Reclamatii
In afara competentei

Cont suspendat permanent Betano

29 septembrie 2019, 04:29
5

Salut. Probabil ar fi trebuit să fi făcut reclamația asta acum vreo săptămână, însă sper că este la fel de okay și pentru că o fac acum. Pe data de 15 sau 16 septembrie am primit o notificare în contul meu Betano, AlexKnot prin care eram anunțat că am un loc pregătit la Ruleta de Duminică și că sunt așteptat cu Jetoane de Aur (de obicei sunt 5 în valoare de 100 lei) și eram destul de curios dacă banii câștigați de pe urma jetoanelor se pot retrage sau dacă trebuie să îndeplinească o anumită condiție de rulaj, așa că am ales să contactez Departamentul de Relații cu Clienții prin Live Chat-ul Betano pentru a-mi rezolva dilema și după ce am pus întrebările legate de retragerea banilor proveniți din jetoanele primite bonus mi s-a creat sentimentul că mi se răspunde destul de evaziv și fără prea mult chef, așa că am făcut greșeala pe care sper să n-o mai fac să vorbesc în plus și să mă justific de ce am pus întrebările alea și am mai adăugat și o glumă (poate nu neapărat cea mai bună pe care mai bine o păstram pentru mine) pentru că mă consider o persoană cu simțul umorului, iar până acum când am avut vreo dilemă mi s-au părut chiar destul de empatici și cooperativi operatorii lor, așa că le-am spus că îl întreb despre asta pentru că până acum nu am făcut nicio retragere și asta e destul de deprimant și că trebuie să fac și asta la un moment dat, iar după am fost întrebat dacă mă deprimă activitatea mea pe Betano sau ceva asemănător și am răspuns că nu. de ce m-ar deprima? iar mai apoi mi-au trimis pe e-mail un formular capcană doar cu posibilitatea de răspuns "DA" sau "NU" pe care m-au rugat să-l completez, iar prima întrebare era "Aveți control total asupra pariurilor dvs?" și am întrebat operatorul respectiv din live chat la ce face referire mai exact întrebarea pentru că nu o înțelegeam și nu mi-a zis absolut nimic concret, ci doar să răspund sincer, atât!! așa că am răspuns "NU" după ce practic am fost DEZINFORMAT de către operatorul respectiv, Dumitru D (nu știu dacă e un nume real sau fictiv) care în teorie are rolul de a informa clienții de pe platforma respectivă cât de bine poate și am interpretat întrebarea făcând referire la faptul dacă pot să fiu tot timpul sigur/(control total) când plasez un pariu că va ieși câștigător și dacă reușesc să nu pariez niciodată haotic..și cred că nici măcar un parior profesionist nu ar reuși mereu să aibă control total asupra pariurilor sale dacă la asta ar face referire întrebarea aia. Iar la nu mult timp după ce am trimis formularul completat am primit un mesaj pe e-mail în care eram înștiințat că am contul permanent închis, "Dorim să vă informăm că din păcate răspunsul oferit de dvs. la primul chestionar a condus automat la închiderea contului de joc."; adică dacă aș fi răspuns "DA" la prima întrebare cel mai probabil aveam și acum contul activ sau dacă nu completam niciun formular, iar în urma e-mailurilor trimise de mine pe urmă către ei printre care a existat unul în care am răspuns din nou la întrebările din formular, dar de data asta în scris și detaliat, chiar foarte detaliat în speranța unei rectificări a deciziei pentru că m-am gândit că au fost considerate neplauzibile răspunsurile de la chestionarul completat mi se răspundea cam același lucru și cel mai probabil cu copy paste, iar la întrebarea legată de ONJN dacă nu ar putea face nimic în privința asta nici nu au băgat-o în seamă și chiar și așa, nu știu dacă și-ar da cineva foarte tare interesul să îmi poată rezolva activ și nu pasiv această problemă dacă aș face o reclamație la ONJN după ce am citit alte poveșși mi-aș dori asta. Mi se pare interesant că atunci când am întâmpinat o problemă legată de depunere pentru că platforma îmi dădea eroare în repetate rânduri (având bani suficienți în cont evident), operatorul era foarte empatic în discuție, iar când întâmpin altă dilemă, dar de data asta legată de retragere și îmi arăt intenția că aș vrea să retrag pentru că se poate, o sumă obținută de pe urma unui bonus care oricum e mai mică în comparație cu tot ce am depus până acum la ei, dintr-odată se face cumva să fiu atras într-o capcană și să nu mai pot avea acces la cont, deci nici la ofertele lor și culmea era același operator. În concluzie, această decizie de închidere a contului de joc Betano este și o consider una abuzivă care a fost luată în urma completării unui formular cu întrebări pe care îl consider destul de evaziv fără posibilitatea detalierii răspunsurilor pentru a putea fi analizat de către cineva competent pentru a putea lua într-adevăr o decizie corectă, iar faptul că a fost dezactivat/suspendat în urma unui singur răspuns la o întrebare la care am răspuns "NU" după ce am fost dezinformat de către un operator Betano după ce am dat de înțeles că nu înțeleg la ce face referire mai exact întrebarea respectivă o consider cu atât mai abuzivă și deloc etică și doresc să am sau să obțin posibilitatea recuperării contului de jucător și să redevină activ, având în vedere că în urma e-mailurilor trimise către Betano primeam aproximativ același răspuns care mai degrabă te descurajează în loc să te încurajeze. Mulțumesc pentru răbdare!

Salut, din pacate in cazul de fata nu putem face prea multe. Conturile suspendate vin ca urmare a unor decizii interne a lor, iar noi nu putem schimba cu nimic acest fapt. Poti incerca in schimb cu o reclamatie la ONJN, in urma careia se vor face verificari suplimentare pentru a stabili daca intr-adevar decizia e corecta sau nu.
Dati-mi voie sa va contrazic va rog
Organizatorul de jocuri de noroc la distanță poate proceda la suspendarea sau închiderea contului de joc al unui jucător, cu înștiințarea imediată a acestuia, în două situații distincte:- încălcarea de către jucător a dispozițiilor legale; sau- încălcarea regulamentului de joc al organizatorului de jocuri de noroc.În situația în care organizatorul suspendă transferurile de la sau către contul jucătorului în oricare dintre ipotezele prevăzute mai sus , decizia justificată însoțită de documentația aferentă va fi adusă la cunoștința jucătorului. O copie certificată pentru conformitate cu originalul a deciziei se va trimite ONJN în termen de 3 zile lucrătoare.ps.doresc sa va macar i casa de pariuri care a depus o astfel de declaratie la ONJN in termenul legal...mai mult ...
Organizatorul de jocuri de noroc trebuie să pună la dispoziția jucătorului o facilitate care să îi permită acestuia să solicite o excludere temporară sau permanentă din joc sau întreruperea accesului la joc pe o perioadă prestabilită de maximum 7 zile.
Organizatorul de jocuri de noroc la distanță, respectiv reprezentantul autorizat păstrează un registru al jucătorilor care au solicitat excluderea permanentă sau temporară ori întreruperea accesului la jocul de noroc, pe care îl prezintă, la cerere, organelor de control.
Un jucător care este înregistrat în registrul prevăzut mai sus poate solicita radierea sa din acest registru numai după expirarea unui termen de 6 luni de la înscrierea sa în registrul respectiv.
Intrebarea de 10 puncte!? Are vreo casa de pariuri din romania in regulamentul intern asa ceva sau toate incalca legea cu buna stiinta?Ps. Mai am cativa asi in mânecă si sa nu creada ei ca regulamentele lor interne sunt legi .Nu Nu !.Momentan am aruncat si eu unei casei de pariuri legile sub nas si se fac ca controleaza de vreo luna.
Sper sa se auda si la ONJN ! Regulamentele interne trebuiesc corectate si facute in conformitate cu legea in vigoare .Dar se pare ca pe fiecare platforma se danseaza dupa propria muzica
Sa nu mai spun ca mie mi-au sters si niste pariuri mai vad doar mizele - si asta inca se controleaza ...controleaza ei ...da platforma ...ca au zis ca daca vreau sa stiu ceva anume am id-ul pariului si sa il spun lor ca imi zic ei care era meciul ...serios ? Mie unul mi se pare penibil raspunsul lor (al platformei) ,dar sunt curios de raspunsul celor de la ONJN..inca il astept...
Așa cum ați fost informat deja, restricțiile impuse vor rămâne pe contul dvs. de joc până la comunicarea prin email a motivului ales pentru închiderea definitivă și irevocabilă a contului dvs.

Si am primit acest email al carui continut contravine legii in vigoare si le-am dat cu alineat si articol ,mai mult ei spun ca trebuie sa aleaga motivul
Nui problema ca si licenta lor poate fi ridicata pentru un motiv care nu l-am spus inca , asta inca cazul ca scapa doar cu o amenda pentru suspendarea contului si regulamentele interne neconforme cu legea
Reclamațiile către ONJN mai pot fi valabile dacă sunt făcute la 5 luni distanță de incident?
Copy the token