Reclamatii
In afara competentei
Reclamatia #2000146 pentru Admiral din
17 iulie 2017, 16:01
8
Mi-am facut cont acum 3 zile, am trimis actele necesare, dar contul nu s-a creditat. Le-am trimis un mail in care i-am intrebat daca mai trebuie sa trimit sau sa modific ceva si mi-au raspuns: "Problema se va solutiona in cel mai scurt timp posibil. Va multumim pentru rabdare." Nici pana la ora actuala nu s-a schimbat ceva.
Am inteles ca ai incarcat doar documentul de identitate, care a fost validat imediat.
Nu e suficient insa, trebuie si o factura de utilitati/ extras de cont bancar, facturi de comenzi online de la marile magazine, in care sa fie specificate detaliile: Nume complet, adresa actuala completa de resedinta, care sa corespunda cu adresa mentionata in cont si sa fie vizibil emitentul documentului, (acesta sa nu fie mai vechi de 3 luni).
Apoi, in termen de 48 de ore este validat si acest document si iti va fi creditat bonusul de 200 RON.
Rezolva si cu asta si tine-ne la curent, te rog.