Reclamatii
Rezolvat

Retragere Casa Pariurilor

12 februarie 2020, 12:46
9

Retragere pe card din data de 10/02/2020. Retragerea este in trimis email raspuns automat al robotului:" Din cauza volumului mare de retrageri suntem in intarziere cu procesarea platilor! Am mai avut probleme cu ei anul trecut si nu mi-a fost invatatura de minte!Companie care nu respecta nici un regulament si isi bate joc de clientii lor asa cum vor ei! poate poti rezolva ceva..

Ti au intrat banii ?
Buna ziua. Am luat legatura cu cei de la Casa Pariurilor si ne-au transmis rugamintea sa trimiteti sesizarile pe chat, pentru a fi solutionate mai operativ. Multumesc.
Buna legalbet ..pe chat unde? Singura solutie de a comunica cu ei pe care o stiu este adresa lor de email, telefon neavand
Iata raspunsul primit:
"Bună ziua. Sunt două variante:

1. De pe desktop – userul trebuie să fie logat în contul său și să intre în e-portofel. Undeva în partea dreaptă jos există o iconiță cu AJUTOR. De acolo se poate discuta pe chat
2. Din aplicația Casa Pariurilor de Sportsbook (pariuri) – în dreapta sus, aceași iconiță pe care scrie Ajutor." Bafta si tine-ne la curent cu rezolvarea problemei!
Comentariul a fost editat
Sincer am verificat si vorbesc prostii din pacate...nu exista asa ceva la CP.au doar un buton ajutor care te duce la intrebari frecvente.atata tot.
Am verificat optiunea de live chat si functioneaza...De pe desktop – userul trebuie să fie logat în contul său și să intre în e-portofel. Undeva în partea dreaptă jos există o iconiță cu Live chat. Nu de la butonul Ajutor, cum mi-au zis! De acolo se poate discuta pe chat...
Am reusit si eu pana la urma sa dau de chat..mi s-a spus ca plata a fost facuta..totul depinde de banca si procesatorii de plati.Am mai trait odata experienta asta.Fac ce vor ei pana la urma
Mi-au spus despe existenta unui chat. Ma interesez si revin.
Copy the token