stanley bet refuza sa trimita banii
Pe am hotarat sa joc o mica suma de bani la slot-uri online. M-am logat la stanleybet, am facut un depozit de 150lei si mi-au dat un bonus de 100%. Am rulat banii de 30 ori asa cum cereau ei, respectiv 4500ron rulati si am castigat la final 2100ron pe care am dat sa ii retrag. Aici a inceput tactica de furat bani a lor. Mi-au cerut poze dupa CI+card si tranzactie. Le-am trimis tot, cardul e card virtual pe care nu apare numele meu, le-am pus telefonul cu contul bancar in care se vad cardurile fizic+virtual si cardul fizic pe care se vede numele meu clar, alaturi, ca sa vada ca este contul meu, le-am trimis si poze cu tranzactia in care apare numele si adresa. Apoi au inceput sa ceara documente care nu exista si nu se pot genera, pdf in care sa apara si numarul cardului (nu apare asa ceva in extrasul de cont) si numele pe cardul virtual ??? cum sa fac asa ceva ? banca nu imi ofera optiunea sa scriu numele pe el. In pozele pe care le-am trimis se vede clar ca sunt posesorul contului, confirmat cu cardul real care apare langa cel virtual si in cont, si pus alaturi de telefon in poza. Pur si simplu cer documente care nu exista si nu se pot genera. Va rog sa ma indrumati cum sa fac plangere la ONJN, ANPC si politie, ca nu am de gand sa le las lor banii castigati. Va multumesc.
Au specificat ca nu si-au exprimat niciodata refuzul de a efectua tranzactia, totusi prima retragere a fost REFUZATA ! asta nu este refuzul de a efectua tranzactia ?? In acest caz, de ce spui in raspuns ca nu ai refuzat tranzactia ?
Au specificat ca s-a rezolvat in 4 ore, dar eu am incercat doua zile sa scot banii respectivi si mi-au tot cerut poze si documente, unele DE MAI MULTE ORI ! pur si simplu cereau mereu acelasi lucru, si cand le ziceam ca le-am trimis deja, verificau si vedeau ca da, le-au primit deja, si ma tot tineau in asteptare cu "o sa verifice colegii si or sa va contacteze pe mail".
Au incercat doar sa traga de timp si sa ma demoralizeze, exact cu scopul de a juca banii. Pozele clare nu le-au fost de ajuns, ei au vrut pdf-uri si alte lucruri care nu se pot obtine. Cum de au acceptat banii de pe card fara nici o verificare si i-au primit din prima, daca nu era cardul meu, daca era furat ?? nu e mai important sa verifici ca banii sunt ai jucatorului decat sa verifici ca ii dai lui personal banii inapoi ? Dar ghinionul lor, cu 150lei le-am luat 2100lei si nu o sa mai calc niciodata pe la ei.
Niste jegosi, nu stiu cum or fi ceilalti, dar nu recomand nimanui sa joace la stanleybet din cauza experientei mele.
Poate era frumos sa mai tina banii sa le vina si niste controale ANPC, care, se stie ca nu pleaca fara bani odata veniti...
Eu cred ca exact interventia legalbet.ro a fost cea care i-a convins sa elibereze banii, de aceea singurii care merita multumiri sunt legalbet.ro.
"Bună ziua,
Vă mulțumim că ați transmis această sesizare către noi. Am verificat astăzi istoricul acțiunilor atât ale clientului, cât și ale colegilor noștri de la suport. Așadar, mai jos găsiți răspunsul nostru la această sesizare.
Pentru efectuarea unei retrageri, din motive legale și de securitate, suntem obligați să cerem clientului următoarele: o copie după actul de identitate, o copie după cardul bancar și un extras bancar care confirmă că acel card aparține deținătorului actului de identitate. Într-adevăr, în cazul cardurilor bancare virtuale, suntem obligați să facem verificări adiționale, fapt care presupune acțiuni suplimentare și timp de procesare mai lung.
În cazul clientului cu numele de utilizator dantopnet menționăm că nu ne-am propus și nu ne-am exprimat niciodată refuzul de a efectua tranzacția de retragere. Am întreprins niște pași legali pentru validarea identității clientului și cardului virtual pe care ni le-a furnizat. Veridicitatea identității clientului dantopnet a fost verificată în 4 ore. Mai exact, ultimul fișier a fost transmis de către client la ora 15:13, iar cererea de retragere a fost aprobată la ora 19:17 în aceeași zi, pe 7 septembrie 2020. Doar 3 minute mai târziu, la ora 19:20, tranzacția de retragere a fost efectuată de către noi.
Din păcate, timpul de procesare a tranzacției durează în fucție de condițiile operaționale ale băncii la care deține clientul cardul său. Nu putem nicicum influența timpii de procesare a tranzacției.
O după-amiază liniștită vă dorim,
Echipa Stanleybet"
Le multumim si noi celor de la Stanleybet pentru operativiotate in rezolvarea problemei!
Ei o sa mearga robotic pe ideea ca nu le-am trimis poza cu cardul pe care sa apara numele meu. Nici nu am cum, e un card virtual in contul meu bancar, nu apare nici un nume pe el pentru ca nu este un card fizic.