Așa cum ați fost informat deja, restricțiile impuse vor rămâne pe contul dvs. de joc până la comunicarea prin email a motivului ales pentru închiderea definitivă și irevocabilă a contului dvs.
Si am primit acest email al carui continut contravine legii in vigoare si le-am dat cu alineat si articol ,mai mult ei spun ca trebuie sa aleaga motivul Nui problema ca si licenta lor poate fi ridicata pentru un motiv care nu l-am spus inca , asta inca cazul ca scapa doar cu o amenda pentru suspendarea contului si regulamentele interne neconforme cu legea
Sper sa se auda si la ONJN ! Regulamentele interne trebuiesc corectate si facute in conformitate cu legea in vigoare .Dar se pare ca pe fiecare platforma se danseaza dupa propria muzica Sa nu mai spun ca mie mi-au sters si niste pariuri mai vad doar mizele - si asta inca se controleaza ...controleaza ei ...da platforma ...ca au zis ca daca vreau sa stiu ceva anume am id-ul pariului si sa il spun lor ca imi zic ei care era meciul ...serios ? Mie unul mi se pare penibil raspunsul lor (al platformei) ,dar sunt curios de raspunsul celor de la ONJN..inca il astept...
Dati-mi voie sa va contrazic va rog
Organizatorul de jocuri de noroc la distanță poate proceda la suspendarea sau închiderea contului de joc al unui jucător, cu înștiințarea imediată a acestuia, în două situații distincte:- încălcarea de către jucător a dispozițiilor legale; sau- încălcarea regulamentului de joc al organizatorului de jocuri de noroc.În situația în care organizatorul suspendă transferurile de la sau către contul jucătorului în oricare dintre ipotezele prevăzute mai sus , decizia justificată însoțită de documentația aferentă va fi adusă la cunoștința jucătorului. O copie certificată pentru conformitate cu originalul a deciziei se va trimite ONJN în termen de 3 zile lucrătoare.ps.doresc sa va macar i casa de pariuri care a depus o astfel de declaratie la ONJN in termenul legal...mai mult ... Organizatorul de jocuri de noroc trebuie să pună la dispoziția jucătorului o facilitate care să îi permită acestuia să solicite o excludere temporară sau permanentă din joc sau întreruperea accesului la joc pe o perioadă prestabilită de maximum 7 zile. Organizatorul de jocuri de noroc la distanță, respectiv reprezentantul autorizat păstrează un registru al jucătorilor care au solicitat excluderea permanentă sau temporară ori întreruperea accesului la jocul de noroc, pe care îl prezintă, la cerere, organelor de control. Un jucător care este înregistrat în registrul prevăzut mai sus poate solicita radierea sa din acest registru numai după expirarea unui termen de 6 luni de la înscrierea sa în registrul respectiv. Intrebarea de 10 puncte!? Are vreo casa de pariuri din romania in regulamentul intern asa ceva sau toate incalca legea cu buna stiinta?Ps. Mai am cativa asi in mânecă si sa nu creada ei ca regulamentele lor interne sunt legi .Nu Nu !.Momentan am aruncat si eu unei casei de pariuri legile sub nas si se fac ca controleaza de vreo luna.
Si am primit acest email al carui continut contravine legii in vigoare si le-am dat cu alineat si articol ,mai mult ei spun ca trebuie sa aleaga motivul
Nui problema ca si licenta lor poate fi ridicata pentru un motiv care nu l-am spus inca , asta inca cazul ca scapa doar cu o amenda pentru suspendarea contului si regulamentele interne neconforme cu legea
Sa nu mai spun ca mie mi-au sters si niste pariuri mai vad doar mizele - si asta inca se controleaza ...controleaza ei ...da platforma ...ca au zis ca daca vreau sa stiu ceva anume am id-ul pariului si sa il spun lor ca imi zic ei care era meciul ...serios ? Mie unul mi se pare penibil raspunsul lor (al platformei) ,dar sunt curios de raspunsul celor de la ONJN..inca il astept...
Organizatorul de jocuri de noroc la distanță poate proceda la suspendarea sau închiderea contului de joc al unui jucător, cu înștiințarea imediată a acestuia, în două situații distincte:- încălcarea de către jucător a dispozițiilor legale; sau- încălcarea regulamentului de joc al organizatorului de jocuri de noroc.În situația în care organizatorul suspendă transferurile de la sau către contul jucătorului în oricare dintre ipotezele prevăzute mai sus , decizia justificată însoțită de documentația aferentă va fi adusă la cunoștința jucătorului. O copie certificată pentru conformitate cu originalul a deciziei se va trimite ONJN în termen de 3 zile lucrătoare.ps.doresc sa va macar i casa de pariuri care a depus o astfel de declaratie la ONJN in termenul legal...mai mult ...
Organizatorul de jocuri de noroc trebuie să pună la dispoziția jucătorului o facilitate care să îi permită acestuia să solicite o excludere temporară sau permanentă din joc sau întreruperea accesului la joc pe o perioadă prestabilită de maximum 7 zile.
Organizatorul de jocuri de noroc la distanță, respectiv reprezentantul autorizat păstrează un registru al jucătorilor care au solicitat excluderea permanentă sau temporară ori întreruperea accesului la jocul de noroc, pe care îl prezintă, la cerere, organelor de control.
Un jucător care este înregistrat în registrul prevăzut mai sus poate solicita radierea sa din acest registru numai după expirarea unui termen de 6 luni de la înscrierea sa în registrul respectiv.
Intrebarea de 10 puncte!? Are vreo casa de pariuri din romania in regulamentul intern asa ceva sau toate incalca legea cu buna stiinta?Ps. Mai am cativa asi in mânecă si sa nu creada ei ca regulamentele lor interne sunt legi .Nu Nu !.Momentan am aruncat si eu unei casei de pariuri legile sub nas si se fac ca controleaza de vreo luna.