Refuz/eroare retragere
Salut. Am intampinat si eu o problema cu aceasta casa de pariuri. Am o suma de bani si nu o pot retrage(din ce am vazut nu sunt singurul care are eroarea respectiva). Am luat legatura cu un reprezentant chat si, ce sa vezi, trebuie sa imi reverific contul. Am zis ok. Trimit documentele, sa dureze la fel cum a fost prima data cand am verificat contul. Soc. Documentele sunt la departamentul abilitat, dar au prea multe documente de verificat(probabil ca au incercat la prea multa lume faza asta, nu stiu). Nu este prima retragere, dar cu siguranta va fi ultima. Oamenii lor de la chat sunt slab pregatiti, bine, probabil nici nu au voie sa zica ceva. Am zis sa incerc aici sa fac o reclamatie, daca nu se reuseste nici asa,in maxim 48h o sa fac sesizare si la onjn. Atasez si discutia cu reprezentantii lor si contul(verificat si fara bonus activ). Se pare ca nu ma lasa sa uploadez decat 3 poze( am restul conversatiei in caz ca este nevoie de ea). Multumesc anticipat. Ps. Eroarea este" canu sunt eligibil pt retragere si sa iau legatura cu ei".
Apreciem că ați ales să ne contactați în acest sens.
Astfel de verificări sunt standard în industrie și se efectuează conform legislației în vigoare.
Acestea se aplică atât pentru siguranța clienților în folosirea serviciilor oferite, cât și a tranzacțiilor.
De asemenea, documentele sunt verificate de către departamentul de securitate în oridenea în care sunt primite. Când volumul de documente este foarte mare, este posibil ca procesul de verificare să dureze mai mult.
Contul dumneavoastră a fost complet verificat iar retragerea a fost aprobată.
Vă mulțumim că ne-ați contactat, o zi bună!