Contul meu a fost inchis conform articolului 2.5 din T&C Casa pariurilor , citez: "2.5. Interdicția conturilor multiple Este interzisǎ deschidererea/înregistrarea unor conturi multiple și/sau combinate (persoanǎ fizicǎ majorǎ și persoanǎ(-e) juridicǎ(-e) și/sau viceversa, iar în situația în care aceastǎ acțiune va fi sesizatǎ de cǎtre CASA PARIURILOR, acestea vor putea fi oricând închise/blocate/suspendate/anulate/raportate fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui. Ne rezervǎm dreptul de a invalida orice tranzacții de jocuri de noroc realizate folosindu-vǎ de aceste conturi duplicat" Aici nu este specificat nimic de IP dar poate aveti voi proceduri interne , ma rog dar cum facem ca am luat legatura cu voi si mi ati spus ca nu este nici un fel de problema daca folosesc acelasi WFI ca 2 colegi , ce faceti inselati lumea? eu pierd ma lasati sa pierd , colegul castiga ii blocati si sechestrati fondurile? Hotararea inchiderii contului de joc este cu titlul : Conturi multiple la aceeasi adresa de IP Eu nu detin un cont duplicat , nu ma credeti pe cuvant asta am inteles asta , interesant este cum a fost aprobat acest Regulament de catre cei de la ONJN "fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui." Voi nu functionati dupa legea din Romania in care se specifica clar ca daca luati aceasta decizie clientul are dreptul sa isi recupereze soldul din contul de joc? Extras din legea 77 privind jocurile de noroc. "Suspendarea şi închiderea contului de joc ART. 133 (1) Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate proceda la suspendarea sau închiderea contului de joc al unui jucător, cu înştiinţarea imediată a acestuia, în două situaţii distincte: (i) încălcarea de către jucător a dispoziţiilor legale; sau (ii) încălcarea regulamentului de joc al organizatorului de jocuri de noroc. (2) În situaţia în care organizatorul suspendă transferurile de la sau către contul jucătorului în oricare dintre ipotezele prevăzute la alin. 1, decizia justificată însoţită de documentaţia aferentă va fi adusă la cunoştinţa jucătorului. O copie certificată pentru conformitate cu originalul a deciziei se va trimite ONJN în termen de 3 zile lucrătoare. (3) La închiderea unui cont de joc, pentru orice alte motive neimputabile jucătorului, organizatorul de jocuri de noroc rambursează jucătorului soldul contului de joc, în cel mult 10 zile lucrătoare de la data închiderii contului. Nu se percep niciun fel de taxe pentru închiderea contului de joc. (4) În situaţia în care sumele cuvenite jucătorului nu pot fi transferate în contul său bancar, întrucât acesta nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc îl înştiinţează pe jucător, în termen de 5 zile lucrătoare, că poate solicita restituirea sumelor cuvenite din contul său de joc, în termen de un an. (5) Dacă jucătorul nu îşi manifestă opţiunea de restituire a sumelor cuvenite în termenul prevăzut la alin. (4) ori nu indică organizatorului de jocuri de noroc un alt cont bancar valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, cu respectarea prevederilor legale în domeniu până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. (6) Dacă nu a fost înregistrată nicio tranzacţie în contul de joc al unui jucător pe o perioadă de un an, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont de joc în contul de plată al jucătorului, în termenul prevăzut la alin. (4). În cazul în care contul de plată al jucătorului nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, după informarea prealabilă a jucătorului şi a ONJN, conform alin. (5), până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. art 129.7 >>>Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate, în cazul în care există suspiciuni întemeiate, înainte de a transfera câştigurile în contul de plată al jucătorului, să efectueze, într-un termen de 10 zile lucrătoare, verificările pe care le consideră necesare, după care să efectueze transferul sau să înştiinţeze organele competente. Acest termen poate fi prelungit cu 5 zile lucrătoare dacă verificarea se face de furnizorul de software sau se poate prelungi până la finalizarea cercetării efectuate la solicitarea organizatorului de autorităţi competente, cu condiţia informării jucătorului şi a ONJN." Bun , continuam cu T&C Casa pariurilor , articolul 5.1 , citez: "5.1. Datele sau documentele necesare validării identității În vederea verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate la momentul înregistrǎrii contului de joc de cǎtre jucǎtor, CASA PARIURILOR verificǎ datele de înregistrare prin metode specifice, prin solicitarea anumitor documente, din care sǎ reiasǎ documentul întreg și lizibil, si/sau orice alte dovezi care sa ateste identitatea jucatorului, cum ar fi (dar fǎra a se limita la): a) actul de identitate (sau pașaport sau permisul de conducere); și b) cardul de credit, de debit sau de platǎ (fațǎ și verso), pe care se regǎsește inscripționat numele dumneavoastrǎ, înregistrat și / sau folosit ca metodǎ de platǎ (trebuie sǎ reiasǎ numele, prime șase cifre și ultimele patru cifre, data de expirare și semnatura de pe verso; toate celelalte detalii pot fi ascunse); și /sau c) extras de cont bancar din care sǎ reiasǎ titularul si tranzacția relevantǎ; d) factura de utilitǎți din care sǎ reiasǎ numele jucǎtorului și adresa înregistrate la crearea contului și care sǎ aibǎ o datǎ din ultimele trei luni" Bun am trimis tot ce este in termeni si conditii chiar plus selfie-uri , mai ramaneau amprentele dar va fost rusine , bun acum ne intoarcem la CAPITOLUL III , ci anume "4.3. Interdicția privind retragerea sumelor de bani Retragerile de bani din contul de joc vor putea fi efectuate doar în urma verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate de cǎtre jucǎtor în conformitate cu Capitolul V. Voi nu puneti in aplicare nici legea in vigoare nici T&C , pentru ce imi luati dreptul la retragere ca detin conturi duplicate ? , ce inseamna cont duplicat acelasi IP? , nu am voie sa am prieteni ce joaca la voi? Ca aveti in regulament ca nu ascultati de nimeni ? pai voi functionati si prestati servicii in Romania , nu in Hrvatska Croatia sa nu aveti legi , daca va fost acest regulament aprobat , nu puteti face orice , va jur pe ce vreti voi nu pentru 3100 de ron , dar ati vrut sa ma ardeti.
Acestia la data de 24.02.2023 au avut în oferta de pariere liga de Polo *Triglav Premier League (F) (puteti vizualiza oferta PDF , biletul de pariuri si rezultatele), ulterior o luna mai târziu adică la data de
25.03.2023 aceeasi competiție cu denumirea Regional Premier League , am inteles nu mai este același sponsor dar nu mai au acel ( F) de la final , ulterior am primit și răspuns de la Fortuna ce semnifica acel (F) ( aveți poza cu emailul primit):
-(F) Competiții feminine
-(F) Fortuna Plus care nu o mai au este Oferta Plus dar chiar și asa aceasta se identifica prin celelalte derivate deoarece au 3 cote pe favorit ceea ce nu a fost la aceasta liga
-erori de afișare, caz în care nu influențează pariurile nu se ia în considerare .
Mie mi a influențat pariurile eu pariez doar pe competiții feminine , dacă vor fi aceste erori la toate evenimente Fortuna prin regulament își rezerva dreptul sa acorde cota 1 , și este o ilegalitate eu dacă castigam o suma mare de bani pe aceste meciuri ei puteau sa acorde cota 1 ca a fost eroare de afișaj, asa ca am pierdut nu aloca cota de 1 ,orice ar fi ei sunt câștigători , aveți înregistrare când nu vor pur și simplu sa spună ce inseamna acel (F) cei de la suport nemaiavând voie sa comunice pentru ca la aceea data eu deja făcusem reclamatie.
Totodată articolul 6.3 cazuri de anulare a pariurilor îmi da dreptate , punctul
6.3.7 Se considera nul evenimentul definit eronat sau sau evenimentul care prezintă erori de tipărire pe bilet.
Prin urmare va rog sa verificati sesizarea și sa îmi transmiteți raspunsul final sa stiu și eu dacă folosesc celelalte cai de atac , va multumesc !
Cei de la Fortuna v au transmis articolul 3.13 privind erorile de tipărire
1. Nu este eroare de tipărire au avut în software de pariere.
2. Mi a influențat opțiunile de pariere , eu pariez în funcție de genul competițiilor sau asta cine decide pe banii mei?
Articolul 3.7 abrevierile din oferta.
Mi ați dat doar primul exemplu Steaua = Steaa de ce nu continuați cu tot articolul 3.7 care specifica ca se va omologa cu cota 1 când sunt următoarele discrepante în loc de Man UTD este Man City. , pai cam aici se încadrează, Man UTD ( F) este același lucru cu Man UTD ? Întrebati pe Fortuna ce inseamna acel (F) din paranteza adăugat după o anumita liga vreau răspuns la aceasta solicitare ca eu am operatoare care spune ca toate competițiile cu ( F) reprezinta Feminin.( întrebata astazi)
Articolul 4.6
Anularea biletului în decurs de 10 minute , nu sunt dex sa stiu toate competițiile ce se desfășoară asta este obligativitatea casei de pariuri sa ofere datele exacte de pe site urile oficiale ale competițiilor vi se pare cumva ca incalca o lege?
Am avut o sesizare în urma cu 4 ani legata cu aceeași problema la superbet și este tratata diferit , superbet acordând cota 1 , Fortuna nu.
3.17 clarificări privind oferta de pariere v am trimis înregistrare , cui sa I cer ? Ca nu mi da nimeni.
Prin urmare , va rog sa reanalizati dosarul eu luni voi depune plângere și către domnul comandat de la politie cu privire la aceasta situație între timp am fost în agențiile Fortuna operatorul a transmis clar (F) din dreptul campionatului reprezinta Feminin , Ofer Plus este altceva.
Aștept emailul dvs dacă este decizia definitiva sau se va reevalua , sa stiu daca apelez la celelalte cai de atac.
Mulțumesc!
"În Polo pe apă nu există nicio altă competiţie de polo denumită Triglav Premier League, alta decât cea masculină."
Acestia recunosc ca au avut în oferta de pariere o Liga inexistenta , fiind validata cu rezultatele de la Liga masculina de Polo Triglav Premier League.
Prin aceste 2 ilegalități reiese ca au oferit o competiție inexistenta pentru pariere , sa le reamintiți celor de la Fortuna ca , clienții nu joaca efectiv la competiție ci joaca pe oferta afișată de acestia asumandu-si ca datele preluate din sursele oficiale ale competițiilor prin urmare datele oferite au fost incorecte și au înșelat clienții oferind o competiție feminina în loc de masculina , fiind înșelat prin a mi se prezenta o oferta falsa ce mi-a creeat un prejudiciu , iar pentru ei au câștigat sumele mizate de mine.
Totodată a influențat tipul de pariu , eu plasez pariuri și în funcție de genul competiției ( masculin , feminin , amical , campionat etc) .
*Ce s-ar întâmpla dacă eu as fi angajat Fortuna și as pune la toate competițiile Femei? Dacă clienții ar castiga as acorda cota 1 dacă ar pierde le-as lasă biletele validate pierzătoare? Corect?
3.7 Abrevierile din oferta.
"In situația în care , datorita dificultăților tehnice intervine imposibilitatea de a afișa numele complet al concurentilor (ex: numele concurentilor la meciurile de tenis , numele cluburilor și altele), Fortuna poate abrevia numele concurentilor. Erorile materiale precum tipărirea numelui competiției sau al concurentilor în mod greșit ( de exemplu: Steaua-Steaa) , dacă nu afectează esența pariurilor , nu vor fi luate în considerare . " La mine nu este vorba de eroare de tipărire au avut peste tot în software de pariere și influențează și la traducere femei nu este același lucru ca bărbați niciodată în viata lor. , continuam ci acelasi articol.
Dacă eroarea este de asa natura încât aceasta afectează înțelegerea pariurilor , respectivele pariuri vor fi anulate , iar cota acordata va fi 1.00 (exemplu: în loc de Manchester City este scris Manchester United, etc).
Pai sa fie clar Partizan Femei nu este niciodată aceeasi echipa cu Partizan Bărbați
Dumneavoastra puteti lua decizii pana la banii mei. Nu aveti niciun drept sa imi retineti fondurile. Puteti sa imi inchideti contul, caci oricum, dupa aceasta experienta nu imi mai trebuie sa joc la casaPariurilor, insa retinerea fondurilor este nejustificata, abuziva si nelegala. Imi trimiteti ca nu am respectat conditiile de bonus… eu nu beneficiat de bonus la casa pariurilor!!!
Am depus, am jucat pe banii depusi, cu bilete câștigătoare și pierzătoare cu speciale cumpărate la sloturi etc cu mize de 50 de ron La sloturile EGT , dacă pierdeam ma căutați sa mi dați banii?
Deja sunteți ridicoli *NU AM ACCEPTAT NICI UN BONUS* SI DACA ACCEPTAM SE RETINEA CASTIGUL DIN BONUS DAR NU IMI LUATI MIE BANII DEPUSI !!!!!
Maine ce o sa mai invocati? O sa imi spuneti nu imi sta bine parul in poza