
DELETED_5f02e21a1dbdb
Urmaritori0
Abonari0
Comentarii8
Am reusit ieri sa vorbesc cu un agent prin chat care mi-a zis ca astazi o sa primesc un raspuns referitor la situatia cu retragerile. Se pare ca este "problema" doar cu retragerea pe card. Ideea este ca am un termen de solutionare din partea lor. Am luat legatura cu un avocat pentru a purta el discutiile de acum inainte cu ei, urmand ca in cazul in care nu se solutioneaza in termenul legal de la prima notificare, sa inaintez o actiune in instanta.
O zi buna si va tin la curent cu ce o sa sa se intample.
O zi buna si va tin la curent cu ce o sa sa se intample.
6 iulie 2020
Intre timp le-am facut si reclamatie la ONJN si urmeaza PC.
O seara cat mai buna si poate avem noroc sa se rezolve situatia asta.
O seara cat mai buna si poate avem noroc sa se rezolve situatia asta.
5 iulie 2020
Se pare ca băieții o țin tot pe a lor cu timpul. Mi-au zis ca nu au probleme cu retragerile dar se verifica. Habar nu am ce se verifica.
Mai ii asaltez și mâine cu e-mailuri iar dacă nu rezolv nimic o sa apelez la un avocat pentru a trimite o solicitare de răspuns.
Mai ii asaltez și mâine cu e-mailuri iar dacă nu rezolv nimic o sa apelez la un avocat pentru a trimite o solicitare de răspuns.
5 iulie 2020
Buna ziua,
Se pare ca s-au trezit și băieții. Mi-au răspuns la mail, le-am solicitat o data de finalizare și nu au cum sa îmi dea. Exista in regulament o chestie de genu? O sa incep sa fac reclamații la onjn iar dacă pana mâine nu se rezolva, o sa contactez și un avocat.
Se pare ca s-au trezit și băieții. Mi-au răspuns la mail, le-am solicitat o data de finalizare și nu au cum sa îmi dea. Exista in regulament o chestie de genu? O sa incep sa fac reclamații la onjn iar dacă pana mâine nu se rezolva, o sa contactez și un avocat.
5 iulie 2020
Sponsorizat
Folosim cookie-uri pentru imbunatatirea experientei. Continuarea navigarii implica accceptul dvs
cookie-uri
.
Mi-a fost acceptata cererea de retragere prin transfer bancar iar la nici un minut mi-a fost acceptata si cererea prin retragere card, iar banii au si intrat deja pe card. Astept sa primesc si cei prin transfer bancar.
Le-am facut reclamatie la ONJN.
Consider faptul ca am reusit sa "storc" de la ei o data de solutionare a ajutat foarte mult.
O zi cat mai buna!