Reclamatia #14150361 pentru Stanleybet din Cucos10
Buna seara mi am deschis cont la Stanleybet ,verificat aprobat cu buletin card și factura de utilități am retras suma de 42000 iar dupa am fost sunat pentru verificări am verificat datele cu doamna de la stanleybet precizez sunt titularul de cont card,buletin,facturi, am mai comunicat cu chatul între timp ,totul este perfect sunt doar niște verificări de rutina , am sunat la relații cu clienții mi sa spus ca sunt doar verificări, iar vineri am primit un email cu închiderea contului conform ART 8 ce presupune folosirea contului de mai multe persoane ceva eronat de la ei deoarece nu au dorit sa îmi vireze banii atâta timp cât au vb cu mine despre datele de contact datele de pe card absolut orice iar ei au spus ca banii nu ii voi mai primi… nu știu, ce pot face cel mai bun este un avocat și dat in judecată ei nu am cum sa câștige atâta timp cât tot timpul au vb doar cu mine … cardul meu buletinul meu factura de la casa pe numele meu depunerile făcute de mine cu confirmarea băncii,am depus cu același card am retras pe același card am deja o săptămâna de când nu pot intra in posesia banilor. Va mulțumesc anticipat Mihai popov