Winner
Am incercat de pe data de 18-10-2022, mai exact marti , sa scot bani din cont pe card , eu având deja contul validat , apoi mi s au solicitat alte documente pentru a mi se aproba contul si implicit retragerea ! De atunci si pana astazi mi s au solicitat documentele , extras de cont (PDF) , selfie cu buletinul , cu cardul bancar , cu factura de utilități si etc , le am trimis pe toate , apoi din zi in zi mi am vorbit cu cei de pe Chat si ma tot puneau sa astept , retragerea mi se refuza din nou iar apoi mi se tot solicitau aceste documente pe rand , eu trimițându-le deja pe chat ! Iar astazi ma asteptam sa mi se aprobe contul si retragerea , vorbim si cu cei de la servici cu clienți , mi au spus sa astept , iar apoi primesc mesaj cu email de le ei , contul dumneavoastră a fost inchis ! Cu o suma deloc de înglijat , fiind politicos cu cei din chat si la telefon ! Având rabdarea foarte multă . Cum imi pot primi banii inapoi ?
Ce este de facut pentru a imi recupera contul si banii de pe el ?