Reclamatii
Se analizeaza

Retragere aprobata dar fara transfer fonduri

30 iulie 2021, 17:50
3

Salut, Ma vad nevoit sa imi fac cunoscita problema. Am o retragere aprobata pe site-ul mozzartbet pe care joc de cateva luni. Problema este ca desi am confirmarile lor pe cont si pe mail cum ca retragerea a fost aprobata, contul meu bancar nu vede incasarea de 3 zile lucratoare. Sunt mereu "pasat" de la un departament la altul si mereu in asteptare. Celelalte retrageri avute, sume de cateva sute de lei, au fost procesate cu succes si banii au ajuns in cont in urmatoarea zi lucratoare. Acum, retragerea este de cateva mii lei si de-odata avem probleme. Ce probleme? Nu stiu, nu imi ofera nimeni raspuns. Ce pot face pe cale legala sa imi recuperez fondurile? P.s. recomand tuturor sa evite acest operator. Multumesc pt suport,

Suma: 5494 RON
Comentarii
3
Update: banii in cont. Cred ca pana la urma banca cu care am colaborat a creat problemele. Raman sa joc la mozzart.
Update: mi--au redat dreptul de retragere. Am re-efectuat plata. Sper sa functioneze de data asta. Se pare ca motivul ar fi fost o eroare tehnica la portofelul on-line. Revin cu update.
Vin cu un update. Astazi, dupa 4 zile de asteptare, mi-au dat mail sa imi spuna ca retragerea nu a fost cu succes, desi in primul mail mi-au confirmat ca a fost facuta cu succes. Nu mi-au dat niciun moriv, si au si blocat dreptul meu la retragere.
Va spun din suflet sa evitati mozzart. Voi merge la ONJN cu reclamatie.