Reclamatii
Rezolvat

Speciala anulată!

14 martie 2021, 00:49
2

Bună seara, situatia mea este următoarea : Am depus astăzi niște bani la Superbet, peste 10000 RON, și m am jucat mai multe jocuri, printre care și jocul Lady s Lucky Charm Deluxe, pe bet de 30 RON mana, la un moment dat în în jurul orelor 19 10 am prins speciala, adică 3 bile pe bet de 30 de Ron pe spin, aparandu mi eroarea "se stabilește conexiunea cu serverul" apoi "reconectare" și special nu se reia. Am contactat serviciul relații clienți, am expus situația de mai sus și a rămas ca voi primi un răspuns. Problema este următoarea acea speciala putea sa îmi facă o plata de câteva sute de lei pana la zeci de mii de lei. Cine se face responsabil de pierderea mea efectiva? Menționez ca am folosit browserul Chrome și am șters fișierele de tip cookie, citind foarte bine, termeni și condițiile dintre mine și Superbet. Sunt un jucator care joaca mize și sume foarte mari, care își dorește sa fie echitate și corectitudine în joc. Eu am respectat toate condițiile impuse de ei, dar întrebare mea și a colegilor de breasla, casele de pariuri vor fi vreodată 100%100 transparente și corecte? Vreau cu sprijinul dvs sa trimit o reclamatie și către Oficiul Național al jocurilor de noroc, și unei instante de judecata competente.

Suma: 30 RON
Salut. Daca nu primesti raspuns de la Superbet poti trimite o reclamatie aici: relatii.publice@onjn.gov.ro
Buna ziua!
Am primit un răspuns evaziv, in care imi cer sa le spun exact ora si minutul, eu le am spus un intervat de la 10 minute, pentru ca nu pot stii cu exactitatea minutul si secunda.
Le am spus sa imi restituie doar depunerile, nu le am cerut un potențial câștig, care la acel joc pe miza 30RON, putea fii unul foarte mare.
Sper cu ajutorul dumneavoastră sa gasim o soluție amiabila pentru mine cat si pentru dansii.
Eu am înțeles ca este o eroare tehnica, dar asta nu inseamna ca depun bani la o casa de pariuri, care nu imi garantează o reluare a speciale in caz de defectiune tehica a dansilor. Eu am respectat T&C, mi am instalat Google Chrome, si am sters mesajele cookie cum recomanda dansii.
Adica stiti cum e, cand depui si le faci cash in e bine, cand ai o problema nu ii prea mai intereseaza.
Sper ca ONJN sa isi faca datoria daca cei de la superbet nu vor sa gasim o soluție amiabila.

Cu deosebita consideratie,
Alexandru
Copy the token