
winner15
Urmaritori0
Abonari0
Comentarii5
am facut asta deja. insa nu mi s-a restituit castigul. nici nu am primit raspuns
30 martie 2020
revin... am ajuns la o intelegere cu cei de la publicwin. contul mi-a fost reactivat, am mai primit si bonus la sport si niste runde gratuite. cred ca am reactionat si eu urat din frustrare ca am pierdut atatia bani si din cauza faptului ca vin de la anumite oferte personalizate din alte cazinouri, unde mi se oferea cash back si bonusuri preferentiale.... fiecare casino este diferit si au o anumita tehnica si mod de lucru si fidelizare... am mai cerut niste runde acum, sper sa mi se accepte cererea. sport tuturor jucatorilor!
P.S.:Tin sa mentionez ca am avut si castiguri generoase la PUBLICWIN
P.S.:Tin sa mentionez ca am avut si castiguri generoase la PUBLICWIN
5 martie 2020
ce am postat mai jos este raspunsul primit dupa ce am lasat comentaru aici si am cerut bonus si de la ei. mi-au restrictionat accesul, dupa ce am depus 100.000 euro :)))) voua cum vi se pare?
29 februarie 2020
Stimate client,
Publicwin.ro iti reconfirma faptul ca isi pretuieste fiecare client si ca este dedicata promovarii activitatii de jocuri de noroc desfasurata in mod responsabil. Toate campaniile de bonusare sunt organizate si desfasurate in conditiile regulamentelor aprobate de autoritatea de reglementare si acceptate de jucatorii nostri. Astfel cum suntem convinsi ca deja cunosti , nu putem acorda Bonusuri la o simpla cerere a clientilor nostri. Orice bonificatii disponibile pe platforma si pentru care au fost indeplinite conditiile prevazute in regulamente, au fost acordate fara intarziere.
Ca urmare a actiunilor Dvs. , accesul la contul Dvs. de joc a fost RESTRICTIONAT! Ne rezervam dreptul de a sesiza organele competente si de a solicita recuperarea oricarui prejudiciu cauzat prin actiunile Dvs. menite sa forteze societatea sa acorde beneficii care nu sunt prevazute in regulament, precum si prin orice actiune menita sa aduca atingerea imaginii si reputatiei companiei PublicWin.
Cu respect,
Echipa PublicWin
Publicwin.ro iti reconfirma faptul ca isi pretuieste fiecare client si ca este dedicata promovarii activitatii de jocuri de noroc desfasurata in mod responsabil. Toate campaniile de bonusare sunt organizate si desfasurate in conditiile regulamentelor aprobate de autoritatea de reglementare si acceptate de jucatorii nostri. Astfel cum suntem convinsi ca deja cunosti , nu putem acorda Bonusuri la o simpla cerere a clientilor nostri. Orice bonificatii disponibile pe platforma si pentru care au fost indeplinite conditiile prevazute in regulamente, au fost acordate fara intarziere.
Ca urmare a actiunilor Dvs. , accesul la contul Dvs. de joc a fost RESTRICTIONAT! Ne rezervam dreptul de a sesiza organele competente si de a solicita recuperarea oricarui prejudiciu cauzat prin actiunile Dvs. menite sa forteze societatea sa acorde beneficii care nu sunt prevazute in regulament, precum si prin orice actiune menita sa aduca atingerea imaginii si reputatiei companiei PublicWin.
Cu respect,
Echipa PublicWin
29 februarie 2020
Sponsorizat
Folosim cookie-uri pentru imbunatatirea experientei. Continuarea navigarii implica accceptul dvs
cookie-uri
.
In data de 06.05.2020 ati avut urmatoarele solicitari de retragere:
Retragere cu numarul 1034550029329 prin Smith&Smith in valaore de 15.000 Ron solicitata la data de 06.05.2020 ora 15:33 si anulata de Dvs la data de 07.05.2020 ora 00:51
Retragere cu numarul 1034550029360 prin Card in valaore de 15.000 Ron solicitata la data de 06.05.2020 ora 19:23 si anulata de Dvs la data de 06.05.2020 ora 19:47
Retragere cu numarul 1034550029363 prin Smith&Smith in valaore de 15.000 Ron solicitata la data de 06.05.2020 ora 20:12 si anulata de Dvs la data de 06.05.2020 ora 23:06
Retragere cu numarul 1034550029365 prin Smith&Smith in valaore de 15.000 Ron solicitata la data de 06.05.2020 ora 21:04 si anulata de Dvs la data de 06.05.2020 ora 21:46
Prima solicitare de retragere cu numarul 1034550029329 prin metoda de plata Smith&Smith a fost procesata si aprobata in cursul zilei de ieri urmand a fi trimisa catre plata in cursul zilei de astazi. Ulterior, la data de 07.05.2020 ora 00:51 Dvs ati anulat retragerea, banii revenind in contul de joc si folositi in plasarea de pariuri.
Aceste este raspunsul primit!deci ei recunosc ca retragerea a fost procesata si aprobata. in momentul acela, butonul de ''anulare retragere'' nu mai era disponibil. eu, pentru ca am avut mai multe retrageri pe care le-am anulat, nu am mai tinut cont. intre timp, domnii acestia au vazut ca eu imi tot anulez retragerile care erau in asteptare si au decis, fara acordul meu, sa imi anuleze aprobarea retragerii care era deja aprobata, astfel devevind disponibila pentru anulare. pur si simplus i-au schimbat statusul din '' aprobata'' in ''in asteptare'' fara ca eu sa cer acest lucru. a fost o ''magarie'' ca sa ma pacaleasca si sa o anulez si pe aceea. ce pot face in acest caz? a fost un abuz si ceva ilegal. ceva ce eu nu am soicitat