Reclamatii
In afara competentei

retragere procesata si aprobata- disparuta subit

7 mai 2020, 15:52
2

Sunt membru al cazinouui online PUBLICWIN In data de , am facut mai multe depuneri. Am inregstrat castiguri. Am solicitat mai multe retrageri, prin Smith& Smith. Una dintre ele, in valoare de ron, mi-a fost procesata si aprobata. Eu nu am mai putut sa fac nici o modificare sau sa anulez aceasta retragere. Astazi voiam sa merg sa ridic cei ron de la smith& smith, insa retragerea aprobata a disparut subit din contul meu de joc. Mentionez din nou, ca retragerea a fost procesata si aprobata si eu nu am cerut anularea acesteia celor de la casino. Vreau sa stiu ce masuri legale trebuie sa iau in acest sens. Restul retragerilor pe care le-am avut,le-am anulat. Insa la aceasta eu nu aveam cum sa intervin. Ori pur si simplu mi-a disparut de pe cont retragerea aprobata, ori cei de la cazinou au anulat aprobarea fara sa ma intrebe sau fara acordul meu, dupa ce au aprobat deja cererea de retragere. Asa ceva este foarte grav si cu siguranta exista masuri ce se pot lua! Va rog frumos sa ma indrumati si sa ma ajutati!

Stimate client,

In data de 06.05.2020 ati avut urmatoarele solicitari de retragere:
Retragere cu numarul 1034550029329 prin Smith&Smith in valaore de 15.000 Ron solicitata la data de 06.05.2020 ora 15:33 si anulata de Dvs la data de 07.05.2020 ora 00:51
Retragere cu numarul 1034550029360 prin Card in valaore de 15.000 Ron solicitata la data de 06.05.2020 ora 19:23 si anulata de Dvs la data de 06.05.2020 ora 19:47
Retragere cu numarul 1034550029363 prin Smith&Smith in valaore de 15.000 Ron solicitata la data de 06.05.2020 ora 20:12 si anulata de Dvs la data de 06.05.2020 ora 23:06
Retragere cu numarul 1034550029365 prin Smith&Smith in valaore de 15.000 Ron solicitata la data de 06.05.2020 ora 21:04 si anulata de Dvs la data de 06.05.2020 ora 21:46

Prima solicitare de retragere cu numarul 1034550029329 prin metoda de plata Smith&Smith a fost procesata si aprobata in cursul zilei de ieri urmand a fi trimisa catre plata in cursul zilei de astazi. Ulterior, la data de 07.05.2020 ora 00:51 Dvs ati anulat retragerea, banii revenind in contul de joc si folositi in plasarea de pariuri.



Aceste este raspunsul primit!deci ei recunosc ca retragerea a fost procesata si aprobata. in momentul acela, butonul de ''anulare retragere'' nu mai era disponibil. eu, pentru ca am avut mai multe retrageri pe care le-am anulat, nu am mai tinut cont. intre timp, domnii acestia au vazut ca eu imi tot anulez retragerile care erau in asteptare si au decis, fara acordul meu, sa imi anuleze aprobarea retragerii care era deja aprobata, astfel devevind disponibila pentru anulare. pur si simplus i-au schimbat statusul din '' aprobata'' in ''in asteptare'' fara ca eu sa cer acest lucru. a fost o ''magarie'' ca sa ma pacaleasca si sa o anulez si pe aceea. ce pot face in acest caz? a fost un abuz si ceva ilegal. ceva ce eu nu am soicitat
Buna ziua. Ar trebui sa iei, in primul rand, legatura cu ei si sa le expui situatia, sa ceri explicatii pentru ce s-a intamplat cu retragerea aprobata si neonorata. In functie de acest raspuns, e de vazut care este modul de procedura ulterior.
Copy the token