
Reprezentant Oficial Maxbet
Urmaritori0
Abonari0
Comentarii27
Bună ziua!
Vă mulțumim pentru feedback!
Închiderea conturilor poate fi explicată prin mai multe motive, precum cele menționate în link-ul atașat.
Toate informațiile aferente acestei situații pot fi oferite de echipa de Suport Clienți Maxbet.ro, de aceea, vă sfătuim să trimiteti un email la suport@maxbet.ro pentru detalii despre aceasta situație.
Vă mulțumim că ne-ați contactat, o zi bună!
Vă mulțumim pentru feedback!
Închiderea conturilor poate fi explicată prin mai multe motive, precum cele menționate în link-ul atașat.
Toate informațiile aferente acestei situații pot fi oferite de echipa de Suport Clienți Maxbet.ro, de aceea, vă sfătuim să trimiteti un email la suport@maxbet.ro pentru detalii despre aceasta situație.
Vă mulțumim că ne-ați contactat, o zi bună!
29 iunie 2020
Bună ziua.
Apreciem că ați ales să ne contactați în acest sens.
Astfel de verificări sunt standard în industrie și se efectuează conform legislației în vigoare.
Acestea se aplică atât pentru siguranța clienților în folosirea serviciilor oferite, cât și a tranzacțiilor.
De asemenea, documentele sunt verificate de către departamentul de securitate în oridenea în care sunt primite. Când volumul de documente este foarte mare, este posibil ca procesul de verificare să dureze mai mult.
Contul dumneavoastră a fost complet verificat iar retragerea a fost aprobată.
Vă mulțumim că ne-ați contactat, o zi bună!
Apreciem că ați ales să ne contactați în acest sens.
Astfel de verificări sunt standard în industrie și se efectuează conform legislației în vigoare.
Acestea se aplică atât pentru siguranța clienților în folosirea serviciilor oferite, cât și a tranzacțiilor.
De asemenea, documentele sunt verificate de către departamentul de securitate în oridenea în care sunt primite. Când volumul de documente este foarte mare, este posibil ca procesul de verificare să dureze mai mult.
Contul dumneavoastră a fost complet verificat iar retragerea a fost aprobată.
Vă mulțumim că ne-ați contactat, o zi bună!
29 iunie 2020
Bună ziua. Conform termenilor și condițiilor care guvernează siteul MaxBet.ro, pot fi efectuate tranzacții doar prin metode înregistrate pe numele titularului de cont. Nu sunt permise tranzacții cu un card care nu vă aparține. Puteți găsi mai multe informații în linkul următor secțiunea Retrageri și Tranzacții, punctul 35.
29 iunie 2020
Bună ziua,
Vă mulțumim pentru feedback.
Am verificat situația contului dumneavoastră și dorim să vă precizăm că în urma încălcării termenilor și a condițiilor pe care le-ați acceptat la înregistrarea contului, acesta a fost închis permanent.
Conform termenilor și condițiilor care generează site-ul nostru, puteţi deţine un singur cont de joc. Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați secțiunile ”Contul dumneavoastră” și ”Utilizarea contului” de aici: https://www.maxbet.ro/ro/termeni-si-conditii/general
Vă mulțumim pentru feedback.
Am verificat situația contului dumneavoastră și dorim să vă precizăm că în urma încălcării termenilor și a condițiilor pe care le-ați acceptat la înregistrarea contului, acesta a fost închis permanent.
Conform termenilor și condițiilor care generează site-ul nostru, puteţi deţine un singur cont de joc. Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați secțiunile ”Contul dumneavoastră” și ”Utilizarea contului” de aici: https://www.maxbet.ro/ro/termeni-si-conditii/general
7 ianuarie 2020
Sponsorizat
Folosim cookie-uri pentru imbunatatirea experientei. Continuarea navigarii implica accceptul dvs
cookie-uri
.
Pot exista mai multe motive pentru care o retragere nu poate fi inițiată. (ex: solicitarea documentelor adiționale, un bonus activ în cont, etc)
Toate informațiile aferente acestei situații pot fi oferite de echipa de Suport Clienți Maxbet.ro, de aceea, vă sfătuim să trimiteti un email la suport@maxbet.ro pentru detalii despre aceasta situație.
Vă mulțumim că ne-ați contactat, o zi bună!