Răspuns primit în urma retragerii din 20 de fapt procesat in 20.01.2020 ora 23.46 . Am primit mesajul achitat . În mod regulat banii intrau instant având visa direct .
Dorimsa va informam ca retragerea a fost facuta pe 21.01.2021. Conform regulilor generale ale bancii, fiecare tranzactie este procesata de banca in minimul 2 zile lucatoare maxim 7 zile lucratoare, cu exceptia zilelor de weekend.
Avem rugamintea sa asteptati ca tranzactia sa fie procesata in conditiile bancii dumneavoastra emitente.
In cazul in care mai aveti nevoie de informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati!
Să am aceiași problemă . Am făcut o retragere pe 20.01.2021 ora 23.50 am fost anunțată că a fost achitat . Tot visa direct . Nici la ora aceasta nu am primit bani pe cont
Eu sunt in aceeasi situatie. Am efectuat ieri dimineata la ora 07:55 o retragere prin Visa Direct si nici acum nu am primit banii.
Am contactat echipa de support prin Live Chat de mai multe ori, insa de fiecare data am primit acelasi raspuns:
"Sunt intarzieri din partea procesatorului de plati la tranzactiile procesate prin Visa Direct, speram sa fie remediate in cel mai scurt timp posibil. Cel mai probabil in cursul zilei de astazi se vor aloca"
Ideea este ca mama a efectuat o retragere ieri pe la ora 16:00, tot prin Visa Direct si a primit banii in 30 minute pe card.
La mine s.au rezolvat 2 din 3 tranzactii acum o ora mi.au intrat banii. Cerele codul ARN ALE TRANZACTIILOR SI SUNA LA BANCA SI TRANSMITELE ACESTE CODURI
Am tot vorbit cu ei dar văd nimic concret miau spus că îmi vor trimite arn îl prin email. Dar ieri miau spus că plata sa efectuat cu visa direct acum îmi transmit că de fapt plata să făcut normal ... Sincer nici nu știu ce să mai zice
Dorimsa va informam ca retragerea a fost facuta pe 21.01.2021. Conform regulilor generale ale bancii, fiecare tranzactie este procesata de banca in minimul 2 zile lucatoare maxim 7 zile lucratoare, cu exceptia zilelor de weekend.
Avem rugamintea sa asteptati ca tranzactia sa fie procesata in conditiile bancii dumneavoastra emitente.
In cazul in care mai aveti nevoie de informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati!
Toate cele bune,
Echipa Superbet
Eu sunt in aceeasi situatie. Am efectuat ieri dimineata la ora 07:55 o retragere prin Visa Direct si nici acum nu am primit banii.
Am contactat echipa de support prin Live Chat de mai multe ori, insa de fiecare data am primit acelasi raspuns:
"Sunt intarzieri din partea procesatorului de plati la tranzactiile procesate prin Visa Direct, speram sa fie remediate in cel mai scurt timp posibil. Cel mai probabil in cursul zilei de astazi se vor aloca"
Ideea este ca mama a efectuat o retragere ieri pe la ora 16:00, tot prin Visa Direct si a primit banii in 30 minute pe card.