Mussu
Bloguri
Comentarii1
Feedback1
Reclamatii1
Despre mine

Bloguri

Nicio postare deocamdata
Comentarii
Cont blocat, retragere anulata
S-a rezolvat, au acceptat factura.
4 decembrie 2018
Reclamatii
Nu recomand aceasta casa de pariuri. In umra cu ceva timp am deschis cont la aceasta agentie online, am parcurs toata procedura recomandata de ei si totul parea in regula. Toate bune si frumoase pana a venit momentul, ca in umra unor castiguri sa fac si prima retragere, una de 1500 RON, in acel moment contul a fost blocat si am inceput sa primesc mail-uri cu tot felul de cereri aberante, dupa cum urmeaza: 1-ul mail Va mul?umim pentru e-mail. Cererea dvs. de retragere a fost anulata. Va informam ca este necesar sa ne trimiteti o dovada din partea operatorului mobil de unde sa reiasa ca numarul de telefon declarat in contul winmasters va apartine. Actul trebuie sa fie color, datat si stampilat. În principal pentru securitatea dumneavoastra, în conformitate cu politica winmasters ?i cu cerin?ele de respectare a reglementarilor acesteia, va rugam sa ave?i amabilitatea sa trimite?i urmatoarele documente KYC (Know Your Client = cunoa?te-?i clientul) prin încarcarea acestora din contul dvs. winmasters. Men?ionam ca documentele trimise trebuie sa fie color, cele alb-negru nu sunt acceptate. 1. Dovada identita?ii: o copie (preferabil fotografie) a pa?aportului sau a car?ii de identitate. 2. Dovada metodei de plata: o copie (preferabil fotografie) clara a fe?ei cardului (cardurilor) dvs. de credit sau de debit, cu vizibilitate clara a ultimelor 4 cifre ale numarului cardului dvs. Va rugam sa va asigura?i ca restul cifrelor sunt ascunse. sau un screenshot al contului de portofel electronic (e-wallet) (de exemplu, Skrill sau Neteller), care demonstreaza ca a?i facut anterior o depunere la noi. Aceasta procedura va avea loc o singura data. Doar în cazul în care folosi?i un nou card de credit sau o metoda de plata diferita, va fi necesar sa ne trimite?i o copie a noii metode de plata folosite. Ramânem la dispozi?ia dumneavoastra pentru orice clarificari suplimentare a?i putea necesita. Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. la care am raspuns trimitandu-le ceea ce au cerut si in plus o factura de abonament. Al 2-lea mail: Va mul?umim pentru e-mail. Dorim sa va informam ca factura transmisa nu poate fi validata de catre departamentul de specialitate. Este necesar sa va prezentati cu buletinul intr-un punct de reprezentanta al operatorului dvs. de telefonie mobila si sa solicitati un document color si stampilat ce atesta ca numarul declarat in cont va apartine. Va multumim pentru colaborare. Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. Cu stima, Echipa dvs. winmasters a trebuit sa le raspund pentru a-mi clarifica si mie ce doresc mai exact: Ce inseamna colorat? Tocmai v-am trimis un document oficial, legal care incorporeaza o semnatura electronica valida si nemodificabila, un numar de factura si un cont client verificabile. va informez ca acesta este un numar atribuit unui abonament, contract cu numar de inregistrare valabil din 2013, si nu este un numar de cartela prepay. desi se recomanda ca fiind foarte amabili: "Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. Cu stima, Echipa dvs. winmasters" Nu am mai primit niciun raspuns din partea lor. Ultimul mail trimis azi 13/11 Inca astept un raspuns. Imi puteti trimite un exemplu, un format a ceea ce imi cereti? Cei de la vodafone nu au auzit niciodata de asa ceva...cu atat mai putin in cazul unui abonament. Va pot trimite vreun alt document doveditor sau exista o alta procedura?
Recenzii
Puncte forte:
Cont deschis in urma unei recomandari
Puncte slabe:
Dupa experienta cu aceasta casa nu recomand nimanui sa joace la vreo casa de pariuri online Total exclus winmasters.
Copy the token