Reclamatii
Rezolvat

Retragere

11 februarie 2020, 17:57
9

Am castigat de lei si am retras in . In am scris un email pentru CP,si am intrebat cate zile e o retragere, am primit raspunsul si a scris ca 2-7 zile lucratoare,dar se poate prelungi pana 10 zile lucratoare. Am asteptam pana dar nu a venit banii pe cardul meu,am scris email ca banii nu a venit.A scris ca este necesar sa trimesc un extras de cont de la pana in prezent(). Am trimis extrasul de cont,si pana acuma nu a venit banii,am scris inca emailurile ca nu a venit banii, si raspunsurile este: "Vă informăm că situația dumneavoastră este înaintată către departamentul abilitat și o să revinim către dumneavoastră în momentul în care o să avem un răspuns de pe adresa de email ."

Cea mai rea casa de pariuri care am întâlnit-o vreodată
Buna ziua! Ei a trimis banii pe contul meu de lei,dar eu am dat cardul meu de euro,si eu nu vad contul meu de lei online.Am vorbit cu bancul si banii e in contul meu.Multumesc mult pentru raspunsuri si ajutare!
Cu placere! Numai bine!
Comentariul a fost editat
Buna ziua!Am scris pe chat. Si pe chat si la email asta scrie..departamentul abilitat ..de la 2 luni 😄
Comentariul a fost editat
Asta a fost recomandarea lor la email-ul pe care l-am trimis: incurajati-i pe pariori sa scrie pe chat pentru a rezolva problemele mai operativ. Ce se mai poate spune?
Bună ziua. Cei de la Casa Pariurilor recomanda sa luati legatura prin chat, pentru rezolvarea mai operativa a problemelor. Iata cele doua două variante pentru a lua contact pe chat:

1. De pe desktop – userul trebuie să fie logat în contul său și să intre în e-portofel. Undeva în partea dreaptă jos există o iconiță cu Live chat. De acolo se poate discuta pe chat
2. Din aplicația Casa Pariurilor de Sportsbook (pariuri) – în dreapta sus, aceași iconiță pe care scrie Ajutor.
Am scris pe facebook chat,si am primit raspunsul asta(cred ca e automat): Salut Szabó ! Mesajul tău este important pentru noi. Te rugăm să ne trimiți un mail la suport@casapariurilor.ro cu situația pe care o întâmpini. Mulțumim!
Incercati sa trimiteti si pe chat sesizarea, cei de la Casa Pariurilor ne-au transmis ca e un mijloc mai rapid de solutionare a sesizarilor.
Buna seara. Sunt destul de multe reclamatii cu acest subiect de la Casa Pariurilor. Din pacate, departamentul lor de relatii cu clientii nu este receptiv, nu primim nici noi raspunsuri la sesizarile facute. O sa trimitem din nou, si pentru acest caz, dar intarzierea despre care vorbiti este deja foarte mare. Va sfatuim sa luati in calcul si sesizarea ONJN in aceasta speta.
Copy the token