Nicio postare deocamdata
Bloguri
Nicio postare deocamdata
Comentarii
Nicio postare deocamdata
Reclamatii
suma din cont nerestituita
In afara competentei
în data de 17.042023 m-am autoexclus din superbet. Conform procedurii instituției în cauză, în urma autoexcluderii, este necesar a se transmite pe email, pe,, suport@superbet.ro,, un IBAN al unui cont bancar și un extras de cont al acestui cont, pentru restituirea sumei aflate în cont la momentul autoexcluderii... ceea ce eu am făcut întrutotul. din data de 17.04 și până astăzi 25.07 nu numai ca nu mi-au transferat banii dar mai mult, ma scanează cu obligativitatea prezentării unui card, cu are as fi făcut o plata.. acum nu știu cât timp. eu, acest card nu îl am, probabil ca, dacă l-am avut la un moment dat, acesta a fost dezactivat, pentru ca nu am asa ceva. rog insistent, ajutați-mă. ps. în ziua în care m-am autoexclus, am făcut depunere de 7000 ron. toți banii pe care i-am avut. în Ziua respectiva
Rezolvat
am rugamintea de a interveni pe langa Superbet, numele de utilizator declarat aici, astfel incat sa imi fie deblocat contul. Mentionez ca, totul a incept de la e-mail primit pe 01.02 si de atunci , eu raspund cu documentele cerute , de fiecare data mi se raspunde ca se mai doreste inca ceva. ideea ceste ca acum mi se cere datelw unui card despre care eu nu stiu. in acelasi timp, am rugat a se lua la cunostinta ca eu folosesc un singur cartd bancar, pentru care am dat datele necesare. in caz ca nu se rezolva nimic, va rog sa ma ajutati cu enumerarea pasilor de urmat pentru dezactivarea contului. probabil ca aceasta se doreste din moment ce, negresind cu nimic, ma tot sicaneaza cu diverse. multums c fru,mos si sper sa am reusita cu dumneavoastra
Pariaza la