Reclamatii
Rezolvat

Refuzare plata

4 aprilie 2022, 15:01
5

Bună ziua am făcut o retragere pe card și una pe agenție în data de 31 ,am primit un prim răspuns sa încarc iar documentele necesare ,le am trimis ,dup care primesc mail ca au fost trimise și acceptate ,a doua zi primesc un mail ca așteaptă răspuns de la providerul de jocuri sa vadă în ce condiții s-a câștigat jackpot ul iar astăzi primesc un mail ca suma retragerea a fost refuzata,și un alt mail în care îmi precizează ca unul din motivele respingerii este :și îmi dau o lista de documente îmi care îmi zice ca dacă nu ați trimis unul din documentele de mai sus aceasta este cauza neacordării retragerii, i au legătură cu relații clienți le explic ,verifica și îmi transmit ca o sa ia legătura cu departamentul abilitat sa verifice despre ce este vb ,ca eu le ma trimis ce au cerut

Suma: 42000 RON
Ma poti ajutor si pe mine sa trimit documente necesare azi am patit si eu la fel
S a rezolvat dupa 7 zile ,mi au și explicat situația trebuia sa primească niște răspunsuri de la providerul de jocuri
Am atașat motivul evocat de ei pt refuzul plății, dar nu e concludent pt ca documentele cerute de ei au fost trimise și acceptate
Astazi am facut o alta încercare de retragere mai mica de 1500 de Ron aștept sa vad dacă se onoreaza
Salut. Pentru retrageri de valori mai mari, verificările durează, de regulă, mai mult timp. Deși nu ar trebui să se întâmple așa...
Copy the token