Reclamatii
Rezolvat
Sold ajustat si retragere refuzată.
20 noiembrie 2020, 09:46
4
Neseriozitate si bataie de joc.
Suma:
6900 RON
Din emailul primit de ei imediat dupa retragere pe data de 16, este de la sine inteles ca se stia ca nu sunt titularul de cont, asa ca de ce mai soliciti niste documente cand tu deja esti obligat de propriul regulament sa iei o decizie?Plus ca extrasul a fost trimis fizic, suplimentar redirectionat in format .pdf direct din aplicatia George, plus fotografii la detaliile contului bancar... tot din aplicatie si tot ce s-a cerut.
Iar pe lângă toate acestea, să îți minți clientul și să il duci cu zaharelul, de ce? Conform acestei decizii, daca depuneam 3000 de lei si se pierdeau nu era nici o problema, sa spunem ca faceam si alta depunere, la fel eram tratat? " Nu puteti sa retrageti ca nu e cardul dvs" dar sa depun pot...Sunt curios dacă se poate face ceva, aștept raspunsul dvs dar și un sfat dacă credeți că se poate merge în instanța având in vedere ca am apelurile inregistrate si tot ce s a discutat pe " live support'' salvat.
Depunerea a fost de 200 de lei, contul este pe numele meu, iar documentatia necesara si solicitată a fost trimisă( poze buletin, poze card fata-verso(cel cu care s-a depus. Titularul cardului de credit este mama mea. Irelevant.
Ulterior, pe data de 16, am efectuat o retragere de 6900 de lei tot pe cardul de credit cu care am depus,al mamei mele.
Am fost informat pe email ca din moment ce nu sunt titularul cardului de credit, pentru a primi aprobarea retragerii sa le trimit un extras de cont care sa arate numele titularului, data si id-urile celor doua depuneri facute către ei.
În tot acest timp am fost învârtit intre cei trei angajati de-ai lor, Maria, Adina și Răzvan.
Între timp, pe data de 17 am citit termenii si conditiile lor unde am observat ca metodele de depunere sa fie aceleași cu numele posesorului de cont pe platformă. Asa ca am apelat serviciul de relatii cu clienti Stanleybet unde am discutat cu un anume Răzvan( singurul pot spune care a fost capabil sa poarte o discutie unde sa nu abereze).I-am menționat singur ca metoda de depunere folosită este a unui membru din familie, iar dânsul dupa ce a discutat cu colegii de la departamentul acreditat mi-a transmis că atâta timp cat se prezinta documentele solicitate si prin ele se arată că titularul de cont a fost de acord sa depun nu exista niciun fel de problema( extrasul fizic de cont se scoate doar de catre posesorul contului).
În urma discutiilor avute cu el am stat linistit si am asteptat sa primesc banii constient fiind ca documentele sunt reale, ca am avut acordul de a depune si ca nu a fost nimic fraudulos la mijloc. Pe data de 18, am luat din nou legatura cu serviciul lor de live support unde am luat legatura cu Maria, unde dupa verificarea contului de joc mi-a transmis ca sunt in regula si sa astept procesarea tranzactiei.
Pe data de 19, discut cu Adina care solicita departamentului care se ocupă cu retrageri sa trateze retragerea cu prioritate, pe la 2 sun din nou la ei, mi se comunică ca totul este in regulă si să astept ca in cursul zilei de astazi se va face transferul iar dupa totul depinde de bancă.
Astăzi, in data de 20, primesc email cum că fondurile au fost ajustate iar tranzactia refuzată pe motiv ca am folosit o metoda de depunere ce nu imi aparține.
Pe scurt, probleme f mari de comunicare intre angajati, bataie de joc, drumuri la banca facute inutil. Daca faceam o depunere de 6900 de lei nu existau probleme de genul.
Mentionez ca am toata conversatia salvata iar apelurile inregistrate, de unde reiese ca am fost aburit de catre angajatii acestei platforme, mintit si luat in bataie de joc desi nu am facut nimic ilegal.