Reclamatii
Rezolvat
Nu pot efectua retragere
7 aprilie 2021, 07:26
1
Bună dimineața! Este a doua oara când încerc sa efectuez o retragere și colegii Dvs. Refuza sa-mi aprobe retragerea cerandu-mi copii după toate cardurile asociate contului (am alimentat în timp de pe mai multe carduri ). Nu asta ar fi problema dar se cere și extras de cont din care sa reiasă ca am efectuat o tranzacție cu Superbet. Chiar este absurd ceea ce-mi cereti . Va rog sa ma contactați astăzi deoarece deja am consultat un avocat în privința aceasta . Telefon : 0744239303
Suma:
700 RON
Iată care este politica celor de la Superbet în această privință:
"Dorim sa va informam ca aveti posibilitatea de a efectua tranzactii prin intermediul unui card al carui titular nu sunteti dumneavoastra, insa doar daca aveti posibilitatea de a furniza ulterior documentele solicitate pentru verificarea metodei de plata si detaliile de contact ale titularului cardului.
In conformitate cu Termenii si Conditiile agreate la inregistrarea contului, Superbet are dreptul sa solicite in orice moment documente si orice alte inscrisuri pentru a verifica identitatea titularului de cont, dreptul de a folosi o anumita metoda de plata precum si alte date si informatii furnizate in orice fel de către deținătorul unui cont de joc.
Pe parcursul investigatiilor de acest tip, conturile de joc sau diferite facilitati pot fi suspendate, dupa caz.”
Pe scurt, procedurile de verificare sunt firești și pot dura mai mult timp, dacă ai folosit mai multe carduri de-a lungul timpului. Te sfătuiesc sa trimiti documentele cerute, sa ai rabdare si insisti sa iei legatura cu cei de la Superbet pentru rezolvarea problemei.
WhatsApp: 0725 154 154Email: suport@superbet.ro