Reclamatii
In afara competentei

Greseala cui?

8 noiembrie 2017, 17:50
1

Buna seara, In data de 07 am pus 4 bilete la loto polonia pentru extragerea din data 07 de la ora 15:00 Astazi am fost sa revendic castigul dupa un bilet dar, cand mi a fost scanat biletul s-a descoperit ca el era pentru extragerea din data 08 de la ora 15:00. Acum s-a descoperit ca doamna gresise 2 bilete pt ca le pusese pentru extragerea din 08 in loc de 07 , lucru recunoscut si de ea. Mi-a spus ca imi va da banii din buzunarul ei pentru ca a gresit si mi s-a spus sa revin la agentie astazi 08 la ora 17:00 pentru a mi da banii ( lei). La agentie cand am fost era si sefa si mi a spus ca nu imi da nimic ca nu e vina angajatei ci vina mea, cu toate ca angajata recunoscuse initial ca a gresit si va trebui sa imi dea castigul din buzunarul ei. Cum se va solutiona aceasta problema? Isi recunoaste greseala angajata dar cu toatea astea sefa sustine ca nu e vina ei.

Cam orice casa de pariuri are in regulament specificat ceva de genul "După acceptarea unui pariu, jucătorul nu va avea dreptul să opereze modificări asupra
biletului. În acest sens, jucătorul este obligat, în interes propriu, să verifice datele de pe bilet, iar în cazul în care constată existenţa unor date eronate, poate solicita remedierea acestora, respectiv stornarea/anularea biletului în cauză, în cel mult 10 (zece) minute de la emiterea biletului dar nu mai târziu de începerea primului eveniment de pe bilet." Astfel, poti spune ca ai obtinut doar o victorie morala prin faptul ca angajata si-a recunoscut greseala, insa nu este absolut nimic de facut, doar mai mare atentie din partea ta data viitoare, sunt banii tai in joc ai toate motivele sa verifici biletul dupa ce l-ai jucat!
Copy the token