Nicio postare deocamdata
Pariaza la
Informatii
Bloguri
Nicio postare deocamdata
Comentarii
Probleme cu retragerea și de altfel proasta comunicare cu departamentul de relații cu clientii
Am rezolvat ! A trebuit sa le trimit 100 de e-mailuri sa îmi spună ei când am creat contul ca numai aveam eu de unde sa știu pe ce data am făcut contul aproximativ un an . Am trimis . Au cerut poza cardului fata verso ... selfie cu buletinul / selfie cu laptopul lângă cap logat pe contul meu de pariuri ... extrasul de cont !!!! Am fost sunat pe viber și am fost întrebat ce am jucat ... nume de jucatori etc .... efectiv te aduc la exasperare ! După validarea contului au acceptat retragerea imediat ! Dar pana acolo a fost un drum plin de stres și emoții ca voi pierde banii .
10 septembrie 2020
Reclamatii
Probleme cu retragerea și de altfel proasta comunicare cu departamentul de relații cu clientii
Rezolvat
Buna seara Am creat contul la casa pariurilor in anul 2019 . După creare nu m am jucat niciodată pana azi când am depus suma maxima pe care m au lăsat ei și anume 880 ron,nu am putut mai mult pentru ca nu era verificată identitatea mea . Am câștigat un bilet in valoare de 3165,23 ron . Am trimis către mailul lor poza de buletin . Când am văzut ca nu ma contactează nimeni am intrat in legătura cu un operator de la live Chat pe care l am întrebat cât durează și dacă in afara de buletin mai este necesar și altceva ! A spus ca e nevoie de card fata verso . Am trimis și cardul după care am primit email ca a fost validat contul și totul este Ok și pot efectua retrageri . După care la câteva minute au trimis alt email in care se solicita selfie cu buletinul in mâna. Un alt selfie cu data exactă când a fost creat contul pe o coală A4.. Va dați seama ca nu am de unde sa știu exact când a fost creat și le am dat print screen cu primul mail primit de la ei că doar nu notam in calendar când deschideam un cont de pariuri, mai ales acum poate mai bine de un an de zile. Au cerut și extras de cont pe care l am transmis. Va voi atașa și poza in care spun ca totul este in regula și ca a fost validat contul și pot efectua retrageri . Au spus sa le spun când ma pot suna pe viber și după ce le am transmis sa ma sune au zis ca ma suna când cred ei de cuviinta. Lipsa de profesionalism după părerea mea. Aveți idee cum se poate rezolva problema aceasta ?
Pariaza la