Pot exista mai multe motive pentru care o retragere nu poate fi inițiată. (ex: solicitarea documentelor adiționale, un bonus activ în cont, etc) Toate informațiile aferente acestei situații pot fi oferite de echipa de Suport Clienți Maxbet.ro, de aceea, vă sfătuim să trimiteti un email la suport@maxbet.ro pentru detalii despre aceasta situație.
Vă mulțumim pentru feedback! Închiderea conturilor poate fi explicată prin mai multe motive, precum cele menționate în link-ul atașat. Toate informațiile aferente acestei situații pot fi oferite de echipa de Suport Clienți Maxbet.ro, de aceea, vă sfătuim să trimiteti un email la suport@maxbet.ro pentru detalii despre aceasta situație.
Apreciem că ați ales să ne contactați în acest sens. Astfel de verificări sunt standard în industrie și se efectuează conform legislației în vigoare. Acestea se aplică atât pentru siguranța clienților în folosirea serviciilor oferite, cât și a tranzacțiilor. De asemenea, documentele sunt verificate de către departamentul de securitate în oridenea în care sunt primite. Când volumul de documente este foarte mare, este posibil ca procesul de verificare să dureze mai mult. Contul dumneavoastră a fost complet verificat iar retragerea a fost aprobată.
Bună ziua. Conform termenilor și condițiilor care guvernează siteul MaxBet.ro, pot fi efectuate tranzacții doar prin metode înregistrate pe numele titularului de cont. Nu sunt permise tranzacții cu un card care nu vă aparține. Puteți găsi mai multe informații în linkul următor secțiunea Retrageri și Tranzacții, punctul 35.
Am verificat situația contului dumneavoastră și dorim să vă precizăm că în urma încălcării termenilor și a condițiilor pe care le-ați acceptat la înregistrarea contului, acesta a fost închis permanent.
Conform termenilor și condițiilor care generează site-ul nostru, puteţi deţine un singur cont de joc. Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați secțiunile ”Contul dumneavoastră” și ”Utilizarea contului” de aici: https://www.maxbet.ro/ro/termeni-si-conditii/general
Bună ziua! Am verificat situația dumneavoastră și motivul pentru care contul a fost închis este faptul că ați încălcat regulile privind utilizarea contului. Va rugăm să consultați T&C, punctul 33, aici: https://l.maxbet.ro/zq
Bună ziua! Vă mulțumim pentru feedback! Există mai multe situații în care contul unui jucător poate fi închis. Pentru a afla motivul concret care a dus la închiderea contului dumneavoastră, vă invităm să ne contactați pe chat sau la suport@maxbet.ro și colegii noștri vă vor oferi toate detaliile.
Din ce am verificat acum, contul dumneavoastra este verificat cu actul de identitate si puteti procesa retragerea daca doriti. De asemenea, va informam ca uneori acest proces poate dura pana la un maxim de 48 ore datorita volumului ridicat de documente.Pe viitor, pentru a verifica orice informatie despre contul dumneavoastra de joc, contactati Serviciul Clienti Maxbet.ro, prin chat, email sau telefonic. Multumim pentru intelegere si mult succes in continuare.
Salut! Îți mulțumim pentru feedback! Am analizat situația ta împreună cu departamentul Servicii Clienți și, din ce am verificat, colegii noștri te-au informat că este necesar să trimiți acte adiționale pentru ca procesul de verificare să fie complet. Aceste proceduri se fac periodic asupra conturilor de joc, din motive de securitate, pentru a putea efectua depuneri și retrageri în siguranță. Odată ce vei trimite aceste documente, iar procesul de verificare va fi finalizat, vei putea retrage suma câștigată. În cazul în care ai și alte nelămuriri, te rugăm să ne contactezi cu încredere pe Live Chat sau la suport@maxbet.ro.
Ne pare rău să auzim că ați întâmpinat astfel de dificultăți.
Dorim să vă asigurăm că, în astfel de situații, echipa Maxbet.ro face tot posibilul pentru a le remedia cât mai repede și pentru a vă asista în cel mai eficient și rapid mod.
În urma verificării acestui caz, am observat că s-a ajuns la o rezolvare și ne bucurăm pentru acest lucru.
În caz că mai apar întrebări sau neclarități, vă îndrumăm către echipa de Suport Clienți.
Ne pare rău să auzim acest lucru. Astfel de verificări sunt efectuate în conformitate cu legislația în vigoare, din motive de siguranță, pentru a ne asigura că toți clienții respectă termenii și condițiile Maxbet.ro De asemenea, închiderea conturilor poate fi explicată prin mai multe motive, precum cele menționate în link-ul atașat: https://help.maxbet.ro/articles/2801692-de-ce-contul-meu-este-blocat În plus, vă sugerăm să citiți și Termenii și Condițiile de utilizare ai platformei: https://www.maxbet.ro/ro/termsconditions/ Toate informațiile aferente acestei situații pot fi oferite de echipa de Suport Clienți Maxbet.ro, de aceea, vă sfătuim să trimiteti un email la support@maxbet.ro pentru detalii despre aceasta situatie.
Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastră. Dorim să vă informăm că pot exista mai multe motive pentru care o retragere este refuzată, cum ar fi necesitatea verificării contului cu un act de identitate, existența unui bonus cu rulaj activ în cont etc. Dar pentru toate detaliile în acest sens, vă îndrumăm să contactați pe Chat echipa de Suport Clienți și ei vă pot oferi răspunsul exact.
Ne pare rău să auzim acest lucru. Astfel de verificări sunt efectuate în conformitate cu legislația în vigoare, din motive de siguranță, pentru a ne asigura că toți clienții respectă termenii și condițiile Maxbet.ro De asemenea, închiderea conturilor poate fi explicată prin mai multe motive, precum cele menționate în link-ul atașat. Toate informațiile aferente acestei situații pot fi oferite de echipa de Suport Clienți Maxbet.roi, de aceea, vă sfătuim să trimiteti un email la suport@maxbet.ro pentru detalii despre aceasta situație.
Apreciem că ați ales să ne contactați în acest sens. Într-adevăr, astfel de verificări sunt standard în industrie și se efectuează conform legislației în vigoare. Acestea se aplică atât pentru siguranța clienților în folosirea serviciilor oferite, cât și a tranzacțiilor, iar pentru o verificare corectă, documentele sau pozele trebuie să îndeplineasca anumite condiții. Pentru toate informațiile necesare în acest sens, nu ezitați să contactați echipa de Suport Clienți a site-ului; ei vă pot oferi toate detaliile necesare cu privire la situația dumneavoastră. În același timp, vă putem îndruma către pagina de Termeni și Condiții de utilizare ale platformei: https://www.maxbet.ro/ro/termsconditions/
Apreciem că ați ales să ne contactați. Astfel de situații pot apărea în cazurile unui bonus activ în cont, când sunt necesare anumite documente pentru verificare, când este necesară o anumită depunere etc. Acestea sunt câteva exemple, însă, pentru toate informațiile necesare, puteți contacta fără grijă echipa de Suport Clienți a site-ului. De asemenea, vă îndrumăm și către adresa de email pentru informări în acest sens.
Vă mulțumim că ați ales sa ne contactați și dorim să vă informăm cu privire la astfel de bonusuri. Fiecare ofertă primită are specificați anumiți termeni de utilizare. În cazul în care o ofertă nu are Termeni și Condiții specifice, se menționeză faptul că aceasta este supusă Termenilor și Condițiilor Generale ale bonusurilor. Vă ghidăm către punctul care subliniază situația de față, care se regăsește imediat după punctul 26, la secțiunea TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE - CADOURI: https://www.maxbet.ro/ro/promotions/termeni-generali-bonusuri/ Pentru mai multe informații referitoare la acest aspect, și nu numai, vă îndrumăm către echipa de Suport Clienți a site-ului.
Înțelegem situația întâmpinată și dorim să vă informăm că detalii despre astfel de situații ale bonusurilor, tranzacțiilor, și nu numai, se regăsesc Termenii și Condițiile platformei.
În ceea ce privește securitatea contului, vă sugerăm să vă asigurați că doar dumneavoastră aveți acces la acesta și datele sale.
Pentru îndrumare și detalii suplimentare, puteți contacta echipa de Suport Clienți a platformei.
Ne pare rău să auzim acest lucru. Din motive de securite, sunt efectuate constant verificări asupra conturilor de joc, iar astfel de decizii sunt luate în conformitate atât cu Termenii și Condițiile de utilizare a platformei, cât și cu legislația în vigoare. Astfel de practici sunt standarde în industrie, susținând și respectând jocul corect. Pentru informații suplimentare, dorim să vă îndrumăm către Serviciul de Suport Clienți al platformei Maxbet.ro.
Apreciem că ne-ați contactat și dorim să vă informăm că în cazul în care retragerile nu mai apar în așteptare, cel mai probabil acestea au fost procesate și acceptate de către noi, iar banii au plecat către bancă.
Procesul de transfer către bancă poate dura până la 3-5 zile lucrătoare.
Pentru informații concrete și complete, vă sugerăm să contactați echipa de Suport Clienți.
De asemenea, în cazul în care liniile telefonice sunt ocupate, veți găsi pe cineva disponibil pe chat sau pe email, între orele 09:00AM-01:00AM.
Cel mai probabil, retragerea dumneavoastră a fost aprobată, iar banii au plecat către banca emitentă a cardului.
Procesul de transfer către card durează 3-5 zile lucrătoare.
Pentru un răspuns concret și informații suplimentare, puteți contacta oricând serviciul de Suport Clienți pe chat, email sau telefonic: https://www.maxbet.ro/ro/contact/
Ne pare rău să auzim acest lucru.
Pentru siguranța clienților și a serviciilor oferite, sunt efectuate verificări de rutină ale conturilor înregistrate pe platformă.
Există situații în care unele dintre acestea sunt închise în urma acestor verificări, iar totul este în conformitate cu Termenii și Condițiile de utilizare a platformei.
Dacă mai este nevoie de informații suplimentare, nu ezitați să contactați echipa de Suport Clienți.
Vă mulțumim pentru raspunsul dumneavoastră.
Înțelegem punctul de vedere menționat și apreciem feedback-ul oferit.
Conform termenilor ofertelor, este descris faptul că există o limită maximă de câștig care poate fi acordată ca și urmare a îndeplinirii rulajului. Iar implicit, ce este peste această sumă nu va fi acordat.
Dacă mai este nevoie de informații suplimentare, nu ezitați să contactați echipa de Suport Clienți.
Ne pare rău sa auzim acest lucru.
Periodic, sunt efectuate verificări de securitate asupra conturilor de joc înregistrate, iar în unele cazuri, se pot lua măsuri precum închiderea conturilor și/sau anularea câștigurilor.
Toate aceste măsuri sunt luate conformitate cu Termeni și Condițiile de utilizare ale site-ului.
Vă sugerăm să accesați următorul link pentru toate informațiile necesare în acest sens:
https://www.maxbet.ro/ro/termsconditions/
Iar pentru informații suplimentare, puteți apela la Serviciul nostru de Suport Clienți.
Pot exista mai multe motive pentru care o retragere nu poate fi inițiată. (ex: solicitarea documentelor adiționale, un bonus activ în cont, etc)
Toate informațiile aferente acestei situații pot fi oferite de echipa de Suport Clienți Maxbet.ro, de aceea, vă sfătuim să trimiteti un email la suport@maxbet.ro pentru detalii despre aceasta situație.
Vă mulțumim că ne-ați contactat, o zi bună!
Vă mulțumim pentru feedback!
Închiderea conturilor poate fi explicată prin mai multe motive, precum cele menționate în link-ul atașat.
Toate informațiile aferente acestei situații pot fi oferite de echipa de Suport Clienți Maxbet.ro, de aceea, vă sfătuim să trimiteti un email la suport@maxbet.ro pentru detalii despre aceasta situație.
Vă mulțumim că ne-ați contactat, o zi bună!
Apreciem că ați ales să ne contactați în acest sens.
Astfel de verificări sunt standard în industrie și se efectuează conform legislației în vigoare.
Acestea se aplică atât pentru siguranța clienților în folosirea serviciilor oferite, cât și a tranzacțiilor.
De asemenea, documentele sunt verificate de către departamentul de securitate în oridenea în care sunt primite. Când volumul de documente este foarte mare, este posibil ca procesul de verificare să dureze mai mult.
Contul dumneavoastră a fost complet verificat iar retragerea a fost aprobată.
Vă mulțumim că ne-ați contactat, o zi bună!
Vă mulțumim pentru feedback.
Am verificat situația contului dumneavoastră și dorim să vă precizăm că în urma încălcării termenilor și a condițiilor pe care le-ați acceptat la înregistrarea contului, acesta a fost închis permanent.
Conform termenilor și condițiilor care generează site-ul nostru, puteţi deţine un singur cont de joc. Pentru mai multe detalii vă rugăm să consultați secțiunile ”Contul dumneavoastră” și ”Utilizarea contului” de aici: https://www.maxbet.ro/ro/termeni-si-conditii/general
Din ce am verificat acum, contul dumneavoastra este verificat cu actul de identitate si puteti procesa retragerea daca doriti.
De asemenea, va informam ca uneori acest proces poate dura pana la un maxim de 48 ore datorita volumului ridicat de documente.Pe viitor, pentru a verifica orice informatie despre contul dumneavoastra de joc, contactati Serviciul Clienti Maxbet.ro, prin chat, email sau telefonic.
Multumim pentru intelegere si mult succes in continuare.
Ne pare rău să auzim că ați întâmpinat astfel de dificultăți.
Dorim să vă asigurăm că, în astfel de situații, echipa Maxbet.ro face tot posibilul pentru a le remedia cât mai repede și pentru a vă asista în cel mai eficient și rapid mod.
În urma verificării acestui caz, am observat că s-a ajuns la o rezolvare și ne bucurăm pentru acest lucru.
În caz că mai apar întrebări sau neclarități, vă îndrumăm către echipa de Suport Clienți.
Mult succes și o zi frumoasă!
Ne pare rău să auzim acest lucru.
Astfel de verificări sunt efectuate în conformitate cu legislația în vigoare, din motive de siguranță, pentru a ne asigura că toți clienții respectă termenii și condițiile Maxbet.ro
De asemenea, închiderea conturilor poate fi explicată prin mai multe motive, precum cele menționate în link-ul atașat:
https://help.maxbet.ro/articles/2801692-de-ce-contul-meu-este-blocat
În plus, vă sugerăm să citiți și Termenii și Condițiile de utilizare ai platformei:
https://www.maxbet.ro/ro/termsconditions/
Toate informațiile aferente acestei situații pot fi oferite de echipa de Suport Clienți Maxbet.ro, de aceea, vă sfătuim să trimiteti un email la support@maxbet.ro pentru detalii despre aceasta situatie.
Vă mulțumim că ne-ați contactat, o zi bună!
Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastră.
Dorim să vă informăm că pot exista mai multe motive pentru care o retragere este refuzată, cum ar fi necesitatea verificării contului cu un act de identitate, existența unui bonus cu rulaj activ în cont etc.
Dar pentru toate detaliile în acest sens, vă îndrumăm să contactați pe Chat echipa de Suport Clienți și ei vă pot oferi răspunsul exact.
Vă dorim o zi frumoasă!
Ne pare rău să auzim acest lucru.
Astfel de verificări sunt efectuate în conformitate cu legislația în vigoare, din motive de siguranță, pentru a ne asigura că toți clienții respectă termenii și condițiile Maxbet.ro
De asemenea, închiderea conturilor poate fi explicată prin mai multe motive, precum cele menționate în link-ul atașat.
Toate informațiile aferente acestei situații pot fi oferite de echipa de Suport Clienți Maxbet.roi, de aceea, vă sfătuim să trimiteti un email la suport@maxbet.ro pentru detalii despre aceasta situație.
Vă mulțumim că ne-ați contactat, o zi bună!
Apreciem că ați ales să ne contactați în acest sens.
Într-adevăr, astfel de verificări sunt standard în industrie și se efectuează conform legislației în vigoare.
Acestea se aplică atât pentru siguranța clienților în folosirea serviciilor oferite, cât și a tranzacțiilor, iar pentru o verificare corectă, documentele sau pozele trebuie să îndeplineasca anumite condiții.
Pentru toate informațiile necesare în acest sens, nu ezitați să contactați echipa de Suport Clienți a site-ului; ei vă pot oferi toate detaliile necesare cu privire la situația dumneavoastră.
În același timp, vă putem îndruma către pagina de Termeni și Condiții de utilizare ale platformei:
https://www.maxbet.ro/ro/termsconditions/
O zi bună!
Apreciem că ați ales să ne contactați.
Astfel de situații pot apărea în cazurile unui bonus activ în cont, când sunt necesare anumite documente pentru verificare, când este necesară o anumită depunere etc.
Acestea sunt câteva exemple, însă, pentru toate informațiile necesare, puteți contacta fără grijă echipa de Suport Clienți a site-ului.
De asemenea, vă îndrumăm și către adresa de email pentru informări în acest sens.
O zi frumoasă!
Vă mulțumim că ați ales sa ne contactați și dorim să vă informăm cu privire la astfel de bonusuri.
Fiecare ofertă primită are specificați anumiți termeni de utilizare.
În cazul în care o ofertă nu are Termeni și Condiții specifice, se menționeză faptul că aceasta este supusă Termenilor și Condițiilor Generale ale bonusurilor.
Vă ghidăm către punctul care subliniază situația de față, care se regăsește imediat după punctul 26, la secțiunea TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE - CADOURI:
https://www.maxbet.ro/ro/promotions/termeni-generali-bonusuri/
Pentru mai multe informații referitoare la acest aspect, și nu numai, vă îndrumăm către echipa de Suport Clienți a site-ului.
O zi frumoasă!
Vă mulțumim pentru contactul dumneavoastră.
Înțelegem situația întâmpinată și dorim să vă informăm că detalii despre astfel de situații ale bonusurilor, tranzacțiilor, și nu numai, se regăsesc Termenii și Condițiile platformei.
În ceea ce privește securitatea contului, vă sugerăm să vă asigurați că doar dumneavoastră aveți acces la acesta și datele sale.
Pentru îndrumare și detalii suplimentare, puteți contacta echipa de Suport Clienți a platformei.
Vă mulțumim!
Ne pare rău să auzim acest lucru.
Din motive de securite, sunt efectuate constant verificări asupra conturilor de joc, iar astfel de decizii sunt luate în conformitate atât cu Termenii și Condițiile de utilizare a platformei, cât și cu legislația în vigoare.
Astfel de practici sunt standarde în industrie, susținând și respectând jocul corect.
Pentru informații suplimentare, dorim să vă îndrumăm către Serviciul de Suport Clienți al platformei Maxbet.ro.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Ne pare rău să auzim acest lucru. În această situație, vă îndrumăm către echipa de Suport Clienți, la adresa suport@maxbet.ro.
Aceștia vă pot oferi informațiile necesare legate de situația întâmpinată.
Mulțumim pentru înțelegere, o zi bună!
Apreciem că ne-ați contactat și dorim să vă informăm că în cazul în care retragerile nu mai apar în așteptare, cel mai probabil acestea au fost procesate și acceptate de către noi, iar banii au plecat către bancă.
Procesul de transfer către bancă poate dura până la 3-5 zile lucrătoare.
Pentru informații concrete și complete, vă sugerăm să contactați echipa de Suport Clienți.
De asemenea, în cazul în care liniile telefonice sunt ocupate, veți găsi pe cineva disponibil pe chat sau pe email, între orele 09:00AM-01:00AM.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
O zi frumoasă!
Cel mai probabil, retragerea dumneavoastră a fost aprobată, iar banii au plecat către banca emitentă a cardului.
Procesul de transfer către card durează 3-5 zile lucrătoare.
Pentru un răspuns concret și informații suplimentare, puteți contacta oricând serviciul de Suport Clienți pe chat, email sau telefonic: https://www.maxbet.ro/ro/contact/
O zi frumoasă!
Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastră și ne pare rău să auzim ca ați avut parte de sesiuni nu prea norocoase.
Dorim să vă asigurăm că plățile sunt efectuate standard, iar jocurile functioneaza conform parametrilor si reglementarilor in vigoare.
Din păcate, returnarea sumelor depuse nu se poate realiza, acestea fiind efectuate cu acordul dumneavoastră.
Mulțumim pentru înțelegere și vă dorim mai mult succes pe viitor!
Ne pare rău să auzim acest lucru.
Pentru siguranța clienților și a serviciilor oferite, sunt efectuate verificări de rutină ale conturilor înregistrate pe platformă.
Există situații în care unele dintre acestea sunt închise în urma acestor verificări, iar totul este în conformitate cu Termenii și Condițiile de utilizare a platformei.
Dacă mai este nevoie de informații suplimentare, nu ezitați să contactați echipa de Suport Clienți.
O zi bună!
Vă mulțumim pentru raspunsul dumneavoastră.
Înțelegem punctul de vedere menționat și apreciem feedback-ul oferit.
Conform termenilor ofertelor, este descris faptul că există o limită maximă de câștig care poate fi acordată ca și urmare a îndeplinirii rulajului. Iar implicit, ce este peste această sumă nu va fi acordat.
Dacă mai este nevoie de informații suplimentare, nu ezitați să contactați echipa de Suport Clienți.
O zi bună!
Ne pare rău sa auzim acest lucru.
Periodic, sunt efectuate verificări de securitate asupra conturilor de joc înregistrate, iar în unele cazuri, se pot lua măsuri precum închiderea conturilor și/sau anularea câștigurilor.
Toate aceste măsuri sunt luate conformitate cu Termeni și Condițiile de utilizare ale site-ului.
Vă sugerăm să accesați următorul link pentru toate informațiile necesare în acest sens:
https://www.maxbet.ro/ro/termsconditions/
Iar pentru informații suplimentare, puteți apela la Serviciul nostru de Suport Clienți.
O zi bună!