Reclamatia #14216221 pentru Stanleybet din veronicabanu
Buna ziua. In ultima instanta sunt nevoita sa apelez la serviciile dumneavoastra deoarece am ajuns intru-un impas cu cei de la Stanleybet in privinta inchiderii contului de joc si a restrictionarii retragerii banilor sub pretextul fals cum ca as fi incalcat articolul 8 din din Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului. Citez: "Articolul 8. IDENTITATEA ADEVARATA SI UN (1) CONT Numele si alte detalii de identitate pe care le furnizati in legatura cu contul Dumneavoastra trebuie sa corespunda numelui dumneavoastra legal si adevarat, precum si altor detalii de identitate. Va este strict interzis sa aveti mai mult de un (1) cont pe Site si pe oricare dintre website-urile si platformele de joc distribuite, trebuie sa operati acel Cont si sa utilizati Site-ul numai pentru dumneavoastra si pentru beneficiul dumneavoastra. Nu aveti voie sa vindeti, cumparati sau sa transferati un Cont de la sau catre (dupa cum este cazul) alta. Obligatia utilizarii contului de titularul inregistrat in mod formal este una principala. Incalcarea acestei obligatii echivaleaza cu o executare defectuoasa a contractului, cu consecinta legala a inchiderii contului de joc si a retinerii sumelor existente in balanta acestuia la acel moment, cu titlu de prejudiciu cauzat organizatorului de jocuri de noroc." Am creat acest cont in anul 2021 si pe parcursul timpului am pariat sute de meciuri. Nu am facut niciodata, nici o retragere, mai putin cea pe care am incercat sa o fac in data de ulterior urmata de inca una sau doua, ultima din data de . toate refuzate. Pe parcursul acestor cateva luni mi sau cerut tot felul de documente "justificative" poza selfie cu buletinul, poza cu cardul, factura de utilitati si extras de cont pe ultimele trei luni cu toate tranzactiile vizibile. Cu toate ca am trimis documentele pe email a trebuit sa le urc si in contul meu de joc fapt care sa si intamplat cu exceptia pozei selfie care efectiv nu se putea uploada. Am incercat mai multe rezolutii mai multe formate, totul inutil. Am mers in chat am discutat cu ei si mau asigurat ca se va aproba retragerea daca mai urc inca o data poza cu cardul, nemaifiind necesara poza. Dupa ce am urcat si ultima cerinta, am primit un apel de la Stanleybet si dupa o scurta discutie am primit email cum ca mi sa inchis contul de joc si suma din cont va fi virata catre bugetul de stat. Este vorba de aproximativ 7000 ron, bani castigati in aproximativ in 12-14 luni. Am mai apelat inca o data la bunavointa dumnealor si i-am rugat sa mai analizeze o data datele dar raspunsul a fost acelasi, citez: - 'Ca urmare a verificarii activitatii contului dumneavoastra am decis inchiderea acestuia pentru incalcarea articolului 8 din Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului.' Ca urmare a celor relatate, va solicit ajutorul in rezolvarea acestei situatii. Multumesc anticipat. B. Veronica
daca infiintati acel ONG, sa lasati niste date de contact, pt ca atat eu, cat si cateva cunostinte ale mele, ne-am lovit de decizii luate in mod abuziv de diferite case de pariuri si nu am avut la cine apela pentru a ni se face dreptate.