Reclamatii
Rezolvat

Reclamatia #2009747 pentru Maxbet din radu.m

9 august 2020, 15:20
4

Buna ziua, acum 4 zile solicit retragerea din contul meu MAXBET o suma de bani câștigată. Primesc confirmare pe mail și in cont ca tranzacția urmează a fi verificata, după 3 zile primesc mail ca nu pot transfera suma ca nu am contul verificat. Bun trimit poza cu actul de identitate și persoana mea cum au cerut, o factura de utilitati pe numele meu, poze după card fata și verso. Asta acum o zi jumate, și bineînțeles fara nici un răspuns. Cei de la relati cu clienți ma mint de fiecare data ca sunt prioritar si urmează să-mi confirme dacă este ok sau mai am. De steptat iar câteva zile sa mai verifice nu stiu ce mai au nevoie. Cei care au acesta problema ca si mine cum au rezolvat aceasta situație. Urmeaza sa fac câteva reclamatii institutiilor abilitate si in ultimul caz o sa deschid un proces in instanta.

Suma: 74600 RON
Salut Radu.m
Sunt și eu în aceiași problema cu tine.
Îți las nr meu pentru a discuta puțin dacă nu îți este cu deranj.
0743131737
Buna ziua. Procesul de verificare dureaza mai mult timp in astfel de situatii. Te sfatuim sa te inarmezi cu rabdare.
Legal este sa te verifice în momentul când ai activat contul. Sau in momentul când am dat retragere automat să-ți ceara acea verificare nu cum au procedat.
Astept 3 zile după care spun ca trebuie sa verifice datele actele .... încă nustiu cate zile și apoi cine știe ce motiv mai găsesc.... am început demersul plângerilor și reclamațiilor.
Am mai trecut prin aceste etape și am avut câștig de cauza .
Copy the token