Reclamatii
In afara competentei
Retragere Casa Pariurilor
2 octombrie 2019, 22:59
57
4 Retrageri in data de 27/28/29/30 septembrie . Retrageri acceptate de CP , dar nimik in contul de la BT . Suma totala 8900 lei. Nesimtiti ! Incerc sa sun la ei dar nici telefon functional nu au . Prin email m-au aburit ca e de la procesatorul de plati cu care lucra banca.
Am din data de 19 sept 2 retrageri. Deja nici la email nu se mai obosesc sa raspunda. Daca din data de 19 sept nu au fost in stare sa remedieze problemele,nu stiu cata incredere sa mai am ca vom putea recupera sumele. Telefonul l-au deconectat, la agentiile de cartier te trimit la plimbare, in sensul ca toate reclamariile sunt rezolvat doar pe email. De ce nu exista o pozitie oficiala a companiei? Este totusi una serioasa, acreditata. Singura sansa sa-i actionam in instanta. Daca se mai aduna cativa dintre voi, cei cu probleme, luni contactam un avocat pentru 500 de lei si ii actionam in instanta. Alta solutie de rezolvare din pacate nu vad.
Am discutat cu cineva care se pricepe mai mult ca noi si zice ca un avocat ne ajuta foarte mult. Costa undeva la 500-1000 de lei si ne sustine in instanta. Daca ne adunam cativa, o sa fie o suma mica de persoana. De rezolvat sigur rezolvam. Dar daca stam doar sa ne plangem pe unde apucam, nu rezolvam nimic.
Solicitarile jucătorilor de retragere de fonduri prin intermediul transferului bancar, din contul virtual sunt verificate și aprobate de către CasaPariurilor. Timpul de procesare al solicitărilor de retragere de fonduri include atât timpul de procesare de către serviciul intern al Organizatorului cât și timpul de procesare al băncilor și / sau al procesatorilor de plăti. Durata medie de procesare a unei solicitari de retragere de fonduri poate dura pâna la 10 zile lucrătoare, fără ca aceasta să constituie o perioada de referintă. În cazul în care suma nu este vizibilă în contul dumneavoastră în termenul menționat, avem rugămintea să reveniți cu un e-mail în care să faceți dovada acestui lucru. Spre exemplu, un extras de cont detaliat de la banca emitentă contului dumneavoastră din momentul în care a făcut solicitarea de retragere până în momentul transmiterii e-mailului.
De asemenea, vă informăm că dumneavoastră puteți efectua o cerere de retragere și prin intermediul cardului bancar folosit la depunere. Aceasta poate fi vizibilă în contul bancar într-o perioadă cuprinsă între 2-7 zile lucrătoare, fără ca aceasta să constituie o perioadă de referință.
În cazul în care solicitarea de retragere nu a ajus în contul bancar vă recomandăm să așteptați termenul specificat în acest email.
Vă mulțumim pentru înțelegere."
Cat despre situatia actuala, se va rezolva, doar ca exista o intarziere.
"Vă mulțumim pentru interesul acordat serviciilor CasaPariurilor.Vă informăm că în momentul de față există întârzieri la efectuarea retragerilor prin intermediul transferului bancar. Vă informăm că toate cererile de retragere înregistrate prin intermediul transferului bancar vor fi atribuite conturilor bancar, însă cu o mică întârziere.Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.Vă mulțumim pentru înțelegere."
Chiar le-am trimis celor de la ONJN acest link pentru a vedea cate sesizari sunt pe aceasta tema.
Oare au inceput sa aibe probleme? Nu am avut niciodata nemultumir cu ei. In relatiile trecute, banii au intrat a doua zi dupa retragere, fara probleme.