Reclamatii
In afara competentei

Retragere online

11 septembrie 2018, 20:36
3

De 3 zile incerc sa fac o retragere si de fiecare data sunt refuzat pe motiv ca trebuie sa mai adaug alte documente. Mentionez ca dupa ce am depus tot ce mi s-a cerut si tot nu mi s-a aprobat retragerea, nu mi se mai raspunde la mail iar pe whatsapp mi se spune ca sa astept pana verifica colegii!!! Consider ca atitudinea dvs. denota lipsa de respect fata de clienti si singurele optiuni sunt OPC-ul sau plangerea la politie ba chiar o actiune in instanta chiar daca suma e una modica!

Comentariul administratorului
Pariorul care a reclamat aceasta situatie nu a mai raspuns solicitarilor noastre.
salut - am primit raspuns de la ei. Se pare ca sunt ceva probleme cu banca si tipul de card, dar de va rezolva. Cei de la Superbet inteleg ca ti-au comunicat deja ce pasi trebuie urmati.

Ne poti spune despre ce suma este vorba?
Salut!
Ai inteles gresit menirea noastra - noi nu suntem Superbet, ci suntem aici sa te ajutam daca ai o problema cu Superbet 😉
Ne spui care e problema, iar noi incercam sa luam legatura cu ei pentru a te ajuta sa iti rezolvi situatia.
Ca atare, acum am luat legatura cu ei si asteptam sa ne ofere si noua un raspuns.
Ce iti pot spune este ca, in general, daca este vorba de prima retragere pe care o faci la ei, dureaza un pic mai mult verificarea documentelor.
Comentariul a fost editat
Copy the token