Reclamatii
Rezolvat

Validare gresita si lipsa unui raspuns la sesizari

12 februarie 2020, 17:33
2

Ieri plasam pariuri live pe platforma si am avut si cateva castigatoare. Dupa ce am epuizat banii din cont am luat o pauza ca apoi sa vad ca am soldul cu minus deoarece unul din biletele castigatoare a primit o cota de 1 acordatat incorect atata timp cat si ei pe site afiseaza scorul care face ca pariul meu sa fie castigator. Drept urmare am facut sesizare pe email si ieri si azi cu poza care arata ca ei redunosc unn scor dar mie imi valideaza dupa alte considerente doar de ei stiute. Acum am contul cu minus si nu pot depune pana nu se rezolva problema dar ideea este ca refuza sa imi dea o esplicatie pe email iar nr de telefon nu am gasit functional.

Iata raspunsul primit de la Casa pariurilor:
"Bună ziua,

Situația sesizată de jucătorul dvs. Era cunoscută de colegii de la Relații cu Clienții. Userului Zaaar11 i s-a modificat pariul în cont în cursul zilei de 12.02. Există corespondență pe mail cu dumnealui în acest sens.

Oricum, având în vedere istoricul său, am decis să-I acordăm un bonus de 100% până la 100 RON la următoarea depunere, lucru pe care vă rugăm să-l i-l aduceți la cunoștință. Singura condiție e ca imediat după depunere să contacteze Suportul (Relațiile cu Clienții) pe chat/email pentru a I se acorda bonusul respectiv.
De asemenea, vă rugăm să precizați că volumul de mailuri primite la Suport este foarte mare și de aici apar întârzierile în rezolvarea aceastor cazuri. De câteva luni, Casa Pariurilor are disponibil și chat-ul, pe care invităm pe toți clienții să-l folosească cu încredere.

Mulțumim pentru sesizare și spor în continuare! "
Buna ziua. Am trimis si noi catre casa de pariuri sesizarea ta. Asteptam un raspuns!
Copy the token