Reclamatii
In afara competentei

Reclamatia #14321226 pentru Winmasters din Alexander88

5 iulie, 16:05
4

După ce am jucat la doua jocuri sle acestei case de pariuri   am acumulat un câștig de 280 000 Ron din prostia de a face mai mulți aproape iam pierdut ... am jucat un joc pe o miza de 1200 Ron am câștigat 200 000 Ron  iam retras în transe de 9000 de Ron pe data de 25 și 26  pana pe data de 01 07 2024 nu mi sau virat nici un ban am întrat în cont gen ca am primit niște rotiri moca sa joc sa treacă timpul în timpul jocului mau dat afara din cont miau restricționat accesul la cont miau anulat toate retragerile și au pretins  ca am depășit limita de câștig  într-o zi menționez ca dacă u ai limita de câștig de ce lași sa se câștige atat ?  Miau anulat bani și miau lăsat 37   Ron  oare este corect se poate face ceva în cazul asta,  mi sa șters istoricul cazinoului am încercat prin mail și telefonic sa fac o reclamație la cei de la onjn și nu am dat de ei , luni am sa ma duc fizic la dansi cu toate pozele de la câștig anulari de retrageri și bani  și discuțiile care leam avut cu cei de la care miau blocat accesul la chat mail și telefon 

Suma: 200000 RON
Salut! Ai mai reușit să rezolvi ceva? Mă aflu într-o situație identică! 
Intr-adevar uneori platforma nu este functionala, insa in acelasi timp puteti trimite un email la adresa relatii.publice@onjn.gov.ro specificand cand mai detaliat situatia avuta + furnizand urmatoarele date:
- Numele reclamantului;
- Date de contact (adresă poștală, e-mail);
- Adresa și denumirea sălii de jocuri/de pariuri;
- Data la care petentul a jucat;
- În cazul în care este vorba despre o sesizare care privește o sală de aparate slot-machine, petentul trebuie să precizeze la ce aparat a jucat;
- Dacă reclamația vizează o agenție de pariuri, reclamantul trebuie să transmită o copie sau o fotografie a biletului/biletelor de pariuri;
Am tot încercat și nu funcționează am încercat după telefon dacă imi puteți confirma ca merge am sa mai încerc va mulțumesc pentru raspuns
Buna ziua! Intr-adevar pare o situatie foarte complicata iar din moment ce ati incercat deja sa rezolvati cu operatorul Winmasters, insa fara niciun succes, singura varainta ramasa este sa va adresati celor de la ONJN. Puteti deschide o petitie aici https://www.portal.onjn.gov.ro/ daca folositi browserul Microsoft Edge si mergeti la rubrica Petitii -> Petitie noua puteti completa direct acolo un formular si veti primi un numar de inregistrare. Pentru o perioada cei de la ONJN vor analiza situatia iar apoi vor reveni cu un raspuns final.
Copy the token