogradate în Germania Liga 1 , pe același bilet 8 echipe cu toate ca pot retrograda doar 3 , la sarituri cu schiurile am plasat castigator competiție 3 echipe cu toate ca o singura echipa poate câștiga un turneu. Aceste pariuri oferite de Fortuna si Casa pariurulor se încadrează la tipuri de pariu frauduloase obținând sumele clienților fără nici un risc și din ce am citit se dispune la ridicarea licenței de joc.

Pariuri Frauduloase!

Se analizeaza
La data de 24.03.2023 am plasat în agențiile stradale Efortuna si Casa pariurilor mai multe bilete pe următoarele tipuri de pariuri: Clasare România Liga 1 pe locurile 1-3 am jucat acest derivat pe același bilet 5 echipe din start biletul fiind pierzător nu are cum 5 echipe sa termine pe primele 3 locuri , de ce am fost lăsat sa pariez ? Am plasat total echipe retrogradate în Germania Liga 1 , pe același bilet 8 echipe cu toate ca pot retrograda doar 3 , la sarituri cu schiurile am plasat castigator competiție 3 echipe cu toate ca o singura echipa poate câștiga un turneu. Aceste pariuri oferite de Fortuna si Casa pariurulor se încadrează la tipuri de pariu frauduloase obținând sumele clienților fără nici un risc și din ce am citit se dispune la ridicarea licenței de joc.
Rezolvat
Bună ziua , La data de 24.02.2023 am plasat în agențiile stradale Efortuna mai multe bilete pe evenimentele de Polo Feminin Triglav Premier League (F) , pe data de 25.02.2023 nu am mai apucat plasa bilete în agențiile Efortuna și am plasat la Superbet , dar cei de la superbet aveau la băieți nu feminin cum au avut cei de la Efortuna , ajungând acasă am început sa verific și am găsit ca evenimentele respective se desfășurau la băieți, aveți atasament cu site-ul oficial al competiției: https://rwp-league.com/ Pe data de 25.02.2023 i am anunțat pe cei de la Efortuna ca au o competiție inexistenta și sa îmi furnizeze site ul oficial al competiției după care validează rezultatele la acele evenimente de Polo feminin , primind Email înapoi ca au transmis catre departamentul abilitat , pentru solicitarea mea de a acorda cota 1 tuturor evenimentelor din aceea liga. Aveți atasament cu: oferta acestora , o parte din biletele plasate , rezultatele acestora și conversațiile cu aceasta firma , totodata pe lângă Efortuna au avut și Casa pariurilor aceste evenimente nu am plasat bilete la aceasta companie dar probabil se intampla ceva de fac astfel de lucruri. 1.Oferirea unor evenimente inexistente 2.Daca plasam un bilet cu toate evenimentele respective și castigam suma de 200.000 ron ce făceau îmi dădeau cota 1 ? Ca se juca la masculin , au mers la 2 capete? 3. Incalca T&C , validarea rezultatelor se face doar din surse oficiale , ei neavând nici o sursa oficiala la aceasta Competiție etc. 4.Incalca contractul încheiat între mine și acestia reprezentând biletul de joc

Retinere fonduri

In afara competentei
Contul meu a fost inchis conform articolului 2.5 din T&C Casa pariurilor , citez: "2.5. Interdicția conturilor multiple Este interzisǎ deschidererea/înregistrarea unor conturi multiple și/sau combinate (persoanǎ fizicǎ majorǎ și persoanǎ(-e) juridicǎ(-e) și/sau viceversa, iar în situația în care aceastǎ acțiune va fi sesizatǎ de cǎtre CASA PARIURILOR, acestea vor putea fi oricând închise/blocate/suspendate/anulate/raportate fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui. Ne rezervǎm dreptul de a invalida orice tranzacții de jocuri de noroc realizate folosindu-vǎ de aceste conturi duplicat" Aici nu este specificat nimic de IP dar poate aveti voi proceduri interne , ma rog dar cum facem ca am luat legatura cu voi si mi ati spus ca nu este nici un fel de problema daca folosesc acelasi WFI ca 2 colegi , ce faceti inselati lumea? eu pierd ma lasati sa pierd , colegul castiga ii blocati si sechestrati fondurile? Hotararea inchiderii contului de joc este cu titlul : Conturi multiple la aceeasi adresa de IP Eu nu detin un cont duplicat , nu ma credeti pe cuvant asta am inteles asta , interesant este cum a fost aprobat acest Regulament de catre cei de la ONJN "fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui." Voi nu functionati dupa legea din Romania in care se specifica clar ca daca luati aceasta decizie clientul are dreptul sa isi recupereze soldul din contul de joc? Extras din legea 77 privind jocurile de noroc. "Suspendarea şi închiderea contului de joc ART. 133 (1) Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate proceda la suspendarea sau închiderea contului de joc al unui jucător, cu înştiinţarea imediată a acestuia, în două situaţii distincte: (i) încălcarea de către jucător a dispoziţiilor legale; sau (ii) încălcarea regulamentului de joc al organizatorului de jocuri de noroc. (2) În situaţia în care organizatorul suspendă transferurile de la sau către contul jucătorului în oricare dintre ipotezele prevăzute la alin. 1, decizia justificată însoţită de documentaţia aferentă va fi adusă la cunoştinţa jucătorului. O copie certificată pentru conformitate cu originalul a deciziei se va trimite ONJN în termen de 3 zile lucrătoare. (3) La închiderea unui cont de joc, pentru orice alte motive neimputabile jucătorului, organizatorul de jocuri de noroc rambursează jucătorului soldul contului de joc, în cel mult 10 zile lucrătoare de la data închiderii contului. Nu se percep niciun fel de taxe pentru închiderea contului de joc. (4) În situaţia în care sumele cuvenite jucătorului nu pot fi transferate în contul său bancar, întrucât acesta nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc îl înştiinţează pe jucător, în termen de 5 zile lucrătoare, că poate solicita restituirea sumelor cuvenite din contul său de joc, în termen de un an. (5) Dacă jucătorul nu îşi manifestă opţiunea de restituire a sumelor cuvenite în termenul prevăzut la alin. (4) ori nu indică organizatorului de jocuri de noroc un alt cont bancar valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, cu respectarea prevederilor legale în domeniu până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. (6) Dacă nu a fost înregistrată nicio tranzacţie în contul de joc al unui jucător pe o perioadă de un an, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont de joc în contul de plată al jucătorului, în termenul prevăzut la alin. (4). În cazul în care contul de plată al jucătorului nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, după informarea prealabilă a jucătorului şi a ONJN, conform alin. (5), până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. art 129.7 >>>Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate, în cazul în care există suspiciuni întemeiate, înainte de a transfera câştigurile în contul de plată al jucătorului, să efectueze, într-un termen de 10 zile lucrătoare, verificările pe care le consideră necesare, după care să efectueze transferul sau să înştiinţeze organele competente. Acest termen poate fi prelungit cu 5 zile lucrătoare dacă verificarea se face de furnizorul de software sau se poate prelungi până la finalizarea cercetării efectuate la solicitarea organizatorului de autorităţi competente, cu condiţia informării jucătorului şi a ONJN." Bun , continuam cu T&C Casa pariurilor , articolul 5.1 , citez: "5.1. Datele sau documentele necesare validării identității În vederea verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate la momentul înregistrǎrii contului de joc de cǎtre jucǎtor, CASA PARIURILOR verificǎ datele de înregistrare prin metode specifice, prin solicitarea anumitor documente, din care sǎ reiasǎ documentul întreg și lizibil, si/sau orice alte dovezi care sa ateste identitatea jucatorului, cum ar fi (dar fǎra a se limita la): a) actul de identitate (sau pașaport sau permisul de conducere); și b) cardul de credit, de debit sau de platǎ (fațǎ și verso), pe care se regǎsește inscripționat numele dumneavoastrǎ, înregistrat și / sau folosit ca metodǎ de platǎ (trebuie sǎ reiasǎ numele, prime șase cifre și ultimele patru cifre, data de expirare și semnatura de pe verso; toate celelalte detalii pot fi ascunse); și /sau c) extras de cont bancar din care sǎ reiasǎ titularul si tranzacția relevantǎ; d) factura de utilitǎți din care sǎ reiasǎ numele jucǎtorului și adresa înregistrate la crearea contului și care sǎ aibǎ o datǎ din ultimele trei luni" Bun am trimis tot ce este in termeni si conditii chiar plus selfie-uri , mai ramaneau amprentele dar va fost rusine , bun acum ne intoarcem la CAPITOLUL III , ci anume "4.3. Interdicția privind retragerea sumelor de bani Retragerile de bani din contul de joc vor putea fi efectuate doar în urma verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate de cǎtre jucǎtor în conformitate cu Capitolul V. Voi nu puneti in aplicare nici legea in vigoare nici T&C , pentru ce imi luati dreptul la retragere ca detin conturi duplicate ? , ce inseamna cont duplicat acelasi IP? , nu am voie sa am prieteni ce joaca la voi? Ca aveti in regulament ca nu ascultati de nimeni ? pai voi functionati si prestati servicii in Romania , nu in Hrvatska Croatia sa nu aveti legi , daca va fost acest regulament aprobat , nu puteti face orice , va jur pe ce vreti voi nu pentru 3100 de ron , dar ati vrut sa ma ardeti.
Buna ziua, Ma numesc Razvan Alexandru , cu domiciliu in Bucuresti, reclam firma MOZZARTBET MALTA Limited. La da de 14.02.2021 in intervalul orar 9.35 - 9.40 am plasat eu impreuna cu colegii mei de job 21 de bilete la loteria inventata de acestia pe nume Indiana (6/48) ,vazand cotele mai mari ca la concurenta. Data loteriei la care s-a extras a fost de 18.02.2021. De ce spun inventatata?! , deoarece aceasta loterie conform siteului oficial se extrage 6 din 46 de acum 2 ani , site oficial https://hoosierlottery.com/Games/draw/hoosier-lotto , sau wikepedia https://en.wikipedia.org/wiki/Hoosier_Lottery , verificati chiar si concurenta, superbet , efortuna etc.Deci mai bine de 2 ani aceasta firma a furat banii tuturor clientilor ce au participat la aceasta loterie, conform regulamentului de joc Mozzart , trebuie sa se acorde cota 1 , acestia asumandusi corectitudinea datelor furnizate catre clienti in cazul loteriilor , atasat regasiti 5 dintre biletele mele , mentionez faptul ca din cele 21 de bilete ale mele personale 2 au fost stornate nu , s-a acordat cota de 1 pe intreaga loterie si am incasat banii pe aceste 2 bilete , restul se afla cu statusul de 'Necastigator' , va rog sa urgentati plata biletelor si sa luati masurile necesare , totodata am deschis un dosar pe pesoana fizica asupra acestei firme pentru inselaciune si daune morale. Am dat nenumarate emailuri catre acestia spunandu-mi ca este in procesare cererea mea , dar pe banii mei sa astept atata? Mentionez ca loteria a fost blocata si scoasa din oferta Mozzart. Mentionez ca in agentie a fost o colega de serviciu eu neputand sa ajung pana la ora 21:00 si i -s-a transmis sa dau email adica mai pe scurt ma chemat degeaba in agentie. Multumesc, atasat regasiti o parte din bilete si emailuri.
Bună seara, doresc sa păstrez numele sub semnătura anonimatului asa ca ma voi prezenta doar cu prenumele meu, ma numesc Răzvan am o problema cu jocurile de noroc sunt dependent de acestea, mi am creat un cont la cei de la 888 in urma cu maximum o săptămână, am pierdut o suma de peste 3.000 de lei la aceasta casa de pariuri, neavând nici o șansă la sloturi dar nu aici vreau sa punctez pentru ca știm cu toți sloturile sunt oferite de anumiți furnizori licențiați, problema este ca nu ma puteam autoexclude de pe aceasta platforma decât telefonic și sa sun pe un număr de U. K. Eu fiind acasă împreună cu soția și copilul meu nu am putut sa contactez aceasta casa de pariuri telefonic în ziua respectiva data de 08.01.2021., doresc restituirea sumelor depuse începând după prima acțiune a mea de autoexcludere din data de 08.01.2021 ora 17:29, am dat email neraspunzand și suferind de dependenta am cerut după o perioada de timp sa îmi lase asa, menționez ca în tot acest timp am avut contul activ, am dat din nou email cu autoexcludere unele dintre ele nefiind cele mai ne politicoase doar ca fiind încins de cele întâmplate am avut și un vocabular mai vulgar, așadar rog rezolvarea restituirii sumei de 1.300 d e lei cât am depus după prima solicitare de autoexcludere, consider ca am fost privat de acest drept, puteam sa nu am credit sau alte probleme sa fiu cu handicap sa nu pot vorbii telefonic și sa îmi pot dau autoexcludere direct de pe site sau sa îmi blocheze la cererile mele făcute pe email contul. După prima solicitare de autoexcludere am avut 3 depuneri dacă nu ma înșel la data de 08.01.2021 ora 21:32 400 lei, 09.01.2021 ora 14:04 400 lei și 09.01.2021 ora 14:47 500 lei. Atașat regăsiți apelul telefonic făcut către aceștia și emailurile mele trimise fără nici un răspuns. Mulțumesc!
Recenzii
Puncte forte:
Acest feedback a fost transferat de catre administrator din sectiunea de Reclamatii. Nu au fost aspecte pozitive mentionate de catre utilizator
Puncte slabe:
Acționarul Penta spala bani și în România!?Fura cetățenii romani!? Acționarul majoritar al Fortuna Entertainment Group și patronul lanțului de farmacii Sensiblu a fost arestat în Slovacia pentru corupție și spălare de bani.

După ce în anul 2020 acesta a fost arestat pentru spălare de bani în Slovacia firma la care a fost acționarul majoritar a furat cetățenii romani sau a spălat bani cu loterii inventate.

În ultima luna de zile am plasat mai multe bilete la Loteria indiana Illinois 6 din 52 la casa de pariuri efortuna aceasta fiind sponsorul național al echipei de fotbal , m-am gândit ca este ceea mai de încredere, pana intr-o zi în care nu am apucat sa ajung la ei în agenție și am ajuns la concurenta acestora când am vrut sa plasez suma de 100 RON pe numarul 51 la aceasta loterie , dar domnișoara operatoare mi-a transmis ca este doar pana la 50 , am rămas șocat, am rugat-o sa sune la departamentul specializat sa aflu mai multe informații, iar răspunsul acestora a fost unul incredibil, aceasta loterie se extrage de la data de 01.04.2021 6 din 50 , am ajuns acasă și am început sa caut , am găsit pe site ul oficial și wikkipedia cât și pe site - uri informative ca într-adevăr aceasta loterie se extrage 6 din 50 de la data de 01.04.2021 , vazand acest lucru am sunat la efortuna sa îmi dea banii înapoi pe bilete , iar după analiza acestora mi s-a transmis ca a fost o eroare de tipărire și ca nu s-a putut plasa pe numerele 51 și 52 decât la terminalele acestora , iar pe biletele plasate de mine la operatoare tot 6 din 52 apare , eu la biletele plasate la operator nu am vrut sa joc aceste pe 51 și 52 , dar am bilete plasate la terminalele acestora pe aceste numere , regulamentul acestora este ca în caz de o informație sau tipărire eronata pariurile sunt declarate nule , adică îmi dau banii înapoi , biletul reprezinta contractul incheiat între mine și casa de pariuri unde scrie negru pe alb 6 din 52 , eu nu am de unde sa stiu ce au în soft , am făcut plângere la organele abilitate in speta Oficiul Național al jocurilor de noroc , după ce au fost informați atât cei de la efortuna cât și cei de la onjn la data de 10.08.2021 , am putut plasa la data de 11.08.2021 din nou pe numerele 51 și 52 acestea nefiind în urna tragerii loteriei illinois . Practic timp de aproximativ 5 luni de zile Efortuna sponsorul oficial al echipei naționale de fotbal au furat banii clienților sai omologand o loterie ce nu exista cu rezultatele unei alte loterii , probabil pentru spălare de bani sau ceva și sa își fure clienții.

Mulțumesc aveți atașament cu toate dovezile .
Utilizatorul este blocat

DELETED_6429e74ae1d35

Copy the token